Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 02:35
Commondude
Commondude is offline
Meisjes hier in de zaal:

Waarom word je toch zo vaak bedrogen als je denkt een leuke jongen als vriend gekregen te hebben he?

Dat komt hierdoor:
Juist de jongens die 'geoefend' zijn in het versieren en dus eigenlijk helemaal niks geven om een vrouw, daar heb je niks aan!!

Want de jongens die innerlijk leuk zijn, en misschien uiterlijk ook wel, maar niet 'geoefend' zijn (in het versieren, lage skill-level) tja... die mis je dan!!

Dat zie je vaak bij vrouwen, dat ze gaan klagen dat hun zoveelste vriendje met een vage reden het uitgemaakt heeft.
Oorzaak? -> Komt doordat de 'geoefende' jongens gewoon meer kans maken doordat ze 'de skills hebben' en weten hoe het moet (en daar hoeven ze niet eens knap voor te zijn).
En die jongens weten dat ze 'het kunnen' en gebruiken een meisje 'als buffer' tot ze een NOG leuker meisje hebben gevonden... (sad but true).

Eigenlijk moesten vrouwen juist zelf achter de jongens aangaan. Want als ze WACHTEN op jongens die naar HEN toekomen krijg je gewoon dat gezeur (want alleen de 'geoefende' jongens met veel zelfvertrouwen doen dat, en daar heb je vaak weinig aan).

Als vrouwen zelf achter de jongens aan gaan moeten ze gewoon een leuk uitziende jongen zoeken die daar al de hele avond aan de kant staat (ook al kijkt ie niet vrolijk of neutraal), dat zijn toch als je ze goed kent de jongens waar je wat aan hebt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2003, 06:40
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Commondude schreef op 15-04-2003 @ 03:35:
Meisjes hier in de zaal:

Waarom word je toch zo vaak bedrogen als je denkt een leuke jongen als vriend gekregen te hebben he?

Dat komt hierdoor:
Juist de jongens die 'geoefend' zijn in het versieren en dus eigenlijk helemaal niks geven om een vrouw, daar heb je niks aan!!

Want de jongens die innerlijk leuk zijn, en misschien uiterlijk ook wel, maar niet 'geoefend' zijn (in het versieren, lage skill-level) tja... die mis je dan!!

Dat zie je vaak bij vrouwen, dat ze gaan klagen dat hun zoveelste vriendje met een vage reden het uitgemaakt heeft.
Oorzaak? -> Komt doordat de 'geoefende' jongens gewoon meer kans maken doordat ze 'de skills hebben' en weten hoe het moet (en daar hoeven ze niet eens knap voor te zijn).
En die jongens weten dat ze 'het kunnen' en gebruiken een meisje 'als buffer' tot ze een NOG leuker meisje hebben gevonden... (sad but true).

Eigenlijk moesten vrouwen juist zelf achter de jongens aangaan. Want als ze WACHTEN op jongens die naar HEN toekomen krijg je gewoon dat gezeur (want alleen de 'geoefende' jongens met veel zelfvertrouwen doen dat, en daar heb je vaak weinig aan).

Als vrouwen zelf achter de jongens aan gaan moeten ze gewoon een leuk uitziende jongen zoeken die daar al de hele avond aan de kant staat (ook al kijkt ie niet vrolijk of neutraal), dat zijn toch als je ze goed kent de jongens waar je wat aan hebt!!
Jah, wat wil je hier nou mee?Wou je dit ffies melden?
Ik vind sommige dingen onzin trouwens!Niet alle jongens zijn zo (wel veel daar heb je wel gelijk ik) en als een meisje op een jongen af stapt hoeft t ook niet zo te zijn dat t dan wel goed gaat!
En die laatste zin; bullshit!Hoe kun je nou aan t uiterlijk van iemand zien dat je er wat aan hebt??Btw, ik zal nooit zelf op een jongen afstappen (vind nog altijd dat een jongen dat hoort te doen, tja ouderwets ik weet t maar tis nou eenmaal mijn mening) en al helemaal niet op een jongen die de hele avond aan de kant staat te hangen....Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Toch....beetje bullshit
Oud 15-04-2003, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Meisjes hier in de zaal:

Dat komt hierdoor:

Pfffffffffff jij maakt het jezelf gewoon weer eens veel te moeilijk.
En skills? Hoe kom je daar nou bij. En de jongen met dat mooie innerlijk is natuurlijk weer lelijk en die jongen met dat mooie uiterlijk natuurlijk weer dom.

Je moet gewoon niet zoveel nadenken over het versieren en zo moeilijk is het trouwens ook echt niet, ik had echt niet zoveel ervaring maar het ging bij mij toch ook allemaal goed, ik heb nu ook mijn eerste echte relatie en dat gaat ook super, het is makkelijker dan je denkt als je allebei maar wil.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:00
Verwijderd
Kortom: je bent lui?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:34
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Kortom: Echt een topic gestart door een jongen die hopeloos is...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 15-04-2003 @ 10:34:
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:55
Commondude
Commondude is offline
Citaat:
Nee is toch zo? Hoeveel jongens zij er die niet naar een meid toe 'durven' te stappen maar toch heel leuk zijn?

En de jongens die dat wel doen hebben al tientallen andere meiden gehad, en zijn vaak onbetrouwbaar.

Daarom moeten meiden ook eens naar jongens toestappen, dan vergroten ze de kans dat ze een echt leuke jongen ontmoeten!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 10:30
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Oud 15-04-2003, 10:33
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:

Iets anders kan ik er ook niet van maken.., dude, get urself together....
Oud 15-04-2003, 11:03
Qimm
Qimm is offline
*oproep aan wanhopige jongens in de zaal*

GA ER EENS VOOR!
Oud 15-04-2003, 11:26
Verwijderd
Ik word nooit bedrogen?

Dit is inderdaad een vrij hopeloos topic. En de meeste players zijn gewoon stiekem lekkerder dan die leuke jongens die nooit actie ondernemen. Zelfverzekerd zijn is
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:02
Mark
Mark is offline
Achja, waarschijnlijk is een meid waar hij gek op is versierd door zo'n player. Lullig, maar dan had je zelf maar initiatief moeten nemen! En dan niet achteraf gaan roepen dat ze jou had moeten versieren.

Snow (die zelf gewoon initiatief neemt)
Oud 15-04-2003, 14:07
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 15-04-2003 @ 13:02:
Achja, waarschijnlijk is een meid waar hij gek op is versierd door zo'n player. Lullig, maar dan had je zelf maar initiatief moeten nemen! En dan niet achteraf gaan roepen dat ze jou had moeten versieren.

HAHA psiessss
Oud 15-04-2003, 15:17
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Commondude schreef op 15-04-2003 @ 10:55:
Nee is toch zo? Hoeveel jongens zij er die niet naar een meid toe 'durven' te stappen maar toch heel leuk zijn?

En de jongens die dat wel doen hebben al tientallen andere meiden gehad, en zijn vaak onbetrouwbaar.

Daarom moeten meiden ook eens naar jongens toestappen, dan vergroten ze de kans dat ze een echt leuke jongen ontmoeten!
Wat verwacht je met deze topic?.... Dat alle vrouwen massaal achter de jongens aan gaan rennen, met name jou?....

Misschien moet je je topic zelf eens goed lezen. Je komt namelijk over als een zeer oppervlakkig persoon. Er zijn genoeg meiden die staan te springen om leuke kerels, maar die niemand hebben om die mannen alleen maar naar de geile bimbo's staan te staren.
Doe je ogen eens open en kijk eens goed naar de wereld om je heen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Meisjes hier in de zaal:

Lees: ik sta de hele avond aan de kant te kijken hoe andere jongens leuke meiden oppikken. Ik ben te lui om zelf eens op een meisje af te stappen. Conclusie: jullie moeten maar naar mij toekomen en mij versieren.

initiatief zoekt nemer. m/v
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:22
The0
The0 is offline
Citaat:
Jadie schreef op 15-04-2003 @ 19:18:
Lees: ik sta de hele avond aan de kant te kijken hoe andere jongens leuke meiden oppikken. Ik ben te lui om zelf eens op een meisje af te stappen. Conclusie: jullie moeten maar naar mij toekomen en mij versieren.

initiatief zoekt nemer. m/v
En dat voor een 12jarige, prachtige opmerking!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef op 15-04-2003 @ 10:55:

en hoeveel leuke jongens durven wel op een meisje af te stappen en zijn leuk

je hebt gewoon een lage skill lvl + te weinig xperience, wat je een n00b maakt, ondanks het feit dat je 1337 in je icon hebt staan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:12
Jordi
Jordi is offline
Waarom doet iedereen zo lullig tegen Commondude?
In wat hij zegt zit toch best een kern van waarheid? De jongens die wel altijd meiden versieren hebben waarschijnlijk inderdaad eerder de neiging om met andere meisjes te flirten. En daarom denk ik dat deze jongens gemiddeld ook eerder vreemd zullen gaan of een leuker iemand vinden.

En er zijn inderdaad ook wel leuke jongens die niet van die versierders zijn (kun je denk ik moelijk tegenspreken). En die zullen om bovengenoemde redenen misschien wel wat trouwer zijn.

Het lijkt me alleen niet zo'n geniale oplossing om dan al die meisjes maar de jongens te laten versieren, want dan krijg je dezelfde situatie alleen dan andersom lijkt me.
Oud 15-04-2003, 20:09
Verwijderd
Ik ben het een met Aragorn (mijn mede LOTR-fan): Ik ben ook erg verlegen, ik stap niet snel, zeg maar bijna nooit, op een meisje af.
Maar dan hoef je niet gelijk te zeggen dat jongens als commondude en ik dan gelijk hopeloos zijn. En al helemaal niet oppervlakkig!
Nou id het inderdaad een beetje overdreven om alles af te schuiven op het vrouwenlijk geslacht, maar er zit wel een kern van waarheid in.
Heel veel meisjes zijn te onzeker om op een jongen af te stappen. Als er dan een jongen op zo'n meisje afkomt, is ze een easy pray. Echte vervelende gevallen zijn de meisjes die voor de populairste jongen van de klas/school/whatever gaan: Those just aren't worth it, sorry dat ik het zeg.

Je zult het toch zelf moeten doen, want als de meisjes op de jongens af zouden komen, zou je dit probleem houden.

Conclussie: GO for it.
Al ga je op je bek:Boeit niet, gebeurt iedereen..........
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Arador schreef op 15-04-2003 @ 21:09:
Ik ben het een met Aragorn (mijn mede LOTR-fan): Ik ben ook erg verlegen, ik stap niet snel, zeg maar bijna nooit, op een meisje af.

Conclussie: GO for it.
Al ga je op je bek:Boeit niet, gebeurt iedereen..........
juist, maar dit houdt in dat je jezelf tegenspreekt.

nofi uiteraard
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:55
Pletterprater
Pletterprater is offline
Vind wel dat er een kern van waarheid zit in die conclusie stelling, alleen word het nogal hard zwart op wit uitgesproken.
Zelf ben ik niet iemand die aan de kant staat in de disco... nee, ik sta meestal meteen op de dansvloer en verblijf daar dan de hele avond ... wilt niet zeggen dat ik op meiden afstap (hoeft nu ook niet meer, maar eventjes ter voorbeeld voor dit topic)... verder weet ik wel, dat het vrij aardig te zien is, welke heren wel te vertrouwen zijn en welke niet... maar goed, dat zijn er dan weer veel niet met mij eens... misschien dat ik dan toch een ander zicht heb op de mede mens

Anyway... kern van waarheid dus, maar niet geheel juist.

Besides, vrouwen stappen wel degelijk af en toe op de man af... ook al lijkt dit nog zo'n mannetje te zijn langs de kant... maar je moet gewoon zien dat ze probeert te flirten/ contact probeert te zoeken.

Pletterprater,
*die zelf niet zo snel door heeft wanneer een vrouw iets wilt*
Oud 16-04-2003, 15:22
Verwijderd
je bent er zeker zelf zon een.. een jongen die niet vrolijk of neutraal kijkt.. en nu hoop je zeker dat er meisjes op je afstappen?

en ik geloof er ook nog eens niets van.. verder hoor ik nooit of bijna nooit verhalen van 'vrouwen' die weer eens zeggen dat hun vriend is vreemdgegaan...

wat moeten we hier mee?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:43
Verwijderd
Ik ben 't best met je eens dat vrouwen óók initiatief moeten nemen, en dat jongens die dat zelf niet doen óók heel leuk kunnen zijn. Maar de rest van je verhaal is onzin.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:51
Loezzel
Loezzel is offline
Jullie doen allemaal alsof meisjes NOOIT initiatief nemen en alsof alleen de KNAPPE jongens met een KLOTE innerlijk meisjes durven te versieren. Beetje cliché allemaal.
Er zijn genoeg meisjes die de jongens versieren en er zijn ook genoeg meisjes die net zulke grote players zijn zoals sommige jongens.
En zeg nou zelf: jij zou (als je tenminste durfde) toch ook niet op een meisje afstappen dat (gigantisch) lelijk is en de hele avond maar aan de kant staat te kijken naar al die dansende mensen, omdat ze misschien wel eens heel aardig zou kunnen zijn? Je zou zelf ook op de mensen afstappen die een leuke uitstraling hebben (en dat zijn heus niet altijd de knappe mensen)...
Oud 16-04-2003, 18:21
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 16-04-2003 @ 17:51:
Jullie doen allemaal alsof meisjes NOOIT initiatief nemen en alsof alleen de KNAPPE jongens met een KLOTE innerlijk meisjes durven te versieren. Beetje cliché allemaal.
Er zijn genoeg meisjes die de jongens versieren en er zijn ook genoeg meisjes die net zulke grote players zijn zoals sommige jongens.
En zeg nou zelf: jij zou (als je tenminste durfde) toch ook niet op een meisje afstappen dat (gigantisch) lelijk is en de hele avond maar aan de kant staat te kijken naar al die dansende mensen, omdat ze misschien wel eens heel aardig zou kunnen zijn? Je zou zelf ook op de mensen afstappen die een leuke uitstraling hebben (en dat zijn heus niet altijd de knappe mensen)...
Okee, lees wat ik eerder heb gereageerd en dan zie je, dat ik er niet vanuit ga, dat meiden nooit versieren... heb het alleen meestal te laat door

Ten tweede zou ik wel degelijk op de stille zijkant zitster afgaan... lelijk ken ik niet echt (ja, ken, niet ben) dus vind ik dat een vreemde conclusie om te maken, dat je nooit op zo iemand afstapt
Oud 16-04-2003, 19:15
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 16-04-2003 @ 19:21:

Ten tweede zou ik wel degelijk op de stille zijkant zitster afgaan... lelijk ken ik niet echt (ja, ken, niet ben) dus vind ik dat een vreemde conclusie om te maken, dat je nooit op zo iemand afstapt
Jij stapt toch niet op iemand af die je ook geen leuke uitstraling of iets anders positiefs vindt hebben? Stel nou dat je daar zo'n meisje ziet zitten, al de hele avond aan de kant, lelijk en duf voor zich uit zit te kijken. Dan kan je wel zeggen ja daar stap ik op af, misschien heeft ze gewoon een kutdag. Maar dat doe je bij je vrienden als je ziet dat er iets is, niet als je iemand ergens in een club ziet lijkt me...
Maar ja, ik bedoel gewoon dat iedereen op zo'n moment afgaat op wat je ziet, uitstraling vooral dus.
Weet jij veel of dat meisje dat al de hele avond met iedereen praat onaardig is. Hoezo eerder op het stille meisje afstappen dan op haar
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:19
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
De grote fout van vrouwen die een jongen zoeken...
Er is nog een grote fout:

vrouwen zoeken mannen die stoer en lief zijn. Dit kan en bestaat gewoon niet!

Stoere types zijn (bijna altijd) niet romantisch en hebben weinig gevoel.
Lieve types zijn (bijna altijd) stil en vinden het onzin stoer te doen.

STATEMENT!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:24
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 16-04-2003 @ 20:19:

STATEMENT!!!
Mijn vriend is heel stoer en de liefste knul die ik ken
Jaja, zal wel een van de weinige zijn, en ik ben dr erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:13
Verwijderd
en ik ben ook heel stoer en lief

aldus mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 16-04-2003 @ 20:15:
Jij stapt toch niet op iemand af die je ook geen leuke uitstraling of iets anders positiefs vindt hebben? Stel nou dat je daar zo'n meisje ziet zitten, al de hele avond aan de kant, lelijk en duf voor zich uit zit te kijken. Dan kan je wel zeggen ja daar stap ik op af, misschien heeft ze gewoon een kutdag. Maar dat doe je bij je vrienden als je ziet dat er iets is, niet als je iemand ergens in een club ziet lijkt me...
Maar ja, ik bedoel gewoon dat iedereen op zo'n moment afgaat op wat je ziet, uitstraling vooral dus.
Weet jij veel of dat meisje dat al de hele avond met iedereen praat onaardig is. Hoezo eerder op het stille meisje afstappen dan op haar
Er zijn verrassend veel mensen die mij komen lastigvallen als ik even alleen zit tijdens het uitgaan, moe en chagrijnig van alle mensen die tegen je aan drukken... En dan ben ik noch knap, noch een stralende persoonlijkheid dus
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 16-04-2003 @ 20:19:

STATEMENT!!!
Dat bestaat wel degelijk... de meeste jongens die 'stoer' zijn, zijn alleen uiterlijk zo. Vaak zijn degenen met de grootste bek, degenen met de kleinste hartjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten