Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het enige wat echt heet is, is mijn kamer, de rest van t huis niet. En dan speciaal mijn bed want dat hangt in de nok van mn kamer (2,20 mtr hoog).
Overdag hou ik mn gordijnen dicht, en dan s'avond als het afkoelt de buitendeur van mn kamer wagenwijd open zetten. Wel muggen doodslaan daarna maargoed, anders is t echt onhoudbaar. Ook neem ik n fles ijswater mee naar bed. |
![]() |
|
boven alle ramen tegen elkaar open, beneden 1 raam en 1 deur open en als ik naar een andere kamer ga neem ik de ventilator mee om het zo koel mogelijk te hebben
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |