Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben het hier mee eens. Ik geloof best dat anderen herkenning en mischien wel steun kunnen hebben aan je gedichten, maar taaltechnisch, qua taalgebruik en het metrum, is het niet bepaald geweldig en daar kijkt zo'n uitgever Zeker na.
||
Citaat:
Ik weet niet of je ooit van vernieuwing gehoord hebt, maar een publiek hoeft niet bij voorbaat al te bestaan; ik zelf heb meer respect voor mensen die een nieuwe weg inslaan (in muziek, literatuur, poëzie of andere kunstvormen) en daar goed in zijn, en een nieuw publiek creëren, dan mensen zoals jij, die zich een bestaande stijl aanleren en daarop verder bouwen. Akkoord, je hebt een levendige fantasie (getuige je vele niet-bestaande gevoelens over zelfmoord, verkrachting en zelfverminking), en je schrijft het erg mooi op (het moet gezegd), maar deze minachting voor andere manieren van dichten vind ik wat ver gaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind jouw gedicht niet lelijk, maar mijn eerste gedachte was dat als dit uitgegeven wordt, ik mijn gedichten zeker moet opsturen. ![]() Deze reply bedoel ik trouwens helemaal niet vervelend, het is alleen dat het misschien goed is als je er rekening meehoudt dat uitgevers zeer kritisch zijn. En ja, ik heb er ervaring mee.
|
Uhm..Ik vind je gedicht heel erg mooi...Wel iets te lang...
Ben ik heel eigenwijs als ik zelf ook een gedicht over verkrachtign heb gemaakt..Ik zelf ben niet verkracht, maar kan me wel heel erg goed voorstellen hoe dit moet zijn... Ik voel me vies Gebruikt Vies tot op mijn ziel Gebruikt tot in mijn hart Waarom ik? Ben ik het niet meer waard En waarom jij? Waarom was juist jij diegene Die dit bij me deed Die dingen deed die ik niet wou Waarom ben jij degene Die me gebruikte tot in mijn ziel Die mij in duizend stukken brak Zodat ik nu niks meer weet En niks meer wil voelen… Waarom moest het gebeuren…?
|
![]() |
okee waarom een gedicht schrijven over iets wat je niet zelf heb meegemaakt..enne ook ik sluit me bij halogeen aan, dat ut metrum niet echt lekker loopt...dit is ook een van de lastigste dingen bij een gedicht en het is moeilijk om al schrijvende je er aan te houden
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |