Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of gewoon in de boekhandel http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...BOL_OWNER_ID=1
|
Verwijderd
|
Eens kijken
Amores van Ovidius Metamorphosen van Ovidius in vertaling Illias en Odyssee van Homeros - vertaling d'Haena-Scheltema Apuleius - Gouden Ezel - in vertaling en in Latijd Vergillius - Aeneis - in vertaling Plato - Socrates' leven en dood Sophocles - zeven tragedies Petronius - Satyricon Jippus et Jannica Latijn woordenboek Grieks woordenboek Grammatica Latijn Grammatica Grieks En de rest heb ik geen zin om het op te zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
- Didasko
- Woordenboek Latijn - 2 boeken Libera et Impera Livius rotzooi (Livius vertalen is veel te moeilijk! ![]() - Hopen losse bladen en aantekeningen En ik doe er niks meer mee, want ik ben inmiddels geslaagd ![]() Heeft ook iemand ´De Klassieke Wereld´? Geschreven door mijn voormalige leraren Latijn en Grieks ![]()
|
![]() |
|
Schoolboeken:
Via Nova 4 (Auctores), tekstboek, studiehulp Via Nova Grammaticahulp Pallas 3 (Literatuur), tekstboek, hulpboek Pallas 4 (Grammaticaboek) Verder nog: Novum Testamentum Graece (Nieuwe Testament in 't Grieks) Annales van Tacitus (2x, 2 verschillende boeken) Historiae van Herodotus Gedichten van Catullus Een boek met verscheidenen teksten, oa Septuaginta (Griekse Bijbel), Plato Ab urbe condita van Titus Livius Redde rationem orationes Jippus et Jannica Ik vertaal soms 'ns een stukje, maar doe er nog niet zoveel mee. Herodotus zal in 6-vwo mijn eindexamenschrijver zijn, dus die ga ik nog gebruiken. Misschien ga ik Klassieke Talen studeren, dan gebruik ik ze nog, maar waarschijnlijk ga ik theologie studeren. Dan gebruik ik alleen het Griekse NT nog.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ow Jippus et Jannica telt ook! dan heb ik ook nog
- Winnie Ille Pu, Semper Ludet Het eerste deel heb ik helaas nog niet kunnen vinden in de winkel het is echter wel gewoon te bestellen, dus die komt nog wel een keer.
|
piet paaltjes: gedichten in het Latijn
fortuna lesboek nostalgie woordenboek Latijn/ Grieks ![]() Plato: constitutie politeia Ovidius: metamorphosen, ars amatoria, tristia hmm dat was het, als je naa rmijn Nederlands repertoire vroeg, had ik het wat uitgebreider kunnen maken.
||
Citaat:
Ik heb net mijn Griekse en Latijnse eindexamenboeken van vorig jaar gekregen en een nieuwe versie van Pallas deel 1, omdat ik 7 uur latijn en Grieks ga geven op mijn oude school!!!
|
Ik heb mijn studieboeken van Grieks (Pallas 1 en 2 + werkboeken) en Latijn (vier delen van Roma) nog thuis liggen maar ik doe er niet veel mee, mn mythologieboekje gebruik ik nog wel eens en soms vind ik het leuk om een stukje Grieks te lezen om te kijken of ik dat nog kan. Maar verder doe ik er niet veel meer mee.
Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 18:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
school
Woordenboek Latijn Woordenboek Grieks Grammaticaoverzicht Latijn Grammaticaoverzicht Grieks voor mezelf Ovidius Methamorphosen ook voor studie Livius Ab urbe condita Vergilius Aeneis Suetonius Keizers van Rome Plato Socrates leven en dood Aristofanes Wolken, Vogels, Kikkers |
![]() |
|
JA, nog al mijn schoolboeken Latijn, maar als ik eens op een rommelmarkt van die klassiekers vind, koop ik ze ook. Zo heb ik een paar luxe-uitgaven van griekse en latijnse klassiekers uit de jaren dertig. Mijn prachtstuk is nog de satiricon van Horatius uit 1805 (linkerbladzijden in het Latijns, rechterbladzijden met vertaling en aantekeningen in het Frans).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb dit jaar voor Latijn 5 boeken en vorig jaar 6, dus niet zeuren. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|