![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan er op't gemak minstens 100 en zie nog geen resultaten......(offcourse, ik houd het ook niet langer dan een week of twee vol, mijn 'schema') |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ga vooral veel joggen en lopen... Hiermee verlies je vooral veel vet bij je buik, bovenbenen en billen. En je bouwt er ook nog eens een goede conditie mee op. Je moet daarbij ook veel water drinken. Dat geeft het vet verbranden een sterke impuls.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Crunches => Bovenbenen verticaal houden, knieen 90 graden (bijv op bankje leggen), kort en explosief omhoog komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vertrek dinsdag naar Griekenland en heb juist een bikini gekocht om te gaan snorkelen en zo. Probleem is, ik heb al 2 jaar niet meer gaan zwemmen (hopelijk kan ik het nog, maar ja, dat verleer je niet zo gauw zeker?) en als ik ging was het in zwempak. Deze keer heb ik mezelf verplicht mijn complexen even overboord te gooien...maar dat zou wel al makkelijker zijn indien het buikje wat kromp. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hier een paar punten die je moet onthouden als je buikspieren traint:
Trek niet aan je nek als je traint. Hou je kin op een vuist afstand van je borst. Begin met je armen gekruist voor je borst, breng je armen verder naar achter als je buikspieren sterker worden. Voer de oefeningen gecontroleerd uit. Ga niet trekken of duwen om je oefening af te maken. Hou spanning op je buikspieren en hou je rug vlak tegen de vloer. Altijd uitademen als je kracht zet, inademen als je teruggaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |