Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 11:37
BliZZarD_suPerf
BliZZarD_suPerf is offline
Ik was 13 toen ik begon met fitness, een jaar later ging ik serieus krachttraining doen, nu ben ik over een maand 15 en kan ik 90kg bankdrukken. Zijn er meer gasten die zo vroeg zijn begonnen?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:40
Verwijderd
Ik heb begrepen dat het helemaal niet gezond is om dan te beginnen met krachttraining.
Er was een keer een jongetje van 10 die dat dus ook deed, al super lang en hij was ook super gespierd enzo... maar hij werd niet meer groter dan hij was...

Volgens mijn vriend mag je pas aan krachttraining doen vanaf je 16de/17de. Het gezondste is vanaf je 18de.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 12:02
BliZZarD_suPerf
BliZZarD_suPerf is offline
ik ben al 1.95 lang dus ik hoef niet zo nodig langer
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 12:21
Peace
Peace is offline
En hoe zie je er nu uit? Voel je jezelf nu goed?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 12:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Peace schreef op 04-07-2003 @ 12:21:
En hoe zie je er nu uit? Voel je jezelf nu goed?
intresse?
Oud 04-07-2003, 13:37
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ik heb van mijn vriend gehoord dat het niet gezond is om op jonge leeftijd aan krachttraining te doen,omdat je nog in de groei bent,en het maakt niet uit of je 1,95 bent,je spieren enz. die ontwikkelen zich nog wel verder,het beste kan je er echt aan gaan beginnen als je uitgegroeid bent.
Oud 04-07-2003, 13:37
Peace
Peace is offline
Nee, helemaal niet! Maar ik bedoel het serieus: Hoe zie jij er nu uit? En hoe voel jij je nu?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:38
Somebody Special
Somebody Special is offline
Het is héél erg slecht als je dat al zo jong doet. Ik snap ten eerste niet dat je ouders het goed hebben gevonden en ten 2e heeft de sportschool een héle grote fout gemaakt.
Krachttraining mag pas vanaf je 18, fitness pas vanaf je 16e! en elke sportschool die dit eerder toelaat is geen goede school en zit ontzettend fout!
Oud 04-07-2003, 16:30
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 04-07-2003 @ 14:38:
Het is héél erg slecht als je dat al zo jong doet. Ik snap ten eerste niet dat je ouders het goed hebben gevonden en ten 2e heeft de sportschool een héle grote fout gemaakt.
Krachttraining mag pas vanaf je 18, fitness pas vanaf je 16e! en elke sportschool die dit eerder toelaat is geen goede school en zit ontzettend fout!
Jongens een vrouw die gelijk heeft
Oud 04-07-2003, 18:06
Verwijderd
Waarom zou je het überhaupt op die leeftijd doen? Genoeg activiteiten om je energie kwijt te raken... hoef je echt niet voor te fitnissen....
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:11
DaBoY
DaBoY is offline
Ik wou als 13-14 jarige ook al gaan fitnessen

Maarja, ik kon bij geen enkele sportschool, want je moest minimaal 16 zijn, en bij sommige zelfs 17.

Maar ik hoef geen bodybuilder te worden ofzo Strak gespierd buikje en mooie armspieren is al goed
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
the_conquer schreef op 04-07-2003 @ 17:30:
Jongens een vrouw die gelijk heeft
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:09
Eazy E
Eazy E is offline
is niet echt goed voor je volges mij...
ik ging op fitness toen ik 15 was, maar eigelijk mocht je pas vanaf je 16e.. maar ik was bijna 16 dus.. maarja kdeed natuurlijk niet aan krachttraining..
maare t is dus goed denk ik om tot je 16e te wachhten..
waarom zou je al zo vroeg beginnen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:52
Verwijderd
Ga alsjeblieft op voetbal ofzo... Zonde om je lichaam op die manier kapot te maken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:26
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 04-07-2003 @ 14:38:
Oud 08-07-2003, 17:09
the_conquer
the_conquer is offline
Bij ons hangen de 13 jarige op het winkelcentrum peuken van de grond af rapen en die weer op te steken omdat ze zelf niet kunnen kopen

maar begin met fittness pas op je 18de veel gezonder.
Oud 08-07-2003, 18:51
X
X is offline
ik ben 14 en fitniss al maar ik doe het onder begeleiding en om mijn kracht weer terug te krijgen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
X schreef op 08-07-2003 @ 19:51:
ik ben 14 en fitniss al maar ik doe het onder begeleiding en om mijn kracht weer terug te krijgen
valt dat neit eerder onder de noemer rehabilitatie?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:11
Koning
Koning is offline
Citaat:
BliZZarD_suPerf schreef op 04-07-2003 @ 12:37:
Ik was 13 toen ik begon met fitness, een jaar later ging ik serieus krachttraining doen, nu ben ik over een maand 15 en kan ik 90kg bankdrukken. Zijn er meer gasten die zo vroeg zijn begonnen?
ik wil het wel gaan doen, ben met 15 op fitness gegaan maar ben al vrij sterk,
Oud 09-07-2003, 14:15
Verwijderd
Dat doe ik pas als ik 18 ben, als ik volgroeid ben, eerder niet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:38
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik train ook al een tijdje ja, rustig aan begonnen nadat ik na 8 jaar was gestopt met karate door een knieblesure.
Je moet het niet overdrijven dan kan het geen kwaad, wees tevreden met een gespierd buikje en redelijk gespierde armen, op een gegeven moment dan wil je gewoon het maximale uit je lichaam halen en dat is erg slecht als je nog in de groei bent.

p.s

Ik heb ook van die ontzettend dikke aderen door het trainen, ik heb gehoord dat dit niet meer weggaat weet iemand wat daar van waar is?
Oud 09-07-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 09-07-2003 @ 18:38:

p.s

Ik heb ook van die ontzettend dikke aderen door het trainen, ik heb gehoord dat dit niet meer weggaat weet iemand wat daar van waar is?
Het zal wel niet 1-2-3 verdwenen zijn, waarschijnlijk heb je in de toekomst dus minder kans op vaat-ziekten, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:25
Mark
Mark is offline
Citaat:
BliZZarD_suPerf schreef op 04-07-2003 @ 12:37:
90 kilo bankdrukken, mja, zeker 1 keer.

Series van 3 x 20 moet je maken man.

90 kilo... echt niet! Hooguit 60 op jouw leeftijd.
Oud 09-07-2003, 21:26
Mark
Mark is offline
Ik ben begonnen toen ik 14 was, maar met 1 keer in de week fitness. Later ben ik 2 keer in de week gegaan. Je kan pas echt hard gaan trainen als je 17/18 bent. Daarvoor is het niet goed voor je.

Mark

Regels voor berichten