Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het Zonnatura-vak plunderen (en laat dat nou net in de eerste gang zitten
![]() |
![]() |
|
eerst ff langs bie wijn en fris en dan als een gek naar het ijsschap, en daar het ben en jerries ijs plunderen. (ik bedoel die krengen kosten "maar" 5 euro per pak)
o jah, en de AH waar ik ga is naast het ijsschap ook een schap met allerlei kookbenodigdheden, dus zou ik gelijk een aantal potten, pannen, onderzetters, messen enz. enz. inslaan (die zijn ook niet goedkoop nl.)
|
Verwijderd
|
Hmm, de eerste echte gang hier is de gang met wijn, dus dan pleur ik allemaal wijn in m'n karretje. En dan race ik naar de chocolade, pleur ik daar alles in m'n kar (zo met je hand alles van de rekken afslaan en opvangen met de kar). En ondertussen ben ik al lang het vlees geweest, ik pleur álles in die kar en vries het thuis lekker in
![]() En tja... verder... als mijn minuut dan nog niet om is... dan ga ik voor shampoo/zeep/deodorant/tandpasta/tandenborstels... een beetje die hoek ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, oriënterende vanuit mijn supermarkt: rechtdoor naar de tomatensaus, alles erin, dan rechtsaf naar de koffie en de muesli, alles erin, dan de bladen, alles erin, hard door naar het kattenvoer, dat erin, dan naar het water, heeeel veel flessen, en dan nog wat dure wijn waar ik niet van houd
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Helemaal niks. De spullen die ik in een supermarkt binnen een minuut kan inslaan zijn niet bijzonder en duur genoeg om voor te gaan rennen.
||
Citaat:
![]() En vis+vlees.
|
Onze appie hein heeft een grote groente en fruit afdeling, komkommers en zure appels zover het oog rijkt (*kwijlt*), nadat ik m'n karretje voor ongeveer een kwart heb volgeladen (het zal ooit bederven dus teveel meenemen is ook geen goed plan), race ik door naar het (pietrpeuterig kleine, grrr...) rek met DVD'tjes en op weg naar de kassa gris ik nog een paar dozen bonbons van de plank, hhmmmmm.....
![]()
|
ikzelf zou in de ah naar de video's en c.d.'s scheuren, maar ja het gaat nu over eten.
ik zou naar de frisdranken/chips/snoep/kaugom gaan. alle potjes tartex meenemen. ehm, alle flessen ame meenemen en als ik nog tijd over had naar de straciatella ijsjes.
|
Lang houdbare producten en idd wasmiddel, haarverfjes, maandverband, shampoo en dat soort dingen, verder drank voor mn ouders, chips (lekker zo'n heel schap in je wagentje proppen
![]()
||
Citaat:
waar woon jij?? dat ze die kleding in jouw supermarkt hebben??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Vuelta Verwijderd | 70 | 04-10-2007 09:59 | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #3 Verwijderd | 500 | 25-06-2007 16:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
als je jezelf allemaal dingen in je hoofd gaat halen justlikeme! | 21 | 10-12-2005 21:38 | |
Software & Hardware |
[gsm] iemand verstand van abonnementen? strawberryangel | 20 | 26-07-2005 13:33 | |
De Kantine |
MSN-ergernissen Remqo | 211 | 12-10-2004 20:26 | |
Lifestyle |
Als je 1 minuut... maantje tuurt | 54 | 06-04-2003 18:02 |