Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus mensen: schrijf voor het goede doel van anansi_de_spin! ![]()
|
hier ben ik dus helemaal niet goed in.
maar ik ga het voor je proberen: naam: maria leeftijd: 18 klas: 5 waar: florence -we spelen trouwens een school waar leerlingen met bepaald talent zitten, gevarieeurd van bestuurskunde tot dans- talent: schrijven nieuwste project: een geïllustreerd dagboek Ik ben Ralph helemaal zat! Ik blijf maar verhalen voor hem schrijven! onder het motto van: 'ja, ehh, jij zit op zo'n school met 'goeie' mensen. Maar ik vóel me helemaal niet goed! niet beter dan de anderen tenminste. Ik heb nu ook helemaal geen inspiratie. Ik moet voor mezelf nog wat bedenken, en dan komt Ralph ook nog, mét de eis dat het morgen af is, omdat hij anders een onvoldoende krijgt! en dát is nog niet alles! nee, als mn ouders zich er nou niet mee zouden bemoeien.... maar die doen er ook nog een schep bovenop! Ja! dat ik maar eens wat terug moet doen... dat ik zo'n ondankbaar kreng ben.. en dat ik het toch allemaal makkelijk aan kan! Maar dat is helemaal niet zo... waarom kijkt iedereen altijd anders naar me, als ik op een 'speciale' school zit. Ik ben ook een mens, heb ook wel eens een dip! n dipjes!en vandaag is zo'n dag! Zo'n dag waarop ik me niet goed voel! zo'n dag waarop ik het liefste de hele dag door chocola eet! zo'n dag waarop ik iedereen in elkaar wil slaan. en als allerbelangrijkste: 'zo'n dag waarop ik HEEL EVEN EEN KEERTJE NIET WIL SCHRIJVEN. ik word hier wel een keer moedeloos van hoor...
|
'k zal ook eens een poging wagen...
Gegroet, oh gekoesterd dagboek! Geliefd schrijfblok wat mij ten alle tijden begrijpt, hail! Ja, je begrijpt het. Eens in de zoveel tijd kom ik, -gestressed talentvol meisje nummer vijfhonderddrieënzestig- bij jou uithuilen. Welkom bij weer een nieuwe episode van Maria's leven. Vandaag was erg leuk. Ik heb de uitdraai van mijn boek, mijn eerste boek, afgeschreven. Morgenochtend stuur ik het meteen op naar de uitgever. Het is allemaal zo geweldig, echt, heerlijk. Niemand begrijpt me en niemand wil me begrijpen. Het is dan ook vandaag, dat ik mijn schitterende intro ga maken in de grote wereld. De hele schrijverswereld zal gaan zien hoe speciaal ik ben en wat voor een geweldige dingen ik kan bewerkstelligen. Luister goed, lief dagboek. Jij hebt de sleutel tot mijn leven, de sleutel tot het grote alles. Mijn plannen -hoe verschrikkelijk ingenieus en fantastisch ze ook zijn- zullen weldra aan jou onthuld worden. Ga er rustig voor zitten en luister goed. Onthulling: stiekem heb ik al een boek geschreven. Het ligt voor mijn neus, dadelijk ga ik het naar de uitgever brengen. Hoe geweldig. Tot over een uur, dan ben ik beroemd. Wees gegroet en laat alle glorie met u, heilig dagboek, zijn. Getekend, Maria. Dagboek. Er is een planswijziging gekomen. Het leven is niet fijn, maar ongenadig beroerd. Het leven is niet leuk, maar zo stom als het maar kan. Ik heb geen schrijftalent, maar ben gewoon dom. Dom, dom, dom. Vandaag heeft mijn domheid zich geuit in het brengen van een DOM boek, naar een geniale uitgeverij. Ik haat mijn leven, alles is nutteloos. Bah. Nu ga ik naar Thomase Baldi, mijn letteren-docent. Ik zal hem vertellen, hoe leuk hij ook is, dat ik stop met schrijven. Ik ben niks meer waard... Vaarwel. Jou ga ik op mijn kamer achterlaten, op mijn kamer die ik niet meer waard ben. Dubbel bah. Getekend, Maria. Dagboek! Het leven is niet slecht, juist niet. Ik blijk nu een doel te hebben. Thomase vond dat het erg onbezonnen van me was, en ook heel, heel erg slecht. Meteen gaf ik blijk van schuld en begon ik te huilen. Dat laatste deed ik echt niet expres, maar goed. Toen ik in tranen uitbarstte, nam hij me mee naar zijn kamertje. Die ene, waar hij schrijft... zijn geweldige werken zijn daar gecreëerd, kan je het voorstellen? We liepen naar binnen en hij deed de deur dicht. Ik geloof dat 'ie in slot het viel. Krachtig tilde hij me op en zette me op het bureau. "Maria," zei hij. "Ik heb je altijd al een erg bijzonder meisje gevonden." Terwijl hij dat zei, keek hij me aan. Thomase's prachtige, bruine ogen leken mijn pijn en leed te delen. Ik bleef mijn excuses maar stamelen, zelfs met zijn armen om me heen. Schitterend moment: zijn ene hand streelt mijn gezicht en de andere kruipt langzaam onder mijn rokje. We hebben seks gehad, de meest hevige, erotische seks ooit. Mijn god, ik ben verliefd op mijn docent. Kan je het geloven? Verliefd, op hem! Ik heb overigens besloten om wel de lessen te blijven volgen. Ik kan schrijven en dat wil ik ook gewoon doen. Prof. Baldi zei dat hij me zou helpen. Getekend, Maria.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Psychologie |
Hoe moet ik hulp zoeken? Verwijderd | 4 | 22-09-2007 16:40 | |
Software & Hardware |
Hulp gezocht! [ bij i-worm.lentin.g verwijderen] Verwijderd | 5 | 03-08-2002 22:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse zinnen.... Hulp gezocht DiEnDeRd | 5 | 08-06-2002 20:14 | |
Psychologie |
Ik ben benieuwd: wie heeft hulp gezocht met zijn/haar problemen? ... Joseph | 19 | 25-01-2002 21:16 |