Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Et viola ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit doet me denken aan een extensie rename. Verander het eens naar .rar en kijk of je met WinRAR kunt openen. Dan ziet ie of het een ISO is, een BIN, een RAR, een ZIP.. etc.
||
Citaat:
Voor zover ik weet. ![]()
|
Ik heb alle extensie die jullie noemden geproeerd maar er werkten er geen. Maar als ik hem .bin noem dan geeft hij zo'n icoontje met dat vlaggetje van windows (als je het snapt). En anders geeft hij "The archive is either in unknown foramat or damaged" en meer doetie niet. Ik open ze dan met winrar.
@iamcj Ik weet wat het voo bestand is en wat het zou moeten doen maar als ik dat hier neer ga zetten wordt het topic gesloten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
als je hem niet kan branden download dan dit bestandje (mijn FTP, 24 uur blijft dit erop staan) en zet die in de zelfde map als Postal2.bin
probeer dan met een brand-programma de .cue te branden mocht je geen brander hebben geen probleem. Download een programmatje wat Daemontools heet. Ik weet niet de presies URL maar hijs wel legaal te downloaden (trial denk ik?) URL-Removed Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 19:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar kan je brander wel dit soort high density CD's aan? Wat voor brander heb je?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en met emule heb je me al een keer geholpen maar he is niet gelukt toen.. dus ik ga het nu ook niet proberen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
.rmskin files downloaden Oliebeer | 2 | 16-06-2011 14:38 | |
Software & Hardware |
MS Office Verwijderd | 18 | 05-03-2007 18:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Liefde installeren domino4u | 4 | 25-12-2004 00:29 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
[XP] codering van bestanden martijn1985 | 5 | 01-03-2003 10:24 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |