Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 21:45
Just-Rian
Just-Rian is offline
Ik weet niet of ik dit bij de goede topic zet..

volgens mij is een van de nieuwste 'rages' uitgaan.. het nachtleven.. sommigen in m'n omgeving redeneren zo erg van.. oh ga je uit?? wat Stoeeeer, cooool... of oh ga je niet uit? wat zaai....

Ik vind uitgaan ook wel leuk, maar dan moet het wel met leuke mensen.. zodat je echt vette lol met elkaar hebt.. en dat het besef er niet is van... "yes ik ga uit.. dit hoor ik te doen op mijn zaterdagavond"

en niet zoals diezelfde mensen (die uitgaan stoeeeeer vinden..) iets hebben van.... jjjjjjah... ok.. ik ben dus aan het uitgaan.. maar eigenlijk is het geen fuck aan.. weinig geld, drankjes te duur....mgoed, volgende zaterdag weer?..

Dat begrijp ik dus niet.. heb je dat nodig om 'cool' te zijn? Om volwassen te zijn? om een gezellige 'feester' te zijn, om net te doen alsof je 'lol' in je leven hebt?

Natuurlijk slaat dit niet op iedereen... het hangt er ook heel erg van af met wíe je bent.. mgoed, dit wou ik ff kwijt.
zijn er nog meer mensen die er zo tegen aankijken?

kdenk trouwens niet dat hier veel mensen op reageren... maargoed, ik wacht het wel af
Advertentie
Oud 05-05-2003, 21:55
Cattus
Cattus is offline
Ten 1e: niet zo negatief over jezelf. Hier reageren heus wel mensen op! Waarom niet men reageert op elk stuk tekst dat hier staat..
Ten 2e: Ik ben het aan de ene kant echt volkomen met je eens ik ken ten slotte een aantal (noem geen namen he peize!!!!!!!) van dat soort people die zo met elkaar omgaan.. En het is zo ongelovelijk nep (weet je zelf ook wel over wie ik het heb)
En tot slot: Ben ik er aan de andere kant ook NIET mee eens, want misschien hebben die mensen er zelf geen last van en vinden ze het wel allemaal heel boeiend en doen ze het niet om het stoer zijn, maar omdat ze het echt leuk vinden.. Weet jij veel En als je dan al mee gaat op zo'n avond met die mensen (daar ging het toch om?) dan moet je je maar voornemen dat je voor HUN meegaat voor 1 keertje omdat hun dat zo "gezellig" vinden. En omdat ik ook vind dat je niet alleen aan je zelf kan denken op dat moment moet je maar gewoon die mensen lekker op die manier uit laten gaan en lekker op die manier mee doen. Ik zelf zou denk ik niet snel met dat soort people mee gaan voor de "lol". Goed dat was het hehe
Oud 05-05-2003, 21:56
Verwijderd
ik denk dat dat komt doordat mensen van jouw leeftijd nog alles moeten ontdekken.
Oud 05-05-2003, 22:05
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Cattus schreef op 05-05-2003 @ 22:55:
Ten 1e: niet zo negatief over jezelf. Hier reageren heus wel mensen op! Waarom niet men reageert op elk stuk tekst dat hier staat..
Ten 2e: Ik ben het aan de ene kant echt volkomen met je eens ik ken ten slotte een aantal (noem geen namen he peize!!!!!!!) van dat soort people die zo met elkaar omgaan.. En het is zo ongelovelijk nep (weet je zelf ook wel over wie ik het heb)

hehe jah idd

En tot slot: Ben ik er aan de andere kant ook NIET mee eens, want misschien hebben die mensen er zelf geen last van en vinden ze het wel allemaal heel boeiend en doen ze het niet om het stoer zijn, maar omdat ze het echt leuk vinden.. Weet jij veel En als je dan al mee gaat op zo'n avond met die mensen (daar ging het toch om?) dan moet je je maar voornemen dat je voor HUN meegaat voor 1 keertje omdat hun dat zo "gezellig" vinden. En omdat ik ook vind dat je niet alleen aan je zelf kan denken op dat moment moet je maar gewoon die mensen lekker op die manier uit laten gaan en lekker op die manier mee doen. Ik zelf zou denk ik niet snel met dat soort people mee gaan voor de "lol". Goed dat was het hehe
Tjah, kweet nie precies.. die lui zeggen dan op dat moment dat ze het zelf eigenlijk ook nix aan vinden... die zitten er dan net zo bij als ik van..... *snif*... ik maak het dan voor mezelf ook wel weer iets leuker (kassa's mollen enzow..) mgoed.. het blijft niet echt een topsfeer.. En ik ging die keer ook vooral mee, om het daar een x te zien.. om ff te ontdekken hoe het is met hun, daar. Omdat dat een hele belangrijke rol in hun leven speelt, wilde ik dat ook wel 'ns beleven..
Oud 05-05-2003, 22:41
Thomas
Thomas is offline
Feesten is niet in.
Oud 06-05-2003, 08:02
Studentje
Studentje is offline
Dat is de leeftijd.

Komt allemaal vanzelf wel goed.
Oud 06-05-2003, 14:16
Cattus
Cattus is offline
Haha ik vind het wel grappig dat al die 'oudere' lui hier op reageren.. WETEN JULLIE ZEKER DAT HET OVER GAAT?????????????
Oud 06-05-2003, 15:53
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Cattus schreef op 06-05-2003 @ 15:16:
'oudere' lui.
Als je daar mij mee bedoelde; dankje.
Oud 06-05-2003, 16:06
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline

komt idd door je leeftijd

maar ik vind feesten nog steeds wel gaaf hoor
Oud 06-05-2003, 18:36
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik denk ook dat het door leeftijd komt.....ik heb een tijd gehad dat ik iedereweek uitging....maar nu ga ik dus echt nooit meer naar de plaatsen waar ik eerst naartoe ging.

Ik ben blij dat ik van m'n ouders vrijwel mag doen en laten wat betreft uitgaan....nu kan ik tenminste naar Amsterdam en/of Rotterdam om uit te gaan(1x in de maand gemiddeld) naar echt goede feesten....
Oud 06-05-2003, 19:43
AGH
AGH is offline
Dat ligt niet zozeer aan de leeftijd, maar aan het vernieuwende van uitgaan.
Toen ik een jaartje of 15 was moest ik nog rond een uurtje of 03:00 thuis zijn en bedacht ik allerlei rare constructies en bleef ik vrijwel elke zaterdagnacht bij een vriend slapen.
Mijn eerste biertjes waren overigens nog 1 gulden 50, maakte het misschien wel een stuk makkelijker.
Toen ik 16/17 was en zelf mocht weten hoe laat ik thuis kwam, moest ik altijd tot het einde blijven. Dat was een ongeschreven wet: ‘blijven tot de lichten aan gaan!’
Nu leef ik elke zaterdagavond zo onderhand een beetje in een sleur.
Ik leef niet echt meer naar de zaterdagavond toe, maar als ik eenmaal in een café of discotheek ben is het ook wel leuk. Maar als ik er niet ben is het ook goed…

Toen ik voor het eerst begon met uitgaan vond ik mensen die uitgingen niet cool.
Uitgaan zelf vond ik wel cool.
Geniet ervan en als je er niets aan vind, doe dan iets wat je wél leuk vind op je zaterdagavond.
Oud 07-05-2003, 10:16
Verwijderd
Ik ben nu ook in een tijd aangekomen dat ik zeg maar uitgaan "moet"

Ik verveel me gewoon anders op vrijdag/zaterdagavond, mede omdat veel van mijn vrienden ook uitgaan.
Oud 07-05-2003, 10:35
italianboy
italianboy is offline
uitgaan heeft juist in charme verloren vind ik.. Het voelt eerder als een verplichting soms

Ik hoor ook steeds vaker dat mensen weer feestjes thuis geven of dat ze met een groepje vrienden bij iemand thuis een avondje gaan hangen, filmpje kijken; wijntje en biertje erbij
Oud 07-05-2003, 13:44
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-05-2003 @ 16:53:
Als je daar mij mee bedoelde; dankje.
hehe, of ben je ook een vijftien-jarig pubertje
Oud 07-05-2003, 13:48
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 07-05-2003 @ 11:16:
Ik ben nu ook in een tijd aangekomen dat ik zeg maar uitgaan "moet"

Ik verveel me gewoon anders op vrijdag/zaterdagavond, mede omdat veel van mijn vrienden ook uitgaan.
owwjah, en vind je het uitgaan wel leuk dan??
Oud 07-05-2003, 13:50
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
italianboy schreef op 07-05-2003 @ 11:35:
uitgaan heeft juist in charme verloren vind ik.. Het voelt eerder als een verplichting soms

Ik hoor ook steeds vaker dat mensen weer feestjes thuis geven of dat ze met een groepje vrienden bij iemand thuis een avondje gaan hangen, filmpje kijken; wijntje en biertje erbij
Owjah, dat begrijp ik ook bestwel
Misschien is thuis toch wat persoonlijker, wat minder massaal en gedwongen..?
Oud 07-05-2003, 13:58
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Thuis chillen doen we ook wel vaak...gewoon bij iemand thuis zitten en dan tv kijken,gamen, beetje praten, pc'en met een drankje erbij.

Laatst zat ik in een loungecafe wat best nieuw is en we gaan daar gewoon ff wat drinken zitten er gewoon 2 nerds van m'n school te schaken......
Dus ik naar hen toe over dat schaken: "Waarom?"
Zij zo: "Waarom niet, de muziek is hier chill, relaxte sfeer, drankje erbij en dan ook nog schaken(hun hobby)...ideaal."
Dat vind ik nou echt mooi....gewoon schijt hebben.

Maja wij praten daar meestal gewoon...over van alles en nog wat.
Oud 07-05-2003, 14:03
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 07-05-2003 @ 14:58:
Thuis chillen doen we ook wel vaak...gewoon bij iemand thuis zitten en dan tv kijken,gamen, beetje praten, pc'en met een drankje erbij.

Laatst zat ik in een loungecafe wat best nieuw is en we gaan daar gewoon ff wat drinken zitten er gewoon 2 nerds van m'n school te schaken......
Dus ik naar hen toe over dat schaken: "Waarom?"
Zij zo: "Waarom niet, de muziek is hier chill, relaxte sfeer, drankje erbij en dan ook nog schaken(hun hobby)...ideaal."
Dat vind ik nou echt mooi....gewoon schijt hebben.

Maja wij praten daar meestal gewoon...over van alles en nog wat.
haha is wel grappig, ze hebben opzich ook wel gelijk
en daz wel mooi jah
Oud 07-05-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Just-Rian schreef op 07-05-2003 @ 14:48:
owwjah, en vind je het uitgaan wel leuk dan??
Uiteraard, ik leef erna toe

leuk met mijn vrienden/vriendin dronken worden en dansen, en in de avond leuk bij mijn vriendinnetje blijven logeren..

eigenlijk zit ik de gehele week naar het weekend toe te leven
Oud 07-05-2003, 14:23
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 07-05-2003 @ 15:17:
Uiteraard, ik leef erna toe

leuk met mijn vrienden/vriendin dronken worden en dansen, en in de avond leuk bij mijn vriendinnetje blijven logeren..

eigenlijk zit ik de gehele week naar het weekend toe te leven

owwwwww gelukkig maar .. het klonk wat negatief..
zo hebk ut ook een x meegemaakt en das echt leeeuuuuukkkk
Oud 07-05-2003, 15:41
Psychedelic
Psychedelic is offline
Ik zie ook niet in waarom al die mensen elk weekend in discotheken zoeken. Entree en drank zijn duur, je kan elkaar amper verstaan en de muziek (in mijn ogen altans) is slecht. De zaterdag avond waar ik naartoe leef is chillen bij een vriend, terrasje pakken, of rustig een avondje doorbrengen in de coffeeshop.

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 15:44.
Oud 07-05-2003, 15:43
Psychedelic
Psychedelic is offline
-
Oud 07-05-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Psychedelic schreef op 07-05-2003 @ 16:41:
Ik zie ook niet in waarom al die mensen elk weekend in discotheken zoeken. Entree en drank zijn duur, je kan elkaar amper verstaan en de muziek (in mijn ogen altans) is slecht. De zaterdag avond waar ik naartoe leef is chillen bij een vriend, terrasje pakken, of rustig een avondje doorbrengen in de coffeeshop.
Entree is hier bij veel disco's gratis, drank kan je ook 'van tevoren' even nuttigen, om minder te hoeven uit te geven in de disco zelf, en als je de muziek kut vindt, zoek je toch een andere disco?
Oud 07-05-2003, 21:11
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 07-05-2003 @ 17:40:
Entree is hier bij veel disco's gratis, drank kan je ook 'van tevoren' even nuttigen, om minder te hoeven uit te geven in de disco zelf, en als je de muziek kut vindt, zoek je toch een andere disco?
Misschien als er een discotheek bestond waar ze geen top40, trance of rnb draaien.

Hier in Utrecht ken ik trouwens geen discotheken die met gratis entree.
Oud 07-05-2003, 21:13
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Psychedelic schreef op 07-05-2003 @ 22:11:
Misschien als er een discotheek bestond waar ze geen top40, trance of rnb draaien.

Als je niet wil hóef je nier perse naar een disco...
Advertentie
Oud 07-05-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Psychedelic schreef op 07-05-2003 @ 22:11:

vreemd, hier in zeg maar 'de polder' heb ik genoeg discotheken die Rock/metal/punk draaien, bijna elke muziekstijl heeft een eigen plaatsje hier..
Oud 07-05-2003, 22:39
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
Just-Rian schreef op 07-05-2003 @ 22:13:
Als je niet wil hóef je nier perse naar een disco...
ik ben dus net aan het uitleggen waarom ik niet naar discotheken ga
Oud 10-05-2003, 10:16
Spacey
Spacey is offline
Dit discotheken of van die hele grote cafe's is toch geen zak aan.

Af en toe naar een gezellig kroegje/cafetje is toch het leukst en anders gewoon leuk bij vrienden zitten en wat drinken/chillen.

Maar zowiezo dat doe je toch niet elke week uitgaan? je ziet heel veel mensen die hebben z'n sleur van school of werk door de week en in het weekend feeste/lamzuipen. Lijkt me afschuwelijk, (ok ok been there done that.) maar dat is de leeftijd Alleen niks wat je mist als je het neit doet (denk ik)
Oud 10-05-2003, 19:36
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Psychedelic schreef op 07-05-2003 @ 23:39:
ik ben dus net aan het uitleggen waarom ik niet naar discotheken ga
owjah, sorry
Oud 11-05-2003, 18:44
charly not
charly not is offline
is de leeftijd
eerst ging ik ook altijd elk weekend uit, en leefde ik inderdaad ook altijd naar de weekenden toe. Maar, nu.. af en toe eigenlijk.. en waar ik 'vroeger' altijd heen ging. Daar vind ik het nu dus echt niet meer leuk. tegenwoordig is het meer dat ik naar feestjes ga e.d en gewoon gezellig met paar vrienden in cafeetje beetje praten enzo.

Regels voor berichten