Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had dit probleem een tijdje geleden ook, maar volgens mij gaat dit altijd vanzelf wel over.
Op een gegeven moment krijg je vanzelf meer problemen dan je lief zijn. Als je dat moment gehad hebt, wordt dat verlangen naar problemen ook minder. Ik raak op dit moment al mijn vrienden kwijt en zak waarschijnlijk voor mijn eindexamen, en nu zou ik dolgraag terug willen naar de tijd dat ik totaal geen problemen had. En mijn problemen zijn dan nog niet eens zo groot. Wacht maar tot je een keer verkracht wordt ofzo, volgens mij is dat verlangen naar problemen dan behoorlijk snel weggezakt. Ik had toen ook vaak medelijden met anderen, omdat zij niet zo gelukkig konden zijn als ik, heb jij dat toevallig ook?
|
ik hoor dit afgelopen tijd vaker.
maar aan de andere kant, hoe cliche het ook klinkt. Wees gelukkig dat je NU geen problemen hebt. wel om de volgende redenene - je weet niet wat het leven brengt, misschien zit je straks in deep shit, dan heb je iig wel een mooi verleden. - als jij je gelukkig voelt ben je in staat andere mensen te helpen. - als jij je gelukkig voelt kan je meer uit je leven halen kus! wendy
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz.. als ik jou was zou ik me er totaal niet druk ove rmaken..
ik heb ontzettend veel problemen en zou graag met je ruilen.. op zich snap ik je ook wel weer.. want zo lijkt het net of je nooit mag huilen of je ellendig voelen ofzo.. wat dus niet het geval is, je mag je altijd ellendig voelen.. ook zonder reden *vind ik dan.. * goed.. dit was ongeveer mijn mening ![]() Charlotte |
![]() |
|
Hee Ellen!
Leuk dat alles in orde is daar in Eindhovuh ![]() Ik herken je ding wel, zou je 't kunnen omschrijven als een vage angst voor perfectie, of een weerstand tegen onveranderlijkheid? Zulks? Dat vind ik wel gezond. Je kan A) Proberen je moment van hoogconjunctuur zoveel mogelijk te benutten en om te zetten in creativiteit en nieuwe denkbeelden(want het zal heus niet blijven duren, ellende komt vanzelf wel weer) B) De problemen van anderen op je nemen. De last van anderen dragen. Wordt ook iedereen beter van. Je kan ook een combinatie van beide proberen. Succes ermee! ![]()
||
Citaat:
Doe normaal mens... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |