Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm het is nu iets minder erg dan voor de examens... maar nog steeds erg. ik krijg buikkrampen iets van een uur vantevoren maar dan neem ik valeriaan en wordt het minder... maar ik heb bij sk wel veel onnauwkeurigheidsfouten dus blijkbaar was ik toch nog zenuwachtig
|
De 2 dagen voor mn examens amper, - strak van de pilletjes
![]() Maar de stress 'sochtends uit zit met 10 keer naar de wc gaan voordat k naar school ga en geen stukje brood wil er in, En 's avonds: sneller huilen enzo..mja gaat nu wel weer beter ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
arg, heel veel snoepen, trillende spieren (heel onaangenaam), en ELKE nacht de meest vreemde dromen 9en die gan niet altijd over het examen, maar soms ook over bijv. afgeknipte teennagels)
![]()
|
HUILEN! *grom*
al weken van te voren, en iedere dag ![]() maar nu slik ik sind een week of 2 wat pillen en nou gaat het bijna iedere dag goed ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
beetje trillerig en geen zin in eten (daarom trillerig) niet echt optimaal slapen en een overheersend ikwilnietikwilnietikwilniet gevoel. en bijzonder twijfelen over alles wta ik heb gemaakt achteraf. gewoon niet echt vrolijk. irrationele stress is het ergst en had niet verwacht dat ik die in deze mate zou hebben.
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 19:02. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb alleen last van gezonde stress, dus ik heb het aardig onder bedwang, alleen soms word ik een beetje druk, ga gek doen enzo.. Maar daarna voel ik me echt klote, zo van; oow kben aan het stressen, ik ken het niet blabla
Na een 10min/kwartier is dat wel over ![]()
|
Verwijderd
|
nu ff niet... maar ik had wel stress sinds examen (vrijdag) begonnen was:
buikramp misselijkheid minder eetlust veel koffie drinken waardoor ik vaak naar de wc moet! gestressed doen en dan in tijdnood komen om te leren hihihi maar nu ben ik niet gestressed! ben nog beetje sleepy ![]() ![]() misschien ben ik morgen wel gestressed! maar ja dan blijf ik lekker uit de buurt bij de rest van die stresskippen en op tijd bij examen-gymzaal zijn. |
![]() |
|
Ik heb al weken buikpijn, maar dat was ook al voor de tentamens
en alle werkstukken enzo. Verder was ik de dag voor mijn 1e examen hypergevoelig en had ik toch wel een beetje een huilbui. Oh gisteravond trouwens ook, maar dat kwam omdat ik echt in de problemen zat voor gs.
|
Ik ben hyper actief, maar dat is meer een soort ontlading nu ik geschiedenis heb gehad, ik zag daar zo tegenop!
Kuzz Ik ![]()
|
![]() |
Ik hou niet zo van pillen... ik heb ze ook niet nodig. Ik ben alleen een beetje *gezond* zenuwachtig. Maar 1 ding was niet fijn..maandag had ik nederlands, ik heb echt geen moeite met dat vak, ik was ook niet zenuwachtig. Toen ik er zat ging het wel, maar toen ik bij vraag 2 was (lag niet aan de vraag) werd ik opeens helemaal gek! Mijn hart ging heleamaal door het lint, ik werd misselijk...pfff... kheb een kwartier lang niks gedaan om tot rust te komen. Gelukkig had ik maar anderhalf uur ofzo nodig voor nederlands. Ik was overvallen door het idee *examens!* ofzo? Of het lag aan die paar slokken golden power... die energy drinks hoef ik echt nooit meer! Het was wel kut, maar gelukkig is het voorbij. (En nederlands had ik goed gemaakt)
|
![]() |
|
![]() |
Na maatschappijleer eigenlijk helemaal GEEN stress meer, nu nog beetje maagkrampen voor Eco omdat ik dat voldoende MOET maken om een 6 te staan,
Maatschappijleer was meeste stress voor mij omdat ik daar in me Eentje examen in deed bij ons op school en praktisch ook geen lessen had gevolgd (alleen met vragen naar leraar toe zeg maar). complete zelfstudie zeg maar
|
![]() |
Ben heel cool.
![]() Neey, zou ik willen. Viel gister bijna flauw toen ik Nederlands binnen wou gaan, ben toen maar weer even naar buiten gegaan. Vanmorgen helemaal nergens last van gehad, morgen wel weer denk ik... brrr Maar tips? Gewoon diep ademhalen en even niet naar je examen kijken enzo. Werkt heel goed, beetje door de zaal kijken.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nou ik ben best gestresst,ik wil het zo graag halen maar tis best moeilijk en nu na geschiedenis weet ik et zo allemaal niet meer!Ik rook als een ketter steek de een na de ander op en eet ook egt heel veel voor de rest erg kortaf maar ja nog een paar dagen!
Ga meteen na wiskunde lekker de kroeg in even ont-stressen ![]()
|
Verwijderd
|
- Ik slaap heel onrustig: vervelende dromen, wakker worden, woelen, etc.
![]() - Voor een examen ben ik heel zenuwachtig: trillende handen, raar gevoel in m'n maag. - M'n spieren in m'n rechter schouder en nek zitten helemaal vast (komt door het vele schrijven de laatste dagen gecombineerd met spanning) - Voor het allereerste examen was ik een beetje huilerig, maar daar heb ik nu geen last meer van gelukkig. - En ik ben helemaal hyper. Ik praat haast alleem nog maar over het examen, ik stel me de ergst mogelijke rampscenario's voor, etc. (mijn ouders worden er helemaal gek van ![]() - Ik plas me gek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mn stress is nu minder dan met de schoolonderzoeken en luistertoetsen......toen dacht ik dat ik ging zakken, totaal onnodig want ik sta er goed voor. Alle examens tot nu toe relaxed gemaakt, allemaal rond de 7
![]() nog drie.....vanmiddag engels....daar zie ik echt tegenop. Ik ga nagelbijten (normaal noooooit) maar verder niet echt.Ohja jezelf lekker verwennen met snoepjes en veel aandacht ![]() zet m op! ![]() xxxx judith
|
Ik heb eigenlijk helemaal geen last van stress..
Ik zie die examens eik niet echt als iets anders dan een normaal tentamen.. en daar ben ik ook nooit gestresst voor geweest.. Ik sta er goed voor en ben er best wel zeker van dat ik slaag. ![]()
|
ik heb totaal geen last van stress
![]() ik ben tussendoor nog 2x naar Breda geweest voor een kamer (heb inmiddels ook een kamer) en ben heel ontspannen. Ik kijk mijn boeken amper in. En believe me als je niet gespannen bent gaat het veel beter ![]() (ok ik weet ook wel dat ik totaal geen enkele druk heb) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij is mijn oogzenuw ermee gekapt (is al een tijdje zo), kan dus ook maar met 1 oogje kijken nu... volgens de neuroloog kan het niet van stress komen, maar volgens mijn moeder is het na het examen over.
En verder; last van hoofdpijn, slecht slapen, geen honger ![]() Nee ik kan niet zo goed tegen stress... ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Liefde & Relatie |
heftig gesprek in relatie..hoe nu verder? Straciatella* | 25 | 16-04-2008 02:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |