Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geef dan alsjeblieft de rest van je leven ook niet op! Ga door, voor jezelf!!! Je bent 17, met een beetje geluk nog wel ruim 60 jaar te leven. Maak wat van deze jaren!! Je jeugd opgeven is 1 ding, maar je hele leven opgeven!! Ik begrijp dat jouw littekens je aan je verleden herrineren, maar probeer er wat van te leren. Als je er naar kijkt, probeer te denken van; 'Dit wil ik niet meer, nooit meer!' in plaats van weer verdrietig te worden. Zo blijf je in die cirkel zitten. kus! wendy
|
Is inderdaad herkenbaar. Ik heb zelf een beetje hetzelfde de laatste tijd. Geen geld, geen werk, al ruim 3 jaar geen vriendin, studie gaat kut, etc.
Er zijn gelukkig ook een hoop leuke dingen in mijn leven daar probeer ik dan zoveel mogelijk aan te denken. Vrienden, vriendinnen, muziek, uitgaan er is genoeg.... dat is ook wat mij overend houd nu,. Het enige wat ik kan zeggen is: denk aan de positieve dingen, geniet van de kleine dingetjes zoals muziek, de blik van een mooi meisje, een gesprek met een goede vriend, de zon, grappige gebeurtenissen en ga zo maar door.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
De Kantine |
Saaivenhonderddrie Verwijderd | 500 | 28-09-2009 21:54 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #71 rare kwast | 491 | 04-10-2006 17:42 | |
Drugs & Alcohol |
cocaine kimmie1986 | 42 | 29-01-2006 15:28 | |
Psychologie |
De maatschappij. Quiana | 4 | 19-09-2003 15:46 |