Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik trek me dingen aan van mensen aan wiens oordeel ik waarde hecht. Dus als een wildvreemde op straat een opmerking maakt over mijn kleding of manier van doen, kan hij of zij doodflikkeren. Als een vriend van me wiens oordeel ik hoog heb zitten een serieuze opmerking maakt, kan ik dat in overweging nemen.
|
![]() |
|
Qua kleding weinig, als ik zelf iets leuk vind, is dat genoeg. En ik vind dat ik wel smaak heb dus mensen die het niet mooi vinden hebben dat gewoon niet
![]() Als mensen mij aanspreken op mijn gedrag of dingen die ik doe, d.w.z. bekenden, neem ik dat wel serieus op. Als een vriendin bijv. tegen me zegt dat ze vindt dat ik lullig tegen iemand heb gedaan en dat ze dat niet cool vindt. Dan ga ik daar wel over nadenken ja.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |
Het lijkt wel een rage: relaties tussen een tiener en een dertiger Knutselsmurfie | 209 | 07-10-2003 12:38 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend... Verwijderd | 24 | 28-09-2003 12:22 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Psychologie |
Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie? Slaughterer | 23 | 30-07-2002 23:36 |