Advertentie | |
|
![]() |
||
gewoon henna. is geen verf, dus niet slecht voor je haar, is een natuurlijk product, het blijft lang zitten.
je moet wel ff goed in de winkel kijken welke kleur wel en niet op jou haar pakt. ik ben blond en dat pakt zwart dus niet en rood wordt wat lichter. maar dat verbleekt niet door de zon, de zee en chloor. je kunt henna meestal kopen in kleine zaakjes, zoals kruidenwinkeltjes, oude drogisterijtjes enz. Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dat klopt ja...ik heb blond haar van mezelf, maar ik had het geverfd (aubergine, wat toen meer donderrood was geworden) en op de plaatsen waar het blond was, dus mijn uitgroei, is het echt knaloranje geworden (als in: pippi langkous-oranje) en op de plaatsen waar het nog geverfd was, was het gewoon rood/donkeroranje...was dus best leuk ![]() dus hoe donkerder je eigen haar, hoe donkerder de henna uitvalt..
|
uhm excellance creme is erg fijn.
en zwart: bigen. voor zover ik kan oordelen vervaagt dat gewoon niet. het kost alleen wel meer tijd om het aan te brengen. kun je kopen in zo'n toko. (natuurlijk pigment en gewoon mengen met water. dan heb je een heel geconcentreerd goedje en dat doe je dan met een tandenborstel netjes in je haar) dit heb je trouwens ook in het bruin.
||
Citaat:
het is poeder en dat moet je dan met kokend water mengen, af laten koelen, en dan gewoon net als normale verf aanbrengen... ![]()
||
Citaat:
ik neem aan dat als je aubergine neemt, dat het niet helemaal blijft zitten ![]()
||
Citaat:
![]() weet ik niet, maar ik denk idd van niet nee...
||
Citaat:
![]() Ik heb nu trouwens Henna rood (Henné rouge / Lawsonia inermis) gekocht bij de drogist. (van Jabob Hooy). Het is een pakje van 100 gram, en er staat uitgelegd dat je er kokend water bij moet gooien totdat het een dik papje wordt. Maar, hoeveel mL water is dat? Enne, ik hoop dat het een leuk kleurtje wordt ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en ja, ik zal een foto posten als het klaar is, met me webcammie ![]() Nu heb ik wel gehoord, als je henna morst op je handen of op je gezicht, dat het dan een week duurt voordat het eraf gaat :/ Is dat waar? of helpt een beetje nagellak remover (aceton) ook wel?
||
Citaat:
![]() Dus dan heb je pech ![]() Ik ga het ook doen zodra mijn dreads eruit zijn en ik een pony heb laten knippen... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() mja handschoentjes gebruiken dus ![]()
|
![]() |
Als je na de vakantie een egale haarkleur moet hebben zou ik t gewoon na je vakantie pas verven... Ik bedoel, als je met roze haar rond durft te lopen, dan kun je dat ook met vervaagd roze... op vakantie... Maargoed...
Ikzelf gebruik meestal Swarzkopf live colors, maar of die echt zo goed tegen zon en zee kan enzo weet ik niet... Stargazer is echt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() enne, ik moet ook stage lopen, en dat mocht ik zelfs met felrood haar ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En nog iets: als je volgende keer je haar weer roze wil verven moet je gewoon een iets donkerdere kleur nemen. paarsig ofzo, dat hebben ze bij mij ook gedaan (bij de kinki) en het vervaagt dan veel langzamer...
Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 18:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hebben ze allerlei kleuren en dat gaat er echt niet zo snel uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||