![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Kan niet (meer) goed tegen bodylotion, en heb dus een hele (hele) vette crème gekregen.. )Bij mij helpt het iig wel goed, misschien iets om te proberen?
||
Citaat:
K heb al veel geprobeert... maar het wil niet echt Ook kan ik niet te lang hetzelfde gebruiken omdat m'n huid snel verslaafd raakt, en het dan niet meer helpt (het word dan alleen maar erger)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wij hebben het thuis allemaal. We noemen het enge handen. Mijn moeder likte vroeger al aan haar handen en hield het laken vast bij het slapen. Ik kreeg dus doekjes om vast te houden. Geen zweethandjes, daar komt het door. Dus invetten!
Toen kwam dus de nacht dat ik bij mijn vriendje bleef slapen, kwam ik daar aanzetten met twee toddels... De arme jongen zal wel gedacht hebben dat ik niet helemaal fris was. Inmiddels zijn ze vervangen door het laken, of ik hou ze tussen mijn dijen. De doekjes liggen iedere keer vol stof en katteharen, en laat ik daar nou allergisch voor zijn. (ik heb nu mijn benen over elkaar geslagen, en mijn ene hand ertussen. Dat is vochtiger, dan voel ik het enge niet)
|
ik zou niet al te veel gewend raken aan crème smeren, want het kan zijn dat je dan bijna niet meer zonder kan en dat zonder crème je handen steeds veel te droog worden. maar voor een paar keer is het natuurlijk helemaal niet erg (doe ik ook als ik erg droge handen heb, meestal in de winter). maar het is dus niet goed om bij elk klein tekentje van droge handen direct crème te smeren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #5 fizzle-fluffy | 196 | 06-11-2013 08:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hele droge handen wup | 10 | 06-01-2010 21:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
tijdens het sporten droge handen, dikke vingers Rata | 5 | 15-06-2006 09:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Droge handen Verwijderd | 6 | 20-05-2005 12:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vaak je handen wassen zonder droge handen te krijgen? Miracle | 26 | 24-10-2004 18:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
droge handen marla85 | 10 | 28-02-2002 13:17 |