friends come and go.....
Het is jammer, maar het is echt zo. Helaas heb ik dat ook al vaak mee gemaakt. Mensen waar je zo'n ongelooflijk goeie band mee had, dat als je er nu aan terug denkt je gewoon in huilen uit kan barsten. Maar op een gegeven moment scheiden jullie wegen gewoon. Dat kan zijn doordat je naar een andere school gaat, of dat iemand andere vrienden leert kennen. Of misschien wel gaat verhuizen. Mensen veranderen en dat kan soms erg moeilijk zijn. De tijd zal het altijd leren.
Maar er komen ook altijd weer nieuwe mensen in je leven waar je weer heel goed mee bevriend kan raken.
Ik denk ook dat je beter niet kan proberen om het contact toch te behouden. Dat gaat alleen maar aan beide kanten irriteren. Laat elkaar met rust en hou er een paar goeie herineringen aan over. Anders denk je later aan deze tijd terug en kan je je alleen maar herineren dat je met ruzie uit elkaar bent gegaan.
mwa...toch blijft dit lastig zeg

NEt zoiets als dat ik een hele goeie vriend had op de middelbare school die er echt altijd voor mij was. Echt iemand die s nachts helemaal voor mij uit zijn bed kwam om met me te praten en waar ik dan mijn verhaal kon doen. En het stomme is dan dat je het met zulk soort vrienden ook over dingen hebt als; Later als we samen in het bejaardetehuis zitten enzow

En dan beloof je nooit het contact te verbreken!
Ja, dat gebeurd dus wel