Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2003, 22:33
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
nouja ik heb ff een vraagje,...ik had vandaag zo'n scheermesje
van Venus gekocht, en ik was ff aan het uitproberen hoe ik die mesjes erdan vanaf zou moeten krijgen,...maja dat lukt nie,...en omdat ik dus nie weet hoe ik die eraf meot krijgen wil ik er ook nie te hard aan trekken,....voordat ik hem dalijk helemaal sloop,..maja kan iemand mij dus ff uitleggen hoe dat precies gaat,...ik zag er wel een soort van 'schuifje' ofzitten maja daarmee lukte het dus ook nie en ik weet eigleijk ook nie of het daarvoor is,..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:47
A loved one
A loved one is offline
Er zit zo'n blauw ding aan het uiteinde, daar moet je gewoon tegenaan duwen en dan springt het mesje eruit.

Trouwens: je hebt een goede koop gedaan, de Venus is namelijk geweldig! Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:51
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
A loved one schreef op 05-04-2003 @ 23:47:
Er zit zo'n blauw ding aan het uiteinde, daar moet je gewoon tegenaan duwen en dan springt het mesje eruit.

Trouwens: je hebt een goede koop gedaan, de Venus is namelijk geweldig! Vind ik.
moet je daar toch tegen aan duwen?? naja ik duwde nl,...maar voor zover ik weet gebeurde er nix,....strax nog 's ff proberen dan,..
maarruh ik heb hem eigelijk ook gekocht omdat heel veel mensen hier zeiden dat die zo goed was
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:56
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
nathalie schreef op 05-04-2003 @ 23:51:
moet je daar toch tegen aan duwen?? naja ik duwde nl,...maar voor zover ik weet gebeurde er nix,....strax nog 's ff proberen dan,..
maarruh ik heb hem eigelijk ook gekocht omdat heel veel mensen hier zeiden dat die zo goed was
Ach, probeer alle uitsteeksels maar uit... Zoveel kan er niet misgaan met zo'n ding.

Ze moeten ons vragen om reclame te maken!! Promoot de Venus op alle fora op internet! Zou dat een beetje betalen?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 23:29
Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
A loved one schreef op 05-04-2003 @ 23:56:
Ach, probeer alle uitsteeksels maar uit... Zoveel kan er niet misgaan met zo'n ding.

behalve dat je uitschiet en in je vingers snijdt...

Pas daar dus effe voor op
Oud 06-04-2003, 00:24
Orsino*
Orsino* is offline
Woew, handig om te weten. Dat vroeg ik me nou ook al een tijd af Liep al een hele tijd te klooien..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 10:20
Verwijderd
bovenop zit zo'n soort schuifje, als je daar tegenaan drukt, /op drukt, dan plopt het mesje er vanzelf af
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:20
elsjuh
elsjuh is offline
hij is gewoon supah-handig!!
Oud 06-04-2003, 13:24
Verwijderd
echt goeie mesjes ja..
en ja, tegen dat blauwe dingetje drukken in de richting van het mesje..
soms ffies heel hard drukken en dan gaat ie er vanzelf af.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 15:34
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
haha naja tis dus gelukt na ff flink duwen maar ik heb hem nog nie getest dus ik kan nog nie zeggen of ik hem goed vind,...maar dat zal denk ik wel
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:20
Verwijderd
De eerste keer kreeg ik ook moeilijk het mesje eraf, gewoon flink tegen dat schuifje voor het mesje duwen, beetje aan het mesje trekken, dan lukt het wel. Daarna gaat het gewoon heel makkelijk wanneer je tegen dat schuifje duwt...

Super handig ding Ik heb hem zelf lekker opgehangen in m'n badkamer en heb er ook een prachtig 'reisbakje' bij gekregen, daar kan je dan makkelijk je venus ding in stoppen, samen met 1 extra mesje, dichtklikken en zo meenemen zonder dat je je eraan kan snijden of dat het mesje bot wordt... Echt super
Ik doe ook heel lang met die mesjes, super dingen gewoon En ik heb me nog noooit gesneden..

*is heel tevreden*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten