Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 12:21
Eme-ly
Eme-ly is offline
Vraagje voor de meiden onder ons:
Als ik masturbeer dat doe ik dat meestal door mijn clitoris te stimuleren, door mijzelf te 'vingeren' (vies woord by the way) kom ik nooit tot een orgasme. Toch heb ik ergens gelezen dat er iets bestaat als een 'vaginaal' orgasme en een 'clitoraal' orgasme, wat klopt daar nu van?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:22
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Dat klopt gewoon, maar gaat niet voor alle vrouwen (in gelijke mate) op.

Slotje.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 12:59
Verwijderd
Vies woord? En nee, Evito, geen slotje.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 13:39
Verwijderd
'k Ben het wel met je eens dat 'vingeren' erg viezig klinkt, net zo iets als 'ergens aan zitten' ipv 'iets aanraken', zeg maar.
Ik merk niet zo gek veel verschil, maar een beetje wel. Bij mij is het zo dat een clitoraal orgasme 'sneller gaat', met veel korte snelle samentrekkingen, maar oppervlakkiger is dan een g-plek-orgasme. Een vaginaal orgasme zit er ongeveer tussenin wat die dingen betreft. Maar ik denk dat niet iedereen verschil bemerkt, en dat het verschil ook weer verschilt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:33
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Kan to-taal niet klaarkomen van iets anders dan aan m'n clitoris zitten... heel veel meiden overigens niet, dus ik zou me er niet druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:19
Eme-ly
Eme-ly is offline
Jammer, een dubbel orgasme lijkt me wel fijn
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:48
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
mijn vriendin kan wel klaarkomen door vaginale stimulatie..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 21:24
poesiefox
poesiefox is offline
Echt verschillend zijn ze niet qua opbouw, maar de lokatie en de intensiteit verschilt.

Ik kom het makkelijkst clitoraal klaar, die is ook het heftigst, en zit meest aan de buitenkant, en een stukje van binnen, maar begint echt pal achter de clitoris.

Ik kan er erg goed mee randjesfietsen, ik heb het redelijk onder controle. Maar op is op. Ik kan het maar 1 keer.

Zonder clitorgasme eigenlijk geen G spot. Dan zit het dieper naar binnen, en het is wat lomer en zwaarder, maar heel bevredigend,
het strekt door tot mijn benen, en lijkt soms op moeten plassen. Als het komt, houdt het heel lang aan, wil eigenlijk nog een keer, maar dan gaat het meestal teveel pijn doen.

En er zit nog een gevoel, wat begint direct achter de ingang. Daar heb ik echt een pik voor nodig. Het golft door me heen en ik krijg er kippevel en kriebels in mijn rug van. Het is een baarmoedertrekking, en de triggerplek zit heel diep, en naar de kant van mijn rug. Dat gevoel kan ik tien keer hebben in een vrijpartij, dan is het wel op.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Verschil vaginaal en clitoraal orgasme?
maximekeee
4 10-08-2008 19:57
Seksualiteit Door blijven gaan tijdens orgasme?
anja
21 28-07-2006 01:25
Seksualiteit Meiden: orgasme bij vriendje beter?
anja
49 10-02-2006 16:20
Seksualiteit Lekkerste orgasme
Dreamwave
38 10-05-2003 18:21
Seksualiteit Verschil orgasme voor en tijdens puberteit?
carla-tje
13 11-04-2002 20:06
Seksualiteit Gelijktijdig komen !
Soullar
19 01-03-2002 21:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.