![]() |
|
1 van de leukste on-screen duo's van hollywoord..Martin Lawrence en Will Smith.
plot: Plot Summary: Narcotics cops Mike Lowrey (Smith) and Marcus Bennett (Lawrence) head up a task force investigating the flow of ecstasy into Miami... cast: Martin Lawrence .... Marcus Burnett Will Smith .... Mike Lowrey Gabrielle Union .... Sydney 'Syd' Burnett Joe Pantoliano .... Captain Howard trailer: http://www.apple.com/trailers/columbia/badboys2/ Zomer 2003. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
die? ![]() |
![]() |
|
'Buddy night' bij mij lokale bioscoop: kaartjes kosten maar $3 per stuk. En sinds ik Pirates of the Caribbean al gezien had, besloot ik maar om die andere Jerry Bruckheimer productie te gaan zien.
BIG mistake. Michael Bay voelt dat het nodig is om te snel te monteren bij meerdere hoofdpijnverwekkende aktiescenes en de paar imposante shots die je in de trailer kan zien (camera die 360 graden ronddraait) zijn er alleen maar zodat Bay kan opscheppen hoe goed hij wel niet kan regisseren. De grappen die zich richten op kadavers, neukende ratten en een arme 15 jarige jongen die geintimideerd wordt door de twee 'slechte jongens' werken af en toe wel maar gaan toch iets te ver totdat het wansmaak wordt. Dat het verhaal alle kanten opgaat maakt het al onoverzichtelijk, en de film gaat veel te lang door met zijn speelduur van 145 minuten. Niet de slechste zomerfilm van het jaar (Tomb Raider II was iets erger), maar dat zegt niet veel.
||
Citaat:
edit: ik dnek dat ik het een kutfilm ga vinden als ik de moeite zou nemen deze productie te bekijken
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Hou toch op zeg en kom ns met argumenten waarom dat dan zo zou zijn... En ik vind het gewoon jammer voor je dat je je bij dat soort films niet kan amuseren, helemaal omdat ze voor amusement gemaakt zijn... Dus concreet: wat is er mis met het script van: * Enemy of the state, * The Rock * Pearl Harbor * Con Air * Crimson Tide * Dangerous minds * Armageddon Ik vond er namelijk geen een van niet leuk, dus ik ben zeer benieuwd waar jij je leuk-of-niet-leuk standpunt op baseert...
Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 22:58. |
![]() |
||
Citaat:
Beverly Hills Cop 2, Top Gun, Coyote Ugly, Black Hawk Down en Bad Company? Die hebben ook echt serieus slechte script. Jerry Bruckheimer is een eikel, hij teert nog steeds op het feit dat hij ooit in een grijs verleden met Beverly Hills Cop het actie/comedy genre heeft ontdekt, dat soort films maakt hij nog steeds |
![]() |
|
Michael bay moet hoognodig met vervroegd pensioen. Die man weet alles wat hij aanraakt in plastic te veranderen. Badboys 2 wordty door de critici de grond ingeschreven. And rightly so.
||
Citaat:
Wat er mis is met al die scenarios? (Alhoewel ik nog mild ben tegenover "CRIMSON TIDE"). Omdat ze vervelend vertier zijn.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Zal ik m nog maar even stellen dan:.... ![]() Concreet dus: wat is er mis met de scripts... Want ik heb nog geen goed argument gelezen, laat staan dat er uberhaupt argumenten gegeven zijn. Alleen maar loze opmerkingen als : ze hebben een kustscript.. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 20:37. |
![]() |
|
dat naive hypocriete jochie...weet niet hoe de film business inelkaar zit en verder is dit gewoon een kwestie van wellus nietus...of je bruckheimer films nou goed vind of niet...en hem een lelijk eikel vind want dat zegt meneer daangerous...nu vraag ik me toch af hoe meneer er zelf uit ziet..kunnen wij ook eens lachen..het wordt eens tijd dat je je hoofd uit je reet haalt en frisse lucht snuift.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik VIND de verhalen van die film VAAK ronduit slecht, het is een beetje de standaard geworden, ik kan af en toe echt wel genieten van een Bruckheimer film, als ik mijn verstand op nul zet en daar zijn die films (hoop ik) ook voor gemaakt. Waar het mij om gaat is, dat het uiterlijk vertoon van die films altijd goed is, maar dat als je de verhalen daar los van ziet, ze knap weinig voorstellen. En dat mijn vriend, heeft geen fuck met kennis van de filmwereld of wtf dan ook te maken
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of ben je er heilig van overtuigd dat je nu wel een argument hebt gegeven? Je stelt iets, dan moet je toch ook kunnen beargumenteren...wat jij doet is je stelling met dezelfde stelling beargumenteren... En dat, mijn vriend, heet nu een cirkelredenering...
Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 14:29. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
B. Dat je je eigen mening niet wenst te beargumenteren zal me niet boeien, maar tis wel jammer dat je blijkbaar niet dieper doordenkt over waarom dat nu eigenlijk je mening is.
|
voorbeeld: Pirates of the Caribbean
- supercoole film, vette actie, Depp = zeer cool, Rush = zeer cool etc, niks op aan te merken - maar de driehoeksverhouding (Will Turner, Elizabeth Swann en Norrington) vind ik nergens op slaan
Spoiler
- het feit dat beide partijen (piraten en soldaten) twee van die standaard domme duo's hebben (bij de piraten: die kerel met het glazen oog en zn maat, en bij de soldaten die 2 kerels uit de haven) vind ik niet getuigen van originaliteit en dit soort dingen, zitten naar mijn mening vaak veel te veel in Bruckheimer films, dat bedoel ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
SPOILERS!!!
3 2 1 Citaat:
Het is toch prima vermaak, in vergelijking met andere zogenaamde vermaak-films...
||
Citaat:
Argumenten? Ach, dan moeten we op een bank gaan zitten en die films kijken waar ik constant moet uitlaten over de slechte aktie, vervelende subplots, irritante karakters, etc.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Films, TV & Radio |
Superbowl film-spots (t3,matrix2, charlies angels 2, anger management etc) TAFKAB | 3 | 27-01-2003 15:48 | |
Films, TV & Radio |
Terminator 3 trailer online! TAFKAB | 12 | 18-12-2002 23:05 |