Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hahaha achja ik wil nog weleens een dikke discussie tussen zg "alto's" e.a....wel lachen man
volgens mij is het onder 14 en 15 jarigen gewoon een uitdrukking van onzekerheid.... ontopic Brooklyn bomb (van slick rick, biggie, beatnuts en nog veel meer) zo staat ie in mn mp3 ding anyways.... |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt wel of de van niet Nederlandse afkomst zijnden (politiek correct) juist alléén naar commerciële hiphop in de zin van Ja Rule, DMX e.a. luisteren... Hoe zien jullie dat???? ![]()
||
Citaat:
![]() zo ervaar ik dat ook bij concerten. 85% is Nederlands (blank)
|
kwou net zeggen ja....er zijn bij een underground concert heel stuk minder negers dan nederlanders....
t heeft eiglijk ook niks meer te maken met gangster gedoe....volgens mij hebben de meeste underground luisteraars daar juist een hekel aan....[ik wel iig] ik ga binnekort een goede vriendin die alleen maar metal en punk gedoe luisterd meenemen naar een concert...kijken wat ze er van vind.... zij mij ook naar een concert wat zij vet vind trouwens...lijkt me ook weleens grappig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Mijn muziek DJLAD | 2 | 05-05-2013 14:36 | |
Muziek |
[hiphop]concerten, releases, etc Deel2 Dr HenDre | 500 | 13-02-2005 16:20 | |
Muziek |
[hiphop] concerten, releases etc. Fog | 500 | 10-11-2004 12:45 | |
Muziek |