Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar in het vlaggenprotocol staat ook niks over wel/niet nat worden van de vlag. daarin staat overigens ook niet dat rond de examentijd de vlag mag uithangen ![]() en fiepje, daarin staat wel dat er niet tussen zonsondergang en zonsopgang gevlagt mag worden ![]() |
![]() |
|
Bij mij is ie alweer weg. Had mijn tas nodig, en om er nou alleen een vlag zonder tas (pleonasme
![]() Wist trouwens ook niet dat er zoiets als een vlaggenprotocol bestond ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() eigenlijk heb ik mn tas gewoon altijd overal mee en dus moet ie gewoon droog zijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dit vind ik ook maar stom: Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik ga slagen na mn her (dit krijg ik te horen op de 26e) dan laat ik m hangen tot de diploma-uitreiking en die is 2 juli. Een weekje dus, aangezien zo'n beetje de rest van Nederland de vlag alweer op zolder heeft liggen
|
![]() |
dan had ie er al 6 jaar geleden moeten hange, toe mn oudste broer slaagde en om zo'n vlag nou 10 jaar te laten hangen, vind ik ook weer een beetje nationalistisch overkomen (en t is verboden, maar dat terzijde..)
||
Citaat:
en vwo is atheneum + gymnasium, alleen als je gymnasium doet heb je latijn en/of grieks in je pakket. voor de rest is het hetzelfde
||
![]() |
Citaat:
en over die vlag gesproken, mn overbuurmeisje is dus wel geslaagd, dus ik heb de hele tijd uitzicht op die vlag. Dus ZIJ mag m wel weghalen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik laat 'm in ieder geval nog hangen tot komende zaterdag, want dan is de vlag (+het 'geslaagd'-laken voor mijn raam) een mooi herkenningspunt voor mensen die naar mijn examenfeestje komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
alsof ze dat kunnen verbieden :/ *en ja dat kunnen ze wel maar is nog al een stomme actie als ze dat gaan doen ook nog ![]() |
![]() |
|
ik was me ook al aan het afvragen hoe lang ik m zou laten hangen..
Ik kijk een beetje wat de 2 bij mij in de straat doen.. maarja, als zij nu maar niet hetzelfde denken!! ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |