Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 20:38
AlopiA
AlopiA is offline
Hier moest ik aan denken toen ik het topic zag dat ziekenhuisvoedsel heet.

Ik vind het wel heel overdreven zoals mensen zeuren over het eten in een vliegtuig. Ik bedoel, ok het is geen culinair hoogstandje, maar het is goed te eten! - misschien moet je de gebakken eieren en de kaas maar niet proberen -
Maar de warme maaltijden zijn over het algemeen goed weg te kauwen.
wat vinden jullie?
Oud 27-05-2003, 21:01
Quiana
Quiana is offline
Hangt ervan af wat je kiest, en waar je vandaan komt.

Kip/vis gerechten vind ik meestal wel lekker,
mja, als het op de goede manier gemaakt is,
lust ik het meeste wel.

Vind het fijner om gewoon brood ed te eten,
hou sowieso al niet echt van warme maaltijden.

Met de maaltijden die ìk heb gekregen is het idd
overdreven om te zeggen dat het niet te eten is.
Maar misschien had ik wel geluk oid.
Oud 28-05-2003, 09:59
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
tis nooit gruwelijk vies je moet niet klagen je moet blij zijn dat je wat krijgt. En als je het niet wilt vlieg je maar basic.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:38
Adrenaline
Adrenaline is offline
Idd, het is best wel te eten hoor, maar de toetjes zijn af en toe echt té zoet.
Oud 28-05-2003, 14:59
the tourist
the tourist is offline
De laatste keer dat ik heb gevlogen met een vliegtuigmaaltijd erbij, is al een tijd geleden. Maar ik kan me er iig geen slechte dingen van herinneren.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:54
SaGA
SaGA is offline
ik ben drie weken ziek geweest van vliegtuigvoedsel (singapore airlines) Ik heb er zelfs iets aan overgehouden: telkens als ik plastik servies zie (blauw met wit) krijg ik kokhals neigingen
Oud 28-05-2003, 18:47
Blisss
Blisss is offline
Het meeste vliegtuigvoedsel is zeer matig! Blijkbaar valt het niet mee om de kwaliteit te verbeteren, want het is een algemene kwaal die niet alleen voorkomt bij Nederlandse vliegtuigmaatschappijen. Ik heb maar een keer eten gehad in het vliegtuig wat écht te eten was, bij Air Canada, met gerookte zalm en ijs.. Verder altijd van die smerige stukken kip of rundvlees met aardappelpuree..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:54
Breg
Breg is offline
ik vind het meestal wel goed te eten, alleen de laatste keer had ik voor het eerst vegetarisch vlieguitgvoedsel, maar dat was niet helemaal goed gevallen. Eerst heb ik buikkrampen van gekregen, toen werd ik misselijk en als laatste moest ik zo erg overgeven dat dat zakje zeker voor meer dan de helft vol was....
Maar verder heb ik er nooit problemen mee gehad .
Oud 28-05-2003, 19:05
antigone
antigone is offline
ik vind het echt ranzig. vliegen is superleuk, maar het voedsel is een absoluut minpunt. liefst eet ik dan ook zo weinig mogelijk in een vliegtuig.

vraagje, is er eigenlijk een kwaliteitsverschil tussen maaltijden in de business class en economy class ?
Oud 28-05-2003, 20:03
Balance
Balance is offline
ik vind het niet echt lekker. komt ook omdat ze vaak de verschillende dingen niet apart, maar door elkaar geven. rijst met saus en kip bijvoorbeeld. als je dat apart geeft, kan men zoveel saus, rijst en kip nemen als men wilt (en iets niet opeten als je het niet lust). maar door elkaar gaat dat een stuk moeilijker.
Oud 28-05-2003, 21:41
antigone
antigone is offline
Citaat:
linda85 schreef op 28-05-2003 @ 21:03:
als je dat apart geeft, kan men zoveel saus, rijst en kip nemen als men wilt (en iets niet opeten als je het niet lust). maar door elkaar gaat dat een stuk moeilijker.
you got a point there !
Oud 28-05-2003, 22:05
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
loempia addict schreef op 28-05-2003 @ 20:05:
vraagje, is er eigenlijk een kwaliteitsverschil tussen maaltijden in de business class en economy class ?
Definately! We hebben nog nooit business class geboekt hoor, maar het vliegtuig was een keer overboekt en toen mochten wij als noodmaatregel business class vliegen (dat was nog wel mogelijk, dus tja, hebben we maar niet moeilijk over gedaan ). Om te beginnen krijg je geen plastic, maar krijg je je eten op echt servies, en verder is het ook wel wat chiquer en lekkerder. Daarnaast heb je natuurlijk meer beenruimte, meer service, minpuntje is dat je in plaats van de knappere stewardessen uit de economy class de lelijke ouwe tangen krijgt als stewardess, omdat die al langer in het vak zitten en dus al promotie hebben gemaakt, maar goed, dat heeft weinig met eten te maken .
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 10:59
m@rie
m@rie is offline
Ik heb eigenlijk ook geen moeite met vliegtuigmaaltijden. Tot nu toe heb ik één keer een ranzige maaltijd gehad met vlees in een ranzig sausje en zweterige pasta
Ik heb een keer pannekoek gehad en een kipsandwich en dat was best te eten....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:07
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Ik verveel me meestal zo erg tijdens vluchten dat ik altijd al het eten maar opeet. Of het nou lekker is, of niet. Dan heb ik tenminste iets te doen!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:16
Verwijderd
Ik vind het niet echt lekker ofzo, maar meestal heb ik dan toch zo'n honger dat ik het zonder probleem naar binnen schuif.

Bij KLM zorgen ze wel voor goed eten meestal.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 10:47
Verwijderd
Niet echt lekker, maar om nou te zeggen dat ik het absoluut niet eet.. nee.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 11:14
Smartie
Smartie is offline
ik heb opas één keer gevlogen met (British Airways) en ik vond het best lekker, had echt geen problemen met de kwaliteit ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 13:49
Verwijderd
Lekker is anders... maar het is te eten, gewoon 'normaal' voedsel wat niet niet negatief of positief opvalt. Het enige wat ze wel mogen doen is iets scheutiger zijn met kruiden
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 14:43
Bruut
Bruut is offline
ik begin er meestal nooit aan omdat het gewoon nie echt lekker is..

vorige keer moesten we zelf wat kopen in het vliegtuig, dat was toen ik naar spanje ging op vakantie!

toen heb ik lekker cup a soupie genomen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:50
Custom
Custom is offline
Vind vliegtuigvoedsel altijd wel aardig, je hebt wat te doen he ;-) Pasta's smaken altijd wel goed in het vliegtuig (want daar is niks aan te verneuken), al smaken roereieren met tomaat en paprika minder als je wakker hebt gelegen in een klotenachtvlucht met 2 dagen vertraging :-)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 19:55
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
kijk voor de aardigheid es op www.airlinemeals.net allemaal fotooz en beoordelingen van vliegtuigeten...Ook het bewijs dat business class en starclass (voor zover dat nog bestaat) echt veeel lekkerder eten krijgen Niet dat het andere niet te eten is...en je kunt ook niet verw88 dat het een culinair hoogstandje is ...mja...kijk maar es (als dat mag, hier linken )
x
Ellen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:27
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 30-05-2003 @ 20:55:
kijk voor de aardigheid es op www.airlinemeals.net allemaal fotooz en beoordelingen van vliegtuigeten...Ook het bewijs dat business class en starclass (voor zover dat nog bestaat) echt veeel lekkerder eten krijgen Niet dat het andere niet te eten is...en je kunt ook niet verw88 dat het een culinair hoogstandje is ...mja...kijk maar es (als dat mag, hier linken )
x
Ellen
Haha, goede site!! Ja, er bestaat zo af en toe nog wel een hogere klasse dan business class: royal class. Maar volgens mij alleen bij intercontinentale vluchten of zo.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:36
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 30-05-2003 @ 20:55:
x
Ellen
Was die site net eens aan het bekijken, bij China Airlines bijvoorbeeld bestraat er ook nog 'first class' behalve business class en economy class.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 12:22
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
De laatste en enigste keer dat ik gevlogen heb was toen ik in 1 reis naar Indonesie, Australie en Singapore ging(vanaf Heathrow, dus ook nog naar Engeland).
Toen was ik 11.

En ik vond het toen wel lekker.
Dat was met Qantas.

Dus ik heb er geen problemen mee gehad.
Oud 06-06-2003, 16:37
THE ICEMAN!
THE ICEMAN! is offline
K heb nog nooit slecht eten gehad in een vliegtuig, niet dat het eten nou de zelfde qualiteit had al van een restaurant (dan kan soms trouwens nog erger zijn), maar als je kijkt hoelang het van te voren gemaakt wordt en hoe ze dat allemaal regelen dat iedereen zoveel uur later in het vliegtuig toch warm eten krijgt ( voor de vegetariers is er zelfs eten speciaal voor hen) dan vind ik hetr alleen maar knap hoe ze dat lukt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 08:29
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
mensen vergeten ook dat het anders is... Als jij hoog in de lucht zit is je eetlust ook heel anders dan als je gewoon het normaal zou eten.

En nogmaals als je het vies vind vlieg je toch gewoon basic dan krijg je geen eten en betaal je minder voor je ticket. Broodjes met beleg worden dan weer wel verkocht.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 12:48
Get pierced
Get pierced is offline
Ik heb één keer gevlogen en dat was naar Griekenland. We kregen een soort stampot van sperziebonen. Ik had het nog nooit gehad maar ik vond het erg lekker, jammer dat het zo weinig was
Oud 11-06-2003, 06:04
Another Way
Another Way is offline
ik heb minstens 30 x in mn leven gevlogen. Ik weet dat als je economy class vliegt dat het eten echt ranzig is, business maar voor first class eten is echt lekker

Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 06:09.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:44
Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Warm eten in een vliegtuig is gewoon steevast niet te eten.

De rest gaat vaak wel (gezien het feit dat je in een vliegtuig zit).
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 01:15
notbonefish
notbonefish is offline
vliegtuigeten heb ik nooit last van, meestal is het wel lekker (maarja, ik heb een stalen maag ).

de beste vliegtuigmaaltijd die ik ooit gehad heb was een vlucht tussen O'Hare en Schiphol van Kuweit airlines. gekruide lamsvlees
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 13:45
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
o jeej...ik ga morgen nacht vliegen, en als ik al die reacties lees..hmzz...laat ik het eten toch maar liggen denk ik...
Oud 18-06-2003, 12:09
Cupcake
Cupcake is offline
Ik vind vliegtuigeten op zich wel te eten, maar niet teveel!!
KLM voedsel is best lekker, maar dan moet je vertrekken uit Amsterdam.
Ik zat in het vliegtuig boven Singapore en toen deelden ze ontbijt uit (worst met ei - bah, die combinatie gewoon!) want het was daar ochtend. Maar in Nederland was het middernacht en dan heb je echt geen zin in worst met ei.
Oud 18-06-2003, 12:25
Arun
Arun is offline
Business Class is vaak prima te doen hoor..
Reageren

Regels voor berichten