goed.. there's me met me zeikpost...
ik zal van een lang verhaal een korte maken...
een maand of 2 geleden heb ik het uitgemaakt met m'n vriend. Bladiebladiebla t ging erom dat hij zijn gevoel niet kon tonen, en dat ik niet echt meer het overduidelijke verliefde gevoel had.
na hem een paar keer gezien te hebben, veel te hebben gepiekerd en met hem gepraat via msn (in t algemeen..zijn nog wel vrienden) heb ik uiteindelijk met veel moeite al mijn bevindingen van mezelf en mijn gedachtes in een mailtje gezet en dat naar hem gestuurd. Dus dat ik heel erg heb getwijfeld aan mijn daad en dat ik hem wel miste enzo maar dat ik niet wist wat ik nou wilde. Daar heeft hij wel goed op gereageerd, en gezegd dat ie t wel snapte enzo...
Nou kwam ik hem vanmiddag tegen voor t eerst sinds dat mailtje gezien en ben mn hele vrolijke bui kwijt en krijg m niet echt uit mn hoofd. ik weet nog steeds niet of ik hem nou terugwil of niet, heb ik wel ernstig geprobeerd maar krijg het niet echt voor elkaar.
Nou zou ik heeel graag willen dat ik daar eindelijk is uitkwam, of dat ik gewoon alles uit mn hoofd zet.. maar dat blijkt nogal lastig

iemand die enige tips/ideeen heeft om of alles uit mn hoofd te krijgen, of erachter te komen wat ik nou wil? zou ik errug blij mee zijn...
thnx...