|
|
||
|
Citaat:
Ze moeten ons vragen om reclame te maken!! Promoot de Venus op alle fora op internet! Zou dat een beetje betalen? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Pas daar dus effe voor op
|
|
|
Verwijderd
|
De eerste keer kreeg ik ook moeilijk het mesje eraf, gewoon flink tegen dat schuifje voor het mesje duwen, beetje aan het mesje trekken, dan lukt het wel. Daarna gaat het gewoon heel makkelijk wanneer je tegen dat schuifje duwt...
Super handig ding Ik heb hem zelf lekker opgehangen in m'n badkamer en heb er ook een prachtig 'reisbakje' bij gekregen, daar kan je dan makkelijk je venus ding in stoppen, samen met 1 extra mesje, dichtklikken en zo meenemen zonder dat je je eraan kan snijden of dat het mesje bot wordt... Echt super ![]() Ik doe ook heel lang met die mesjes, super dingen gewoon En ik heb me nog noooit gesneden..*is heel tevreden* |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Scheren van je baard met een Venus scheermesje Stefanie | 20 | 21-08-2005 00:59 | |
| Lifestyle |
scheermesjes mini89 | 5 | 18-05-2005 17:51 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Het grote scheertopic! Fallon17 | 61 | 22-04-2003 11:57 | |
| De Kantine |
Het grote scheer topic - op aanvraag - Verwijderd | 51 | 17-01-2003 19:05 | |
| Lichaam & Gezondheid |
[scheren] Scheermesje of scheerapparaat? BlueSkyraider | 36 | 31-10-2002 20:23 | |
| Lichaam & Gezondheid |
scheermesjes feline | 12 | 29-10-2001 15:49 | |