Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk ook dat het door leeftijd komt.....ik heb een tijd gehad dat ik iedereweek uitging....maar nu ga ik dus echt nooit meer naar de plaatsen waar ik eerst naartoe ging.
Ik ben blij dat ik van m'n ouders vrijwel mag doen en laten wat betreft uitgaan....nu kan ik tenminste naar Amsterdam en/of Rotterdam om uit te gaan(1x in de maand gemiddeld) naar echt goede feesten....
|
Dat ligt niet zozeer aan de leeftijd, maar aan het vernieuwende van uitgaan.
Toen ik een jaartje of 15 was moest ik nog rond een uurtje of 03:00 thuis zijn en bedacht ik allerlei rare constructies en bleef ik vrijwel elke zaterdagnacht bij een vriend slapen. Mijn eerste biertjes waren overigens nog 1 gulden 50, maakte het misschien wel een stuk makkelijker. Toen ik 16/17 was en zelf mocht weten hoe laat ik thuis kwam, moest ik altijd tot het einde blijven. Dat was een ongeschreven wet: ‘blijven tot de lichten aan gaan!’ Nu leef ik elke zaterdagavond zo onderhand een beetje in een sleur. Ik leef niet echt meer naar de zaterdagavond toe, maar als ik eenmaal in een café of discotheek ben is het ook wel leuk. Maar als ik er niet ben is het ook goed… Toen ik voor het eerst begon met uitgaan vond ik mensen die uitgingen niet cool. Uitgaan zelf vond ik wel cool. Geniet ervan en als je er niets aan vind, doe dan iets wat je wél leuk vind op je zaterdagavond. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien is thuis toch wat persoonlijker, wat minder massaal en gedwongen..? |
![]() |
|
Thuis chillen doen we ook wel vaak...gewoon bij iemand thuis zitten en dan tv kijken,gamen, beetje praten, pc'en met een drankje erbij.
Laatst zat ik in een loungecafe wat best nieuw is en we gaan daar gewoon ff wat drinken zitten er gewoon 2 nerds van m'n school te schaken...... Dus ik naar hen toe over dat schaken: "Waarom?" Zij zo: "Waarom niet, de muziek is hier chill, relaxte sfeer, drankje erbij en dan ook nog schaken(hun hobby)...ideaal." Dat vind ik nou echt mooi....gewoon schijt hebben. Maja wij praten daar meestal gewoon...over van alles en nog wat.
||
Citaat:
![]() ![]() en daz wel mooi jah ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() leuk met mijn vrienden/vriendin dronken worden en dansen, en in de avond leuk bij mijn vriendinnetje blijven logeren.. eigenlijk zit ik de gehele week naar het weekend toe te leven |
![]() |
||
Citaat:
owwwwww gelukkig maar ![]() ![]() zo hebk ut ook een x meegemaakt en das echt leeeuuuuukkkk ![]() |
![]() |
|
Ik zie ook niet in waarom al die mensen elk weekend in discotheken zoeken. Entree en drank zijn duur, je kan elkaar amper verstaan en de muziek (in mijn ogen altans) is slecht. De zaterdag avond waar ik naartoe leef is chillen bij een vriend, terrasje pakken, of rustig een avondje doorbrengen in de coffeeshop.
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 15:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hier in Utrecht ken ik trouwens geen discotheken die met gratis entree. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit discotheken of van die hele grote cafe's is toch geen zak aan.
Af en toe naar een gezellig kroegje/cafetje is toch het leukst en anders gewoon leuk bij vrienden zitten en wat drinken/chillen. Maar zowiezo dat doe je toch niet elke week uitgaan? ![]() ![]() ![]()
|
is de leeftijd
eerst ging ik ook altijd elk weekend uit, en leefde ik inderdaad ook altijd naar de weekenden toe. Maar, nu.. af en toe eigenlijk.. en waar ik 'vroeger' altijd heen ging. Daar vind ik het nu dus echt niet meer leuk. tegenwoordig is het meer dat ik naar feestjes ga e.d en gewoon gezellig met paar vrienden in cafeetje beetje praten enzo.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Here In My Room, geschreven joes | 4 | 27-08-2005 17:19 | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Lifestyle |
Gabbertijd is weer helemaal terug Snat$bat$ | 205 | 07-12-2003 15:31 | |
Vrije tijd |
Over de top 3 DeGexxte | 73 | 24-07-2003 20:09 |