Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zowel! Ik val niet op jongens sorry! Ik denk zomaar dat ik het ben met mijn leuke berichten die ik altijd plaats |
![]() |
||
Sorry dat ik sommige van jullie nieuwsgierig maak!!
Ik ben bang dat als ik vertel wie het is, ik me ontzettend voor lul zet en ik denk niet dat die jongen het leuk zou vinden als hij het in het openbaar hoort ![]() ![]() Citaat:
Liefde kan zo moeilijk zijn!!!!!!!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En waarom kan dit probleem niet serieus genomen worden? Iets tegen homo's ofzo? Maar ff ontopic: Ik zou voor de jongen gaan die je in het echt kent om het zo maar ff te zeggen. Je weet van elkaar dat je elkaar leuk vindt, maar je moet ff al je moed verzamelen en op hem afstappen. Als je niet eens weet of de jongen op het forum ook op jongens valt, zou ik de gok niet wagen en die andere jongen laten vallen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeg tegen forumjongen dat je hem leuk vindt, zodat-ie dat tenminste weet, en zeg het eventueel tegen diegenen die aangaven nieuwsgierig te zijn... valt-ie op jongens, dan zeg je tegen stadjongen dat je even rustig aan wilt doen, en dan heb jij wat tijd om je keuze tussen stadjongen en forumjongen te maken (ik zou voor stadjongen gaan, die woont dichterbij, je kent hem beter, hij kent jou beter). Valt forumjongen niet op jongens, dan is het probleem opgelost en kun je je op stadjongen storten.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wie, alsjeblieft, laat ons niet bungelen. Wie branden van nieuwgierigheid. WIE!
In ieder geval niet Bertbart, want die maakt er geen geheim van. Maar het lijkt mij dat je beter voor stadsjongen kunt gaan dan voor forumjonge, die vakt irl misschien wel erg tegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*springt op en neer* Vertelvertelvertel! [edit] Ohja, er bestaat natuurlijk ook zoiets als ontopic. ![]() Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 17:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, ik denk dat je je toch het beste kunt richten op die jongen die je in het echt kent, maar als je die dan zo leuk vind, vraag ik me af waarom je dit topic opent..
Misschien voel je dan toch niet zoveel voor die jongen uit de stad, ik bedoel, dan zou er toch geen probleem zijn? (weeg jongen-die-je-kent-en-die-jou-leuk-vind af tegen jongen-die-je-eigenlijk-niet-kent-en-waarvan-je-niet-eens-weet-of-ie-op-jongens-valt, lijkt me een duidelijke keus) Wat wil je verder eigenlijk bereiken met dit topic? Je wil niet zeggen wie het is dus op die manier kun je er ook niet achter komen wat hij eigenlijk van jou vindt en of ie op jongens valt.. en eigenlijk ben je verkering aan het krijgen met een ander ![]() Maar goed, voeg em toe op msn en vraag et op de man af.. dat is het fijne van de anonimiteit van internet, hij hoeft er nooit achter te komen wie jij eigenlijk bent, mocht je een 'blauwtje' lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik vind iemand leuk xloveyou2 | 3 | 27-07-2014 18:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind iemand leuk maar ben onzeker Flessendop | 9 | 15-06-2013 13:42 | |
Liefde & Relatie |
HELP, ik vind een jongen leuk, hij zoende een ander Gymnastic! | 8 | 01-05-2012 12:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind haar leuk:) Boeitjouwwat | 6 | 25-04-2012 12:17 | |
Liefde & Relatie |
HELP Vind iemand leuk maar zij vind iemand anders al leuk mein123 | 7 | 19-04-2012 20:51 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind haar leuk zij mij ook ? shenk | 34 | 10-05-2009 22:19 |