Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn "hoster" is qweb, http://qweb.nl
en ik weet dat ze de meeste problemen hier in nederland(ik zit er al een jaar) via remote control oplossen. en voor hardware matige problemen gaan ze pas echt naar de server, hun zitten kwa kantoor in rotterdam en de servers staan in amsterdam. en voorzover ik weet doen ze dat in de usa ook, alleen zullen ze voor de hardware dan iemand inhuren neem ik aan.
|
![]() |
Ik weet er niet zo heel veel van, maar als je in databases ergens prijzen hebt staan, kun je dat alleen als numeric gebruiken volgens mij, aangezien currency het $-teken krijgt....Wat dus inhoudt dat je niet op prijs kan sorteren...
Zoiets heb ik althans een keer gehoord, ik weet niet in hoeverre het klopt.
||
![]() |
Citaat:
Maar je haalt dus de data uit de database, en die ken je dus dan een aantal eigenschappen toe? Maar als je hem dan currency noemt, dan kun je dus onafhankelijk van de server een eenheid meegeven? Zoals dollar/euro enz? Als dit teveel offtopic is, laat dan maar ![]()
|
Verwijderd
|
Ok, even over qweb..
Ik heb bij een bedrijf gewerkt die hoste bij qweb. Ik beheerde daar de websites etcetc. Wat een bagger provider is dat zeg, het is slecht beveiligd.. Updaten van servers duurt altijd ene eeuwigheid.. De support is leuk als je turks kent (tenzij via email, dat gaat wel vlug). De services zeg maar die zijn (op de NL servers ig), bagger kwa subdomeinen, email, htaccess, etcetc |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
trump gaat het gewoon flikken Verwijderd | 92 | 05-03-2022 15:31 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] La Vuelta a España 2005 geen punt :| | 299 | 21-09-2005 15:36 | |
Muziek |
Dungeons & DJs drum'n'bass/jungle/breakcore Verwijderd | 30 | 12-04-2005 13:12 | |
Muziek |
Nasum - Shift , godverdomme ! Verwijderd | 49 | 06-09-2004 12:56 | |
Software & Hardware |
[hosting] keuze Sentingua | 11 | 23-02-2004 00:23 | |
Software & Hardware |
[Dataverkeer] Website Dr_KlawChi | 4 | 19-02-2004 09:00 |