Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 12:35
Joël
Joël is offline
Ik wil mijn spiermassa een beetje vergroten... Niet zoals een bodybuilder, daar knapt mijn vriendin op af, maar d'r mag wel wat spier bijkomen... Zijn d'r hier meer mensen die daar af en toe aan werken? Wie weet welke oefeningen (met welke frequentie?) het beste zijn, en wat je het beste wel/niet kan eten?
Oud 11-05-2003, 13:18
Marshall
Marshall is offline
xou ff verder zoeken naar soortgelijke topics hier, is al best veel over te lezen...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:54
Verwijderd
Veel eiwitten eten (zit in eieren...), uw spiermassa herstelt daar vlugger door en zo kweek je het vlugst meer spieren.

En natuurlijk, uw conditie opbouwen, dit door langzaamaan meer te sporten, dit 2-3x per week, nooit 2 dagen na elkaar (toch niet in het begin).

Wanneer je teveel sport, breek je enkel uw spieren af, aangezien je ze de kans niet geeft om te herstellen.

Wil je kotjes? Doe dan gewoon voldoende setups (hoef je niet zo veel geld neer te leggen voor de fitness).

Grtz en suc6
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:23
Korsakoff
Korsakoff is offline
ligt eraan welke spieren je wilt trainen. wat je wel altijd moet doen is 10X dezelfde beweging en dan 20 tellen rust 10x, 20 tellen rust 10X (geld alleen niet voor sit-ups). daarnaast veel proteïnen en eiwitten eten en heel veel water drinken.
Oud 11-05-2003, 16:43
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Kijk eens op askmen.com Ik heb er al een paar geprobeert en ze lukken aardig. Een advies, ga geen elektronische spier stimulantie troep gebruiken. Je spieren worden er groter van, maar van trainen krijg je ook nog eens betere conditie. Wat heb je aan een gespierd lichaam, terwijl je niet eens 50 kg kan tillen?
Oud 11-05-2003, 16:51
Marshall
Marshall is offline
je moet gewoon kijken waar je lichaam t best op reageert, in t begin dus veel experimenteren met setjes en herhalingen.

voor de rest goed op je voeding en rust letten, korter kon ik t niet zeggen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:18
Verwijderd
Iig thuis gewoon voor het slapen gaan of als je wakker wordt beetje opdrukken. Opdrukken is zo relaxed! En idd Eiwitten en Proteinen binnen krijgen. Rustig opbouwen in het begin. Niet zelf wat aan gaan klooien in een fitnessruimte, maar train aan de hand van een fitnessschema.

Succes!!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
feessie schreef op 11-05-2003 @ 17:23:
ligt eraan welke spieren je wilt trainen. wat je wel altijd moet doen is 10X dezelfde beweging en dan 20 tellen rust 10x, 20 tellen rust 10X (geld alleen niet voor sit-ups). daarnaast veel proteïnen en eiwitten eten en heel veel water drinken.
Eiwitten = proteïnen... of niet soms?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:47
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
phensic schreef op 11-05-2003 @ 22:02:
Eiwitten = proteïnen... of niet soms?
inderdaad, maar niet alle proteinen zijn eiwitten
Oud 12-05-2003, 06:52
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 12-05-2003 @ 00:47:
inderdaad, maar niet alle proteinen zijn eiwitten
idd maar alleen de proteinen dragen positief bij aan je spiermassa (dus eiwitten blijft overbodig)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 07:01
Drizzt
Drizzt is offline
doh.. nvm
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:13
Joël
Joël is offline
Citaat:
Always_Right schreef op 11-05-2003 @ 17:43:
Kijk eens op askmen.com Ik heb er al een paar geprobeert en ze lukken aardig. Een advies, ga geen elektronische spier stimulantie troep gebruiken. Je spieren worden er groter van, maar van trainen krijg je ook nog eens betere conditie. Wat heb je aan een gespierd lichaam, terwijl je niet eens 50 kg kan tillen?
Elektronische stimulatie heb ik idd wat negatieve berichten over gehoord... 50 kg kan ik inmiddels wel tillen; heb vrijdag nog m'n vriendin twee verdiepingen omhoog gesjouwd .
Oud 12-05-2003, 22:13
Mark
Mark is offline
ga eens gewoon langs een fitnessschool.

Daar lopen ook niet alleen maar van die patsers rond hoor die breder zijn dan lang.

Mark (die zelf ook aan fitness heeft gedaan 2 keer in de week)

Regels voor berichten