Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet ook nog 'bepaalde dingen' van de verkrachtingen door mijn buurjongen in zijn garage, toen ik een jaar of 6 was. (hier ben ik best blij mee, alleen heb ik af en toe het idee: 'is het wel allemaal echt gebeurd?' omdat ik er zo weinig van weet nog.) maar ik ben dus ook hele stukken kwijt. van mijn 5e tot mijn 9e weet ik maar kleine dingetjes. weggestopt enzo denkik. vind het niet altijd prettig , vooral als mensen er opmerkingen over maken en ik er zo bij zit van: 'Heb ik dat egt gedaan?! ![]() |
![]() |
|
ik ben nadat mijn broer dood ging toen ik 12 was hele stukken kwijt, ik weet gewoon niet meer wat er gebeurd is, het schijnt dat we toen op vakantie waren geweest om het te vergeten, maar daar weet ik niks meer van. Ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enigste ben met zulke lege stukken in je hoofd
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Uit zo'n 2 jaar in mn leven heb ik nog maar heel beperkte herinneringen.. alleen de allerheftigste gebeurtenissen weet ik nog, dat zijn er ongeveer 2.. Verder zit er een soort gat.. Soms vertelt mn moeder dingen over die tijd die ik me helemaal niet kan herinneren (zo schijn ik heel veel ruzie te hebben gemaakt met haar, dat weet ik dus echt niet meer).
In die tijd ging het erg slecht met me en ik denk dat ik nog zo weinig weet omdat er weinig tastbaars was.. ik leefde in mijn eigen wereldje en als een soort zombie, dus was ik me ook van heel weinig bewust. Ik was een soort leegte, voor mn gevoel, en ja, wat valt er te herinneren van leegte? Ik heb echter niet heel erg de behoefte om die periode weer te reconstrueren zeg maar, weer alles te weten enzovoorts.. Ik denk wel dat dat echter anders is omdat jij toch wel een veel groter deel mist dan ik, een belangrijker deel ook denk ik.. Wanneer mensen je niet serieus nemen wanneer je hen vraagt naar je verleden, zijn het misschien niet de juiste mensen om het aan te vragen.. Of zoals iemand al schreef, is hen niet duidelijk hoe belangrijk het is voor jou. Laat hen weten dat het niet leuk is als zij er zo een lol om hebben terwijl jij er serieus dingen over wil weten.. Sterkte Meis ![]() *knuf* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik wil dit gewoon ergens kwijt Frank G. | 5 | 23-11-2008 20:37 | |
Psychologie |
Negatieve kijk op het leven LOLA3000 | 14 | 10-12-2005 11:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Opnieuw beginnen Net echt | 5 | 19-02-2003 08:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 |