Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 14:07
blackfairy
blackfairy is offline
goed.. there's me met me zeikpost...

ik zal van een lang verhaal een korte maken...

een maand of 2 geleden heb ik het uitgemaakt met m'n vriend. Bladiebladiebla t ging erom dat hij zijn gevoel niet kon tonen, en dat ik niet echt meer het overduidelijke verliefde gevoel had.
na hem een paar keer gezien te hebben, veel te hebben gepiekerd en met hem gepraat via msn (in t algemeen..zijn nog wel vrienden) heb ik uiteindelijk met veel moeite al mijn bevindingen van mezelf en mijn gedachtes in een mailtje gezet en dat naar hem gestuurd. Dus dat ik heel erg heb getwijfeld aan mijn daad en dat ik hem wel miste enzo maar dat ik niet wist wat ik nou wilde. Daar heeft hij wel goed op gereageerd, en gezegd dat ie t wel snapte enzo...

Nou kwam ik hem vanmiddag tegen voor t eerst sinds dat mailtje gezien en ben mn hele vrolijke bui kwijt en krijg m niet echt uit mn hoofd. ik weet nog steeds niet of ik hem nou terugwil of niet, heb ik wel ernstig geprobeerd maar krijg het niet echt voor elkaar.

Nou zou ik heeel graag willen dat ik daar eindelijk is uitkwam, of dat ik gewoon alles uit mn hoofd zet.. maar dat blijkt nogal lastig

iemand die enige tips/ideeen heeft om of alles uit mn hoofd te krijgen, of erachter te komen wat ik nou wil? zou ik errug blij mee zijn...

thnx...
Oud 08-04-2003, 16:40
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ja same here ... alleen weet ik wel zeker dat ik mijn vriend niet terug wil en het is al een halve jaar terug dat het uit ging. Meer dan een halve jaar.
Oud 08-04-2003, 16:51
Veenbes
Veenbes is offline
Denk aan de redenen waarom je het uitgemaakt hebt, of het uitmaken een keus was of dat je geen andere mogelijkheid had/zag. Ik bedoel, hebben jullie gepraat over dat hij zijn gevoel niet kon tonen en is het niet meer dan normaal dat je na twee maanden iets minder vaak aan hem denkt dan in het begin? Als je niet blij wordt als je hem ziet lijkt me dat niet echt positief , tenzij het door de schok om hem weer te zien kwam ofzo. Misschien een keer samen iets afspreken om te zien of het eventueel nog iets zou kunnen worden of dat het echt over is, het is handig als je weet waar je aan toe bent lijkt me. Succes.
Oud 09-04-2003, 16:37
Jordi
Jordi is offline
Dus de reden dat je denkt dat je hem misschien terug wil, is dat toen je hem vlak nadat je het uit had gemaakt tegenkwam en je niet zo prettig voelde? (beetje onduidelijke, lange zin, maar hoop dat het toch duidelijk is)
Het lijkt me vrij natuurlijk dat je je er niet erg prettig over voelt dat je relatie voorbij is en/of misschien voel je je wel schuldig tegenover hem. Dus op basis hiervan lijkt het mij niet dat je hem echt terug wil, maar goed, daar kun je natuurlijk het beste zelf over oordelen.

Als je hem nou wel terugwilt, kun je dat hem denk ik het beste zo snel mogelijk vertellen, nu is hij waarschijnlijk nog verliefd op je (of juist heel boos, dan kun je misschien beter even wachten).

Tips om over mensen heen te komen heb ik niet echt. Wat ik gehoord heb:
- naar andere jongens kijken
- lijst slechte eigenschappen van hem maken
- afleiding zoeken
Oud 09-04-2003, 17:45
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 09-04-2003 @ 17:37:
Dus de reden dat je denkt dat je hem misschien terug wil, is dat toen je hem vlak nadat je het uit had gemaakt tegenkwam en je niet zo prettig voelde? (beetje onduidelijke, lange zin, maar hoop dat het toch duidelijk is)
Het lijkt me vrij natuurlijk dat je je er niet erg prettig over voelt dat je relatie voorbij is en/of misschien voel je je wel schuldig tegenover hem. Dus op basis hiervan lijkt het mij niet dat je hem echt terug wil, maar goed, daar kun je natuurlijk het beste zelf over oordelen.

de reden dat ik denk dat ik m terug wil, is niet omdat ik m darana zag en een kutgevoel had. want ik had m al vaker gezien. was al 2 keer uitgeweest met hem.. gewoon met ene groep als vrienden aangezien we ook gewoon vrienden zijn. maar de laatste keer voelde ik me alleen klote..

maargoed heb t m gemeld..hij wist ook dat ik getwijfeld heb over mn keuze.. en dat t nu aan hem is wat er nu gebeurd..maar nu weet hij t ook niet wat hij wilt..
Reageren

Regels voor berichten