Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder is zelfgeschreven middelbaar/student idd bijna altijd slecht edit he wat. Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 17:17. |
![]() |
|
![]() |
ik en een vriendin hebben ook een toneelstuk geschreven.
nah jah...toneelstuk,het was eigenlijk cabaret. maar we begonnen op een dag een beetje amsterdams te praten en het klonk gewoon zo tof (op de manier zoals wij dat deden,raar amsterdams dus) telkens als we weer wat nieuws hadden hebben we het weer op papier gezet en zo kwam dr toch een stuk ui van 3 kwartier. alleen cabaret ik nog wel eens onrustig enzo...we hebben er heel erg veel bij geiproviseerd toen we aan het uitvoeren waren. het ging echt helemaal geweldig ! we gaan er vast nog wel mee verder en we hopen nog een paar keer meer uit te gaan voeren tot sjiens dan mah weersj kusjes mij
||
Citaat:
![]() Wij schrijven bij de jeugdtheaterschool geen stukken zelf maar zetten het wel zelf in elkaar. We bedenken samen of individueel en dan plakken we dat samen in een verhaallijn. Is ook een soort van toneelschrijven toch? ![]() Maar goed, ik ben wel eens begonnen met het schrijven van een stuk, maar daar stop ik dan ook weer gauw mee. Lukt nooit zo goed. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
y0! Waarmee heb jij je tijd verpest vandaag? Verwijderd | 500 | 20-12-2004 22:18 | |
De Kantine |
Script schrijven i.v.m. profielwerkstuk Ambivalence | 6 | 10-09-2004 12:10 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie Punkygirl | 31 | 05-12-2003 15:35 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wat is Kunst FiXato | 1 | 02-11-2001 16:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Latijn en 2de fase? gac | 8 | 03-07-2000 10:14 |