Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kijk voor de aardigheid es op www.airlinemeals.net allemaal fotooz en beoordelingen van vliegtuigeten...Ook het bewijs dat business class en starclass (voor zover dat nog bestaat) echt veeel lekkerder eten krijgen
![]() ![]() ![]() x Ellen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
De laatste en enigste keer dat ik gevlogen heb was toen ik in 1 reis naar Indonesie, Australie en Singapore ging(vanaf Heathrow, dus ook nog naar Engeland).
Toen was ik 11. En ik vond het toen wel lekker. Dat was met Qantas. Dus ik heb er geen problemen mee gehad.
|
![]() |
K heb nog nooit slecht eten gehad in een vliegtuig, niet dat het eten nou de zelfde qualiteit had al van een restaurant (dan kan soms trouwens nog erger zijn), maar als je kijkt hoelang het van te voren gemaakt wordt en hoe ze dat allemaal regelen dat iedereen zoveel uur later in het vliegtuig toch warm eten krijgt ( voor de vegetariers is er zelfs eten speciaal voor hen) dan vind ik hetr alleen maar knap hoe ze dat lukt.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
mensen vergeten ook dat het anders is... Als jij hoog in de lucht zit is je eetlust ook heel anders dan als je gewoon het normaal zou eten.
En nogmaals als je het vies vind vlieg je toch gewoon basic dan krijg je geen eten en betaal je minder voor je ticket. Broodjes met beleg worden dan weer wel verkocht. |
![]() |
|
Ik vind vliegtuigeten op zich wel te eten, maar niet teveel!!
KLM voedsel is best lekker, maar dan moet je vertrekken uit Amsterdam. Ik zat in het vliegtuig boven Singapore en toen deelden ze ontbijt uit (worst met ei - bah, die combinatie gewoon!) want het was daar ochtend. Maar in Nederland was het middernacht en dan heb je echt geen zin in worst met ei.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vliegtuigvoedsel! sicilion | 24 | 25-08-2009 13:09 | |
Lifestyle |
Wat een boeiende dag, of niet? June bug | 500 | 06-02-2007 18:42 | |
Eten & Drinken |
Maaltijden in het vliegtuig lingua | 33 | 01-05-2005 15:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
IRAQI FREEDOM is nu een feit! Dr_KlawChi | 185 | 12-05-2003 07:27 | |
De Kantine |
Wie heeft er allemaal is gevlogen, en hoe vondt je het?? skyscraper | 58 | 30-10-2002 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
enquete,hooguit 5min! pinkjade | 40 | 01-04-2002 00:38 |