Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En persoonlijk vond ik de e-mail niet [ LOL ] ... Denk wel dat ze het serieus bedoelde...
|
Tja, ik weet niet wat ik er nog meer over moet zeggen. Alleen dat haar gevoel echt wel echt is. De een heeft gewoon veel meer moeite om gevoel te (durven) laten zien dan de ander. Jullie zijn nog jong, ze zal waarschijnlijk (haast) nog geen ervaring hebben. Misschien dat jij die juist wel hebt en dat het daarom ook wat beangstigend is voor haar...
|
oh nee hoor ik heb ook niet zo veel ervaring [ we zijn allebei groentjes
![]() 'de reden dat mijn vorige verkering uit ging was dat ik niks durfde enzo. ' kijk, ik heb gewoon behoefde aan een vriendin...de behoefde is zo groot dat ik niet verlegen ben... omdat ik dan weet dat het dan nog moeilijker word om iemand te krijgen en als ik vraag: heb jij geen behoefte aan ee n vriendje? dan zegt ze: weet niet
||
Citaat:
|
ja nee dat weet ik wel.....maar gewoon ah je gebrijpt me wel, ik vind het gewoon leuk om een vriendin te hebben [jij natuurlijk ook] dus dan doe ik daar wat voor...maar als ze dan met zo'n probleem als dit komt, wil ik haar daar best mee helpen....maar ik denk nu wel dat jullie me goed genoeg hebben geholpen...bedankt
![]()
||
Citaat:
En btw, ik heb toch liever een vriend... ![]()
|
leuk en aardig hoor begrip hebben voor de briefschrijfster, maar het uitmaken omdat "je niks durft" is wel een hele makkelijke oplossing. Ik zou gewoon goed kwaad zijn,
de enige manier om te groeien in het leven is door je grezen te verleggen, en dit is gewoon vluchtgedrag. Maar goed, moet ze zelf weten.
||
Citaat:
Je moet te weten komen waarom ze onzeker is en hoe je ervoor kunt zorgen dat ze zich minder onzeker wordt. Dit vergt heel veel praten (vragen: "waarom ben je onzeker?" gaat denk niet werken) Dat is denk ik toch een te grote investering in een relatie voor een 14 jarige ![]() |
![]() |
|
ik weet niet waar het 'niet durven' over gaat en heb geen tyd om alles na te lezen -- moet eten.
maar als t over sex gaat moet je haar gewoon duidelijjk maken dat je t rustig aan wil doen voor haar en dat ze zich niet hoeft te schamen. dat je net zo lang wacht tot dat zij wat wil. en bla bla bla. ik ruik de spaghetti, dus sprint naar beneden!! HATJOO!!! |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij seks is dit idd waar maar ook bij een relatie!
||
![]() |
Citaat:
Ze had het beter tegen je kunnen vertellen dan per mail! Maar dat deed ze geloof ik ook alleen maar omdat ze het anders niet durfde
|
![]() |
|
Jah nog even en we gaan het vriendje de schuld geven van het feit dat het nu uit is omdat zijn vriendin zo onzeker was
![]() IK ben zelf 3 jaar depresief geweest, en zo onzeker als een deur, en ik ben er overheen gekomen door tegen mezelf te zeggen: "GO GET THEM ALL, wat is nou het ergste dat ik kan verliezen??" Net of een ander mij van mijn onzekerheid af had kunnen helpen, laat staan een vriendinnetje. Maar goed, ik zag ergers "14" staan, misschien hoort t wel bij de leeftijd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Psychologie |
terugvallen Verwijderd | 50 | 16-02-2003 17:19 | |
Psychologie |
Van je ouders kun je leren! dystopia | 18 | 24-11-2002 05:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat is er mis met de politie tegenwordig?? Blije mannetje | 13 | 11-09-2002 09:48 | |
Liefde & Relatie |
ik durf nix ongekend | 9 | 06-03-2002 14:43 | |
ARTistiek |
Ze wilde niet meer.. [DFU]DutchGirllie | 7 | 05-10-2001 20:28 |