Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 21:31
midianithia
midianithia is offline
komtie:
ik dacht dat ik 's middags examen frans had.dus ik lag lekker te slapen,belt mijn jaarleider met de vraag of ik niet examen moet doen op dat moment,nee zeg ik ,vanmiddag pas.niet dus,ik moest binnen 20 minuten op school zijn terwijl het zowiezo een halfuur rijden is en ik nog in bed lag,daarbij was de auto niet thuis maar op diezelfde halfuur afstand *PANIEK* mijn vader helemaal naar huis crossen en mij weer terugcrossen terwijl het halfuur te laat allang voorbij was...........paniek en tranen.............maar gelukkig heb ik een lieve school....

jullie ook zulke stommiteiten?
Advertentie
Oud 26-05-2003, 22:00
Verwijderd
Ik niet, maar ik hoorde pas bij mij op school dat er dit jaar 3 waren die (een van) hun examens vergeten waren
Oud 26-05-2003, 22:05
bellaisabella
bellaisabella is offline
Ik ben normaal altijd te laat, standaard, maar met examens moet je steeds 10 minuten voor tijd er zijn en dan kom ik gewoon zegmaar 10 minuten te laat, oftewel pcies op tijd. Jammer dan hoor, ik heb geen zin in elke dag die uitleg en dat succes-gewens, na 1keer weet je dat wel. Dat je niet weet wanneer je exmamens zijn en in de war ben, dat snap ik niet... Heb het formulier met de tijden uit die scholieren-krant gescheurd en op m'n deur geplakt...
Oud 26-05-2003, 22:14
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
bellaisabella schreef op 26-05-2003 @ 23:05:
Ik ben normaal altijd te laat, standaard, maar met examens moet je steeds 10 minuten voor tijd er zijn en dan kom ik gewoon zegmaar 10 minuten te laat, oftewel pcies op tijd. Jammer dan hoor, ik heb geen zin in elke dag die uitleg en dat succes-gewens, na 1keer weet je dat wel. Dat je niet weet wanneer je exmamens zijn en in de war ben, dat snap ik niet... Heb het formulier met de tijden uit die scholieren-krant gescheurd en op m'n deur geplakt...
Beetje irritant voor de rest alleen als er telkens mensen binnen komen terwijl de rest al helemaal klaar zit ......
Oud 26-05-2003, 22:27
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Blisss schreef op 26-05-2003 @ 23:14:
Beetje irritant voor de rest alleen als er telkens mensen binnen komen terwijl de rest al helemaal klaar zit ......
Ja lijkt mij ook...

Bij ons zijn de mensen die in de les altijd te laat kwamen, nu super vroeg op school.
Ik was met lessen, altijd zo rond de zoemer op school en met de examens ben ik er (overdreven) vroeg en ik weet ook precies wanneer ik welk examen heb, leek me wel handig (en dat is het ook en dan voorkom je dat je je vergist in de tijden). Morgen nog 1tje, 's middags (ik weet t zeker ) en dan ben ik klaar.
Oud 27-05-2003, 08:21
bellaisabella
bellaisabella is offline
Ok... Ik neem mijn woorden terug... IK BEN ME NET TOCH EEN BLUNDER BEGAAN!!! Gister dus btje in de stress omdat er op m'n examenrooster stond dat ik muziek-examen had. Maar, ik wist echt NIET wat ik daarvoor in vredesnaam moest leren. (Ja, zie topic op dit forum). Verder zit ik met muziek met allemaal vage mensen die niet in m'n stamklas zitten, had alleen van een meisje d'r foonnummer en natuurlijk nam ze gisteravond niet op. Afijn, ik dus maar een butt samenvattinkje van internet gehaald gisteravond, die zou ik dan vanochtend gaan leren. Nou, daar kwam niet veel van want ik had gisteravond net een hooikoortsaanval gehad en vanochtend bleek die nog niet weg Dus ik met een volgelopen kop, traanogen enz enz wakker geworden, maar kon me er niet toe zetten om ook nog maar iets te leren. Nou goed, ik dus in de kleren geschoten, was aan de late kant, en naar school gescheurd op de brommert (SS!! ) Kom ik aan, bedacht ik me dat we het CE vast niet in de gymzaal zouden hebben ivm cd-luistervaardigheid. Dus ik naar Eddie, de concierge, en vroeg 'm even te checken waar ik het CE had. Hij kon het niet vinden op z'n lijst. Hmm, verdacht. Maar ik gaf niet op en zei: "CKV3 dan, staat dat er niet op??" Eddie speuren, maar nee hoor, niks. Ik met de ziel onder de arm zelf maar gaan zoeken, ben maar naar het muzieklokaal gelopen. Daar zat m'n muziekleraar. Ik stap het lokaal binnen (hijgend!) en vraag dus waar CE muziek is. Hij kijkt me aan alsof íe het in Keulen hoort donderen en sprak toen de nu al legendarische woorden: "ER IS GEEN CE MUZIEK!" Bedenk er even bij dat er een volle havo-4 klas zat die me recht in the face zat aan te staren... Ik liep rood aan... ALS DAT GEEN BLUNDER IS!!! M'n leraar, droog; "Ga maar lekker in de zon zitten"... Enige voordeel is dat ik gelukkig niets geleerd heb en nu dus zeker een 7 gemiddeld blijf staan... Maar ik begin nu ernstig aan mezelf te twijfelen of dat havo-diploma wel verdien...
Oud 27-05-2003, 08:35
jetty
jetty is offline
maare euhm... je moet toch gewoon een CE muziek maken... want dat is er namelijk wel hoor... vandaag....!
Oud 27-05-2003, 08:44
very drunk driver
very drunk driver is offline
telefoon ging af en mijn liter fles viel op de grond
Oud 27-05-2003, 08:51
loenatikkie
loenatikkie is offline
Je hoeft geen CE muziek te maken als je CKV 2, 3 hebt, want dat hebben wij ook niet op school, bij ins krijg je het cijfer van het gemiddelde van CKV 2 een CKV 3 (das dus muziek) en je krijgt een apart cijfer voor CKV 3 op je eindlijst.

Daag
Oud 27-05-2003, 08:54
Ieke
Ieke is offline
Er is dus al een topic over. Hou het een beetje centraal aub. Gesloten.

Regels voor berichten