Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 16:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De KNVB heeft aan tien clubs in het betaald voetbal voorlopig geen licentie voor komend seizoen verstrekt.

AZ,FC Utrecht,Vitesse,Go Ahead Eagles, Emmen,MVV,Sparta,FC Den Bosch en TOP/Oss hebben de komende 2 weken de tijd om de begroting op orde te krijgen.

De Graafschap,dat de financiën wel voor elkaar zegt te hebben,hoeft pas deze week een begroting in te leveren om een licentie te krijgen.De Doetinchemmers kregen van de KNVB uitstel omdat ze dit seizoen zijn gedegradeerd.

AGOVV kreeg een licentie op voorwaarde dat het stadion na de renovatie in juli aan alle veiligheidseisen voldoet.
Bron NOS-TT

voor mij zijn de problemen van Emmen een verassing. Van de rest was het wel redelijk bekend
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2003, 16:40
Verwijderd
Ik vind het verrassend dat ik NAC er niet bij zie staan!
Ik dacht toch echt dat zij ook grote financiele problemen hadden, maar blijkbaar hebben ze toch een goed beleid gevoerd. Ook had ik een beetje Twente verwacht, maar ook die zit er nie in.

Tsja, ik hoop niet dat er zoveel clubs failliet gaan. Stel ze gaan allemaal failliet, wat gebeurt er dan met de Toto divisie, aangezien er een paar extra mogen promoveren?

8 clubs in totodivisie lijkt me sterk...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 17:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Toen ik het hoorde was de graafschap een verrassing voor mij, nu ik het hier lees niet meer. Jammer dat er zoveel clubs in financiele noot zitten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:26
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Utreg ern MVV hebben het er zelf naar gemaakt. Wat een wanbeleid! Van mij had Twente er ook nog wel bij mogen staan, want die lui hebben geen geld meer te makken en toch kopen ze nog vrolijk verder.
En wie had als eerst weer een licencie: juist Heracles Almelo.
Ik vind als je schulden hebt dat je ze zelf maar moet oplossen, want dat hoeft de gemeente niet te doen. Als de gemeente geld leent aan een club moeten wij uiteindelijk al dat geld betalen.

Ofwel: Vitesse, MVV,Utreg mogen van mij wel failliet.
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Als de gemeente Alkmaar instemt met een lening aan AZ van 12,5 miljoen Euro dan is AZ ook gered... Dat komt wel goed.
En nu maar hopen dat Adriaanse blijft!
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:51
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Die krijgen hun licentie vast toch nog wel, zoals altijd.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:11
Verwijderd
Onbegrijpelijk dat ze Ajax een licentie verschaffen

Financieel is daar alles een beetje opgepoets om zo nog een paar jaar verder de boel te bedonderen.


Nee, hier gaan we meer over horen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 23:41
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 10-06-2003 @ 23:11:
Onbegrijpelijk dat ze Ajax een licentie verschaffen

Financieel is daar alles een beetje opgepoets om zo nog een paar jaar verder de boel te bedonderen.


Nee, hier gaan we meer over horen
Heb je hier enig bewijs voor Bij Ajax is het zeker na dit CL seizoen finacieel prima op orde
Ik zou eerder maar eens bij Feyenoord gaan kijken, die bezuinigen nu al om het hoofd boven water te krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 01:02
von Carrstein
Avatar van von Carrstein
von Carrstein is offline
En dan maar lachen met België...
__________________
my reflection, dirty mirror, there's no connection to myself, i'm your lover, i'm your zero, i'm the face in your dreams of glass...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 05:54
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 11-06-2003 @ 00:41:
Heb je hier enig bewijs voor Bij Ajax is het zeker na dit CL seizoen finacieel prima op orde
Ik zou eerder maar eens bij Feyenoord gaan kijken, die bezuinigen nu al om het hoofd boven water te krijgen
de CL verdien je niet zoveel op zoals men beweert de kosten zijn daarbij te hoog
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 07:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ajax en Feyenoord gaan waarschijnlijk ook nog in de problemen komen. Zij kunnen hoge boetes verwachten als uitkomt waar waar gezocht wordt:
Citaat:
De arbeidsinspectie zal een onderzoek beginnen naar illegale spelers bij Ajax en Feyenoord,zo meldt Twee Vandaag.

Beide clubs zouden veelvuldig de wet hebben overtreden door illegaal in ons land verblijvende spelers van buiten de Europese Unie op te stellen.Zo zou Ajax talenten van zijn voetbalacademie in Ghana laten spelen in zijn jeugdteams in Nederland zonder dat zij beschikken over een werkvergunning.

Ajax heeft al eens een boete gekregen, maar nieuw onderzoek moet uitwijzen of de praktijken nog steeds gangbaar zijn bij de twee topclubs.Vermoed wordt dat het bij Ajax gaat om 38 overtredingen en bij Feyenoord om 41.
Bron NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja ja MVV ook erbij weet het. Maar we zijn het zelf schuld door een slecht beleid, maar toch wil ik dat we blijven leven. Toen de competitie nog bezig was zag het er niet naar uit, maar de laatste dagen komen uit een aantal bronnen dat we mensen gevonden hebben om de anderhalf miljoen weg te poetsen lijkt dus weer de goede kant op te gaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:46
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-06-2003 @ 18:33:
Toen ik het hoorde was de graafschap een verrassing voor mij, nu ik het hier lees niet meer. Jammer dat er zoveel clubs in financiele noot zitten
Borrelnoot of hazelnoot?
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ gered door Schieringa himself... En Co'tje blijft. BRON

Nu nog de successen als in de tijd van de gebroeders Molenaar. Maar dat zal er wel niet inzitten de komende jaartjes...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV lijkt ook gered KNVB stelt de uitspraak vandaag nog wel ff uit, maar de kans lijkt groot dat ik ook volgend jaar Europees Voetbal in Maastricht is!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:29
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
KNVB is zwak. Uitstel geven...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 22:15
Verwijderd
en uiteindelijk wordt toch wer elke club gered
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 22:48
Defenderzzz
Avatar van Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 10-06-2003 @ 23:11:
Onbegrijpelijk dat ze Ajax een licentie verschaffen

Financieel is daar alles een beetje opgepoets om zo nog een paar jaar verder de boel te bedonderen.


Nee, hier gaan we meer over horen
Ik wil ook graag ff wat bewijzen en bronnen. Anders noem ik dit:''Uit je nek lullen!!!!!"
Zo kan je toch over elke club beginnen. Zolang de clubs alles netjes in orde hebben, moet jij ze niet veroordelen op onzinnige fronten..Asjeblieft zeg..
__________________
Verander vastbesloten van mening
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2003, 23:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
PSV is gewoon de enige Nederlandse club die nooit enige vorm van financiele steun heeft gekregen van hun gemeente!
Dit is mede te danken aan Phillips natuurlijk...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 11:10
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-06-2003 @ 00:54:
PSV is gewoon de enige Nederlandse club die nooit enige vorm van financiele steun heeft gekregen van hun gemeente!
Dit is mede te danken aan Phillips natuurlijk...
hoe kom je aan die informatie?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-06-2003 @ 12:10:
hoe kom je aan die informatie?
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=27070

met andere woorden: de stad eindhoven geeft dus niks om die club.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 12:15
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-06-2003 @ 00:54:
PSV is gewoon de enige Nederlandse club die nooit enige vorm van financiele steun heeft gekregen van hun gemeente!
Dit is mede te danken aan Phillips natuurlijk...
nice

Maar.. als we dan gewoon FF verder gaan kijken in de gemeenteboekhouden van Eindhoven, en die dan vergelijken met andere gemeentes, dan denk ik dat de gemeente Eindhoven zeker wel eens een belastingverlaging of een belasting weg gedaan heeft, die in het nadeel was van Philips. Maar of dat ook telt Want zo vind je bij elke club in elke sport wel iets
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 15:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 13-06-2003 @ 22:29:
KNVB is zwak. Uitstel geven...
Ze moesten nog een paar stukken doornemen, zo heb ik uit bronnen vernomen...

We halen het denk ik toch wel
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:54
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-06-2003 @ 16:45:
Ze moesten nog een paar stukken doornemen, zo heb ik uit bronnen vernomen...

We halen het denk ik toch wel
Zo noemen ze dat. Men moet dat een naam geven, en op deze manier klinkt dat mooi.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.