Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat hangt er maar net vanaf of dat mag. tis natuurlijk niet zon slimme zet van um, maar als jij in gevaarlijke situaties verkeerd mag hij daar zeker jou ouders van op de hoogte stellen.
mijn vertrouwenspersoon heeft dat in der tijd ook gedaan maar hij heeft het wel van te voren tegen mij gezegd. en natuurlijk was ik flink pissig, en dat begreep hij ook wel, maar uiteindelijk ben ik toch weer met hem gaan praten en toen heeftie mij alles uitgelegd. hij zat in een moeilijke positie, aan de ene kant wou hij mijn vertrouwen niet schenden, aan de andere kant kon hij het natuurlijk niet verantwoorden tegen mijn ouders als ik ineens dood was en hij er allang van wist dat het niet goed ging maar geen actie heeft ondernomen. snap je? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
tja...misschien moest hij het ook wel vertellen, maarja dan had hij da wel eerst tegen mij kunnen zeggen, dat vin ik nog het ergste van alles dat het allemaal buiten mij om gebeurt is.... maarja
allemaal thnx voor jullie reagties!! echt lief ![]()
||
Citaat:
![]() tsja wat vind je er achteraf van dat je ouders het nu weten? achteraf bezien toch wel goed of had het toch beter niet moeten gebeuren? |
![]() |
|
![]() |
nee ik denk nog steeds dat ie beter niks had kunnen zeggen, ik heb gewoon geen goede relatie met mijn ouders, en er is alleen maar ruzie van gekomen, en alleen van die dingen zoals ' je stelt je aan' en ze vinden het gewoon belachelijk dat ik zo denk enzo... en verder nix alleen boosheid dus
|
loetje,
wat iemand anders dus zei... dat hij het wel mag vertellen als je een gevaar vormt voor jezelf / je omgeving, dat is misschien wel zo. Maar ik hoeverre vormde jij een 'gevaar' dan. en cker, wat de anderen zeggen, hij had je wel eens op de hoogte mogen stellen!!! (van te voren dan!) kuzzz Wendy
|
![]() |
hey wendy,
tja gevaar voor mezelf, snijden, ZM-gedachten/nijgingen.......maar dat wist hij niet, hij wist alleen de gedachtes, maar het is nou eigenlijk alleen maar erger geworden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
egt Debiel gewoon!. dat is bij een vriend van me ook gebeurt. Die praatte met een vertrouwens persoon over zijn problemen thuis enzo (moeder is half alcoholist, vader is altijd aan het werk, vaak ruzie blabla) heeft die vertrouwenspersoon dus gewoon even op een dag besloten naar zijn moeder te bellen en even te rvagen hoe het met haar drankprobleem zat enzo. Egt stom want daardoor kreeg die vriend van mij natuurlijk ook weer ruzie met zijn moeder..njaa hij had dus besloten dat hij die vrouw niet meer wilde spreken, en hij heeft dat aan haar ook uitgelegd dmv een brief..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
thnx voor jullie reacties!!
![]() maar ik twijfel nog of ik wel naar hem toe zal gaan om te vragen waarom...want hij kent mijn ouders nou dus dan meld ie da meteen en dan heb ik weer ruzie
|
Boos zijn dat kan ik begrijpen dta was ik ook.
Nu weet ik dat ze geen keus hadden. Die vertrouwenspersonen zijn ook mensen en als je weet dta als jij plotseling dood gaat hun verantwoordelijk worden gehouden zou ik vreselijk vinden.Mijn 2 vertrouwens personen hebben me altijd willen helpen en toch is het fout gegaan.Hun werden veranwoordelijk gehouden door mijn ouders.Wat natuurlijk niet eerlijk is.Tuurlijk ik was woest toen mijn ouders alles wisten later heb ik nog met ze gepraat en ik begrijp hun situatie ook wel.Ik zou zeggen praat nog eens met je vertrouwenspersoon waarom dan weet je het enige echte antwoord. sterkte
||
Verwijderd
|
Citaat:
natuurlijk is het niet netjes om dat achter jou rug om te doen maar ieder mens maakt fouten, en als je die leraar nou iets vertelt ofzo, dan heeftie er nog iets aan voor later. zoals ik al zei heeft mijn vertrouwenspersoon het ook aan mijn ouders veteld. ik ben boos op hem geweest, wou niet meer naar hem toe en hij maakte zich super veel zorgen en heeft half gesmeekt of ik weer eventjes met hem wou praten, tis zon lieve man. echt, die vertrouwenspersoon bedoelt het heus niet verkeerd, hij wil je graag helpen maar hij heeft dat misschien op een domme manier aangepakt maar moet je hem daarvoor meteen afstraffen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sorry, misschien reageerde ik een beetje heftig maar ik bedacht me dat ik zonder hem waarschijnlijk echt niet meer zou leven en ik besefte dat als ik niet meer met hem was gaan praten ik een hele goede man pijn had gedaan en een grote steun zou missen. als ik bedenk wat hij allemaal voor me gedaan heeft en zelfs nog steeds doet, terwijl ik al niet meer bij hem op school zit en al 2 jaar professionele hulp heb, ben ik zo blij dat ik die keer toch met hem ben gaan praten weer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 38 | 11-05-2007 17:32 | |
Drugs & Alcohol |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 2 | 28-04-2007 20:01 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 1 | 28-04-2007 20:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
vertrouwenspersoon Rik-vertr.pers. | 3 | 28-04-2007 20:00 | |
Psychologie |
Hoe is de vertrouwenspersoon bij jou op school? metallica | 48 | 30-05-2004 19:59 | |
Psychologie |
vertrouwenspersoon mercurius | 1 | 17-02-2002 21:25 |