Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 08:30
Souljah
Souljah is offline
Gister ging ik met mn vriendin blowen in het park, de dag ervoor had ik ook al een paar trekjes gehad toen we met een paar vrienden waren. Maar toen ik een paar trekjes van een vriend van me dus, werd ik niet misselijk. Terwijl ik gister na een halve joint me al misselijk begon te voelen. Het was pas de 2e keer dat ik blowde, maar kan het zijn dat ik daar misselijk van ben geworden?
__________________
gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 08:44
Verwijderd
ja zeker wel.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:21
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
tja.. in tbegin kan je daar last van krijgen, als je meer ervaren roker bent heb je daar (bijna) nooit last van
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 01:12
ick
ick is offline
als je niet rookt kan je misselijk worden van de tabak die der doorheen zit... KAN....

als je wel rookt hoor je nergens last van te hebben
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:36
~**FrAncEs**~~
~**FrAncEs**~~ is offline
hepper alleen last van als ik blow in combinatie met alcohol..(dôh ) maar ut ken idd dat je misselijk word omdat je nog nie ervaren ben, dat hattik heel erg toen ik voor het eerst gewone sigaretten rookte..maar met hasj heppik ut eigelijk nog nooit gehad...
__________________
don't be afraid 2 be different!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:57
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ick schreef:
als je niet rookt kan je misselijk worden van de tabak die der doorheen zit... KAN....

als je wel rookt hoor je nergens last van te hebben

ow interessant, nog een bevestiging van mijn kant:

ik rook niet...
toen ik begon met blowen werd ik meestal misselijk..
toen ik vaker ging blowen werd ik niet meer misselijk, en sigaretten smaakten zelfs lekker, terwijl ik dus niet rookte.

je kunt beter een paar peuken roken en misselijk worden ipv beginnen met joints... das jammer van de dope
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:50
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
]{ing schreef:



ow interessant, nog een bevestiging van mijn kant:

ik rook niet...
toen ik begon met blowen werd ik meestal misselijk..
toen ik vaker ging blowen werd ik niet meer misselijk, en sigaretten smaakten zelfs lekker, terwijl ik dus niet rookte.

je kunt beter een paar peuken roken en misselijk worden ipv beginnen met joints... das jammer van de dope
Dat van de tabak is onzin.
Je kunt gewoon heel erg ziek worden van het roken van wiet en hasj. Dat is algemeen bekend. Wanneer je iets rookt, endus inhaleert werken die stoffen heel erg in op je maag(streek) (dat geldt trouwens ook voor sigaretten).
Bij het roken van cannabis en haar aanverwanten kan dit soms verkeerd uitpakken.

Op zich boeit het ook weinig of je nou lang of niet lang blowt, je kunt er altijd, wanneer dan ook, ziek van worden. De 1 heeft hier meer last van dan de ander. Natuurlijk "wen" je wel aan stoned zijn en wat daarbij hoort.

ook kunnen bepaalde dingen van buitenaf erg veel invloed hebben op je geestelijke en lichamelijke toestant wanneer je stoned bent.

Het roken van wiet in een rustige, prettige omgeving is beter dan wanneer je blowt op een plek waar je je zowieso al niet op je gemak voelt. Ook dan kan je stoned-zijn vervelend worden.

Cannabis heeft nog wel meer onprettige bijwerkingen die zomaar kunnen optreden, zoals paniekaanvallen, misselijkheid (dus ) je kunt "out" gaan, dan ben je dus helemaal even van de wereld, en zo nog een paar onprettige dingen.

Gelukkig gaat het roken van wiet over het algemeen wel goed, maar de 1 kan er gewoon beter tegen dan de ander.

't meeste zeg ik nu uit ervaring (helaas) ik ben onderdehand al weer 2 jaar gesopt met blowen.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:26
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik ben zelf nog nooit misselijk geworden van blowen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:14
ick
ick is offline
Citaat:
p-chez schreef:



Cannabis heeft nog wel meer onprettige bijwerkingen die zomaar kunnen optreden, zoals paniekaanvallen, je kunt "out" gaan, dan ben je dus helemaal even van de wereld, en zo nog een paar onprettige dingen.
"zomaar" is 9 van de 10x een overdosis...

'k wist nie dat je van de wiet zelf ook nog ziek ken worden... ik merkte 't iig. wel met me sigaretten af'n toe...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:53
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
De verschijnselen die jij opnoemt komen vaak voor bij beginnende gebruikers en zijn niet gevaarlijk. Ook THC is een stof waar je lichaam aan moet wennen en dat gaat de eerste keren vaak gemoeid met: misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid en een vervelend gevoel in de keel.

Ook kan het zijn dat het krachtiger was dan de vorige keer. Vaak roken krachtigere soorten een stuk zwaarder. De sterke hasj die ik laatst had deed mij ook bijna stikken en k heb nog nooit zoveel gehoest als toen, en ik heb toch niet het idee dat het troep was...........

Hoort er gewoon bij, even doorbijten of stoppen, maar het is iig niet blijvend, en geloof me, de lijpheid komt nog wel
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:15
basje!
basje! is offline
Citaat:
p-chez schreef:




Cannabis heeft nog wel meer onprettige bijwerkingen die zomaar kunnen optreden, zoals paniekaanvallen, misselijkheid (dus ) je kunt "out" gaan, dan ben je dus helemaal even van de wereld, en zo nog een paar onprettige dingen.

.
oh ja? nooit geweten... hahaha!!! een aantal mensen zullen weten waar ik het over heb...het gaat op een gegeven moment vanzelf beter, of je wordt voorzichtiger, ben er niet helemaal uit. ben de laatste tijd in ieder geval niet meer trippend door de kroeg gerold, das een goed teken!
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 02:35
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
De verschijnselen die jij opnoemt komen vaak voor bij beginnende gebruikers en zijn niet gevaarlijk. Ook THC is een stof waar je lichaam aan moet wennen en dat gaat de eerste keren vaak gemoeid met: misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid en een vervelend gevoel in de keel.

Ook kan het zijn dat het krachtiger was dan de vorige keer. Vaak roken krachtigere soorten een stuk zwaarder. De sterke hasj die ik laatst had deed mij ook bijna stikken en k heb nog nooit zoveel gehoest als toen, en ik heb toch niet het idee dat het troep was...........

Hoort er gewoon bij, even doorbijten of stoppen, maar het is iig niet blijvend, en geloof me, de lijpheid komt nog wel
Ja, klopt, maar nog steeds kunnen die verschijnselen zomaar optreden.. gewoon ineens erin knallen.

Ik heb zelf vanaf mijn 11e tot mijn eind 15e begin 16e geblowd, en ik heb dus -zelfs toen ik er helemaal aan gewend was geraakt- nog wel eens een iet wat minder fijne ervaring gehad

Maargoed, de meesten zullen we eens "verkeerd gaan" wanneer ze net beginnen.. maar dit is bij het roken van de meesten hun 1e sigaret (hehe) ook vaak zo :>

Oh, en wat trouwens weinig mensen weten (ook Ick niet kennelijk ) is dat je hebt al een overdosis THC in je bloed wanner je moe wordt van het blowen. Misschien geloven jullie t niet, maar officieel heb je dan een overdosis.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 05:23
Goa
Goa is offline
ik blow zo'n 2 jaar en ben 2 keer misselijk geworden, maar toen voelde ik me al nie zo lekker. verder nooit ergens last van
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 05:46
ick
ick is offline
Citaat:
p-chez schreef:


Oh, en wat trouwens weinig mensen weten (ook Ick niet kennelijk ) is dat je hebt al een overdosis THC in je bloed wanner je moe wordt van het blowen. Misschien geloven jullie t niet, maar officieel heb je dan een overdosis.
je word toch moe van 't stoned-zijn zelf? of zien ik dat verkeerd? tijdens me space ben ik altijd vet actief... (gemiddeld half a anderhalfuur, legt aan welke/hoeveel stuff) en daarna ben ik in 5 minute weg als ik ga liggen )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:44
GiRLoFYouRDreaM
GiRLoFYouRDreaM is offline
kben het met de gemiddelde blower heir eens dat als ermee begint, je de eerste paar keer misschien misselijk wordt, en ik kan je vertellen dat je in combi met alcohol goed over je nek kan gaan... anyway, het kan dus ja, dat je misselijk wordt....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Kapot door blowen
biggie123
33 03-07-2013 17:51
Drugs & Alcohol Vaaaage shit.
m!ke
21 21-05-2008 18:40
Drugs & Alcohol eerste joint
Martijne
165 20-08-2007 20:22
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #72
Verwijderd
493 15-10-2006 13:13
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50
Lichaam & Gezondheid Blowen verstandig na een ernstige ziekte?
Dmnq
15 12-03-2004 23:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.