![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Meisje: slip, oksel- of beenhaar, heel veel schaamhaar. Jongen: slip. De nummer 1 afknapper, samen met een klein piemeltje. Op 2 staat het platte ribbenbuikje en de gigantische bos schaamhaar. Om te kotsen. |
![]() |
|
Ik vind een slip eigenlijk wel heel goed kunnen bij een meisje, kan toch ook heel erg mooi zijn, en dan nog als het lekker zit sjah.? Net zoals die truitjes in combi met vetrolletjes, als mensjes zich er goed in voelen vind ik het best.
Wat ik dan weer minder vind, maar het neemt niet weg dat het niet kan ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kan me er weer volledig bij aansluiten .. Plus ergens viezigheid tegen komen ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Jongens:
Alles kan wel eigenlijk... mja, zolang ze verzorgd zijn (= regelmatig douchen) vind ik het best hoor... Schaamhaar is ok, borsthaar is ok, okselhaar is ok... pfff.. geen klachten over een goed verzorgde jongen ![]() Meisjes: Eigenlijk hetzelfde als bij jongens, alleen; ik zag laatst op tv een meisje met dikke borstelige wenkbrauwen.. ze had een heel mooi hoofd, maar die wenkbrauwen verpestten dat echt een beetje... Géén haar op lelijke plaatsen in het gezicht dus, gewoon waar het hoort. Verder... mja... okselhaar ook weghalen. Ondergoed maakt me niets uit, sting, boxer, slip... zolang het maar netjes is (dus geen string die een meter boven d'r broek uitkomt, dat is echt walgelijk). Ach ja, dat was het wel.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar met de rest ben ik het wel zo'n beetje eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar iig vind ik heel veel oksel + been haar niet echt kunnen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat heeft iedereen toch tegen okselhaar bij meisjes? Is dat nou zo vies? Als ik elke dag m'n oksels scheer komen die vol met rode bultjes, dat ziet er toch veel viezer uit dan die kleine dunne donkerblonde haartjes die er soms zitten als ik ze 1 of 2 keer per weer scheer?
Wat ik echt niet vind kunnen: Bij meisjes: Laynards (vooral met een mobieltje eraan), onwelriekendheid zelfs van twee meter afstand, een schreeuwerige stem, duidelijke snor- of baardharen (vrijwel onzichtbare pluisjes zijn géén snor) Bij jongens: Laynards (vooral met een mobieltje eraan), onwelriekendheid zelfs van twee meter afstand, een schreeuwerige stem, een volle baard&snor (maar stoppels zijn kewl) ...maar wat dit met sexualiteit te maken heeft... |
![]() |
||
Citaat:
postbode tassen ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
Soms heb ik echt de neiging zo iemand aan te spreken en te onderwijzen. Nee, met zo'n figuur kun je GEEN strakke boek en valtruitje aan, een buikje is cute, maar een buik die OVER je broek hangt is wal-ge-lijk! Ik bedoel, ik ben me ook genoeg van m'n figuur bewust om niet meer in strakke shirts te lopen, en bij mij valt het op zich nog wel mee. |
![]() |
|
![]() |
Okselhaar vind ik ook vies bij een meisje, vraag me niet waarom...
Een 'snor' bij een meisje is gewoon vies. Veel beenhaar is ook niet alles... En wat is gezegd, een buikje mag egt wel maar doe er dan iets over heen en geen blote buik.... Opzich vind ik een string die iets boven een broek uitsteekt juist wel geil.... kweet niet wat andere mensen er zo tegen hebben?
||
Citaat:
![]() Ik vind dat alle meisjes een voorbeeld aan morgan moeten nemen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar 't kan in ieder geval allebei niet (ontopic).
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rogier heeft nu een prachtige volle baard, hij lijkt een beetje op zo'n houthakker, whehe... Maareh, 't leek mij eerst ook niet, maar 't staat echt stoer en 't is lekker zacht ![]() (Ik ga hem zo wel over halen zich te scheren, maar 't is écht heel mooi, zou je eens moeten zien ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 17:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat echt niet kan is een topje of korte truitje als je teveel vetrollen(tjes) hebt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Wat betekent: Lijnwerk zoals teksten en logo’s absoluut niet in Photoshop plaatsen wp160366 | 3 | 28-04-2007 06:57 | |
Psychologie |
absoluut niet luisteren... Moonlight fairy | 36 | 24-11-2004 10:53 | |
Psychologie |
Waar kun jij absoluut niet tegen? BrightEyes | 62 | 18-02-2004 20:02 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie hiervan? lovelyluna | 16 | 04-11-2003 15:38 | |
Psychologie |
Ik kan thuis absoluut niets kwijt Keyser Saus | 24 | 23-06-2003 14:34 | |
Liefde & Relatie |
wat kan je je vergissen in iemand...lees maar en meiden..let op! stefanietje | 25 | 01-04-2002 18:30 |