Advertentie | |
|
![]() |
|
Massive Attack
Jazzanova Portishead Air Aphex Twin Bjork Fila Brazillia Orbital Lamb DJ Shadow Thievery Corporation Amon Tobin ben niet zo into lounge. maar dit lijstje is in ieder geval de moeite waard. paar sites www.thedownbeat.org www.electronicscene.com www.downtempo.org |
![]() |
|
Dit is een van de beste albums die ik dit jaar gehoord heb:
Ulrich Schnauss - Far Away Trains Passing By |
![]() |
|
ow, ow, ow!
Faultline Maakt soms verdwaalde X-files muziek, maar is wel heerlijk. Het nieuwste album, Your Love Means Everything is echt zo lekker... ennuh, Lemon Jelly Lekker relaxte muziek, met zo af en toe loze engelse humor erdoor ![]() Iemand riep daar Schneider TM? zoek eens het album Unrest van Erlend Øye op. Dat is eeb van de zangers van de Kings of Convenience (beetje Simon & Garfunkel achtig) die een solo album gemaakt heeft, waar hij zingt, en de muziek verzorgt wordt door verschillende elektrische artiesten over de hele wereld. Erlend Øye & Schneider TM hebben zo bijvoorbeeld "Like Gold" gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
om mijn offtopicigheid nog even goed te maken: Erlend Oye is dus ind errug fijne muziek |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |