Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hele kleine afstand is idd belangrijkste punt. (en dan dus niet als ik gewoon met een vriend aan het stoeien ben en hij komt per ongeluk dichtbij, alleen als ik opeens dan weer heel rustig word weer wel)
Als ik het goed vind dat hij aan me zit (daar heb ik echt een pest hekel aan, iedereen moet van je afblijven, dus als hij aan me mag zitten is het goed) Als ik zeker weet dat ik niet de 5de ofzo ben die hij op een avond zoent (en eigelijk is in een week, wat zeg ik, een maand al teveel) En je merkt het aan mij verer omdat ik zelf dan wel het innitiatief neem. oh ja heel belangrijk: als ik geen vriend heb, maar hij ook zeker geen vriendin.
|
Verwijderd
|
Wat er al een paar zeiden: als ik hem in mijn persoonlijke ruimte laat en zoals never mind al zei; als hij zijn hand op mijn been mag leggen of mijn hand vasthouden, enz. Het haar vragen is natuurlijk ook een optie.
![]() Maar goed, ik zou sowieso nooit zoeken met één of andere jongen die ik amper ken of waar ik niks mee heb, maar das mijn persoonlijke mening. ![]() |
![]() |
|
Gisteren wilde ik het doen, maar dat werd niet erg op prijs gesteld. Achja, dat weet je dan ook meteen. Als je probeert te zoenen dan weet je het snel genoeg als ze haar hoofd wegdraait, dat had ik dus. Achja, life goes on, wel meteen duidelijk dat het niets wordt.
Net kreeg ik een smsje: "Je weet dat ik je aardig vindt, maar meer dan dat ook echt niet...En dat zal ook nooit meer worden, hoeveel je ook zegt of doet..." Meteen duidelijk, daar gaan we dus weer even overheen komen... ![]() Dames, please wees iig duidelijk. ![]() Snow ![]()
|
![]() |
je had het gewoon moeten proberen, iedereen kan zijn of haar hoofd wegdraaien als dat nodig is. zij dus ook (ook al beweren sommige mensen onnozel dat ze dat niet konden om de 1 of andere vage reden).
jammer dat t niet gelukt is, volgende keer beter. maar ze vindt je vast ook wel leuk, anders zat ze niet zo dicht bij je. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk eerder dat je gewoon je tijdsgevoel moet gebruiken... waar dat precies zit weet ik ook niet...
||
![]() |
Citaat:
maar heel erg bedankt voor de tips allemaal, het gaat er dus een beetje om dat je op een afstand van een meisje staat die dichter dan normaal is, en als ze dat tolereerd binnen een aardig lange tijd en er niets tegen doet (in de zin van dat ze het toelaat) dat je dus een redelijk grote kans hebt dat ze wel wil zoenen? zucht.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het probleem
![]() Was pas een avond bij een jongen thuis waar ik verliefd op ben. We hebben de hele avond op de bank gezeten, maar hij aan de éne kant en ik aan de andere ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Als je het écht niet durft, kun je natuurlijk ook haar lief vasthouden, je gezicht vlak bij het hare brengen, je mond een beetje openen, en hopen dat ze jou maar zoent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Scoorjongens leggen op de dansvloer de handen op de heupen van het meisje en gaan kusjes in haar nek geven ![]() En ja... als je hand gewoon op r been mag dan is de kans bijna 100% dat je haar gewoon mag zoenen, probeer als je het toch eng vind eerst even en handkus (als je al hand in hand zit) of een klein kusje op haar wang, dan heb je weer een stap gezet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Volgende keer leg je je voorhoofd tegen dat van haar, of je geeft een neusje. Staat ze dat toe, dan is de zoen ook toegestaan. En duidelijker dan dat zonder dat zij jou begint te zoenen kan ik me niet indenken.
Wat dacht je anders van een arm om haar heen, een beetje bodycontact? Het hoeft toch niet te beginnen met mond-actie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms gebeurt het gewoon, en dan is het moeilijk uit te leggen.. dan zit of sta je in zo'n positie dat je alleen je hoofd nog maar iets hoeft te draaien om diegenes lippen te raken zeg maar, dan breng ik mn hoofd dus in die positie, en mag de ander draaien (duidelijk he).. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bij een zo goed als 'onbekende' is gebeurt het niet zo snel zomaar (al helemaal niet als je in de komende 15 minuten weg moet en dat soort dingen..) |
![]() |
|
Ik heb liever dat iemand eerst probeert m'n hand te pakken (door 'm gewoon subtiel aan te raken en als ik dat al niet prettig vind, dan hou ik m'n hand wel op zó'n manier dattie het niet meer kan doen en dan weet diegene genoeg zonder echt af te gaan... das namelijk ook zo zielig) voordattie me meteen zoent
Is aan te raden voor jongens, want ik zelf zou m'n hoofd nog wel eens terug kunnen trekken als schrikreactie ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik denk dat dat meisje je wel ziet zitten, maar dat ze met hetzelfde probleem zit als jou! Heel belangrijk is vooral; Let op dr lichaamstaal!! Meisjes maken daar altijd heel goed gebruik van *kent zichzelf
![]() - keert ze dr hoofd naar je toe (als ze kleiner is dan jij, heft ze dr hoofd naar je gezicht op?) - kijkt ze je langdurig aan (30 seconden.. tja als ze verlegen is, houd ze dat niet vol ![]() - gaat ze met dr mond bewegen (op dr lip bijten, met dr tong langs dr lippen..) - komt ze steeds dichter tegen je aan staan, zitten. / Hangt ze tegen je aan. GRIJP JE KANS!!! En doe het vooral heel rustig, geef dr zachtjes een kusje op dr mond, kijkt ze je niet vreemd aan, dan kan het echte werk beginnen. Geloof me, vrouwen lijken ingewikkled, maar eigenlijk is het zo klaar als wat ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, dat is de cliche situatie van elk groentje.
Een van de twee moet de spanning van niet-zoenen doorbreken, maar hoe doe je dat nu precies? Dit is natuurlijk ontzettend moeilijk, want je wilt uiteraard geen blauwtje lopen. Probeer eens langzaam naar haar toe te bewegen en als zij precies hetzelfde doet dat kan je haar zoenen. Je moet natuurlijk wel ongeveer zeker weten dat zij jou ook leuk vindt, want alleen dan zal je ook terug zoenen. Doe het langzaamaan en je zult vanzelf zien of het werkt of niet. Oja, en als laatste wil ik nog even dit zeggen; wat heb je te verliezen? Probeer het daarom ook gewoon en je zult zien dat het allemaal goed komt. |
![]() |
|
mmmz, ik kom zo vaak zo dicht bij meisjes... en dat laten ze allemaal toe, maar ik zoen ze nooit
![]() ik geloof niet dat ik ooit begonnen ben met zoenen... ben bang dat ik te dichtbij kom ofzo... meisjes komen altijd dichtbij mij, maar goed... laatst, kwam er 1 tegen me aan staan... handen om mijn hals... zegt ze van: Ow, je bent zo een leuke jongen!!! komt ze langzaam dichterbij, doet ze haar hoofd schuin ik ook dus... zoent ze mij op de mond... maar wat bleek... ze wilde mij helemaal niet zoenen hoor... alleen een kusje geven als een goede vriendin... ze is/was ook een goede vriendin... maar ja... omdat ik met haar beste vriendin ooit heb gehad ofzo... kon ze niet met mij zoenen... maar goed.... dit is dus een situatie die ik vaak heb meegemaakt en dan komen ze echt zo dichtbij als jullie hier allemaal vertellen... maar... ja... *zucht* moet maar naar school anders wordt me verhaal te lang*
|
![]() |
mmz, hier heb ik eigenlijk nog nooit zo over nagedacht.. eigenlijk is dit idd best lastig...
bij mij gaat het altijd zo... onze handen zoeken contact, steeds meer, zodat we uiteindelijk zgn per ongeluk hand in hand staan... meestal begin ik (of hij, dat doet er niet toe) een gesprek. als je merkt dat er opeens een langere stilte valt, ontstaat er een soort spanning... als geen van beiden weer begint te praten, weet je genoeg. zoek oogcontact, en probeer voorzichtig uit hoe dichtbij je kunt komen. als de ander steeds naar achter gaat, u-uhw, dan zit je fout. doet de ander hetzelfde als jij, ![]() ![]() ![]() succes!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn eerste zoen met huidige vriend was na een date op t station. hij zei gewoon, nu wil ik wel een kus, en zoende me dus ik had net even 2 seconden voorbereidingstijd ![]() |
![]() |
|
soms beginnen meisjes dat je ze dan op een "speciale" manier aankijkt... als je dronken bent dan...
wanneer vinden jullie iemand te dronken om mee te zoenen??? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vraagje aan de dames FarFarAway | 4 | 08-06-2012 18:09 | |
Lichaam & Gezondheid |