Advertentie | |
|
![]() |
|
leuk jullie reacties. een agressieve hond kan je dat afleren maar ligt er aan waaraan het ligt en hoe erg hij het heeft. bij ons heet het geen a maar gg1 we hebben maar drie cursesen en geen puppie curses omdat we pas bij de 13 weken mag mee doen kan de hond wennen aan het nieuwe huis. we beginnen al gelijk met6 gehoorzaamheid daarna de vervolg ga je los werken en daar na al behendigheid.
groetejs chretienne
||
Verwijderd
|
Citaat:
Loslopende honden is een enorme fucking NO-NO. Al heeft je hond alle brevetten die er te halen zijn. Een hond kun je NOOIT 100% vertrouwen. Period. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij ons zijn er ook hondentrainers ewn tijdens het examen waren er een paar mensen die bep oefeningen waar je een 6 voor moest halen nietgoed deden. Maar die mensen slaagdenb toch omdat ze hetin de les wel goed gedaan hadden.. Terwij; dat eigenlijk niet mocht.. En ook mensen die eigenlijk niet in deze cursus hoorden zijn tohc heslaagd.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (moet je kijken hoe hokjes-achtig ik dacht...ik had niet verwacht dat je zoiets zou zeggen met jouw nick ![]()
||
Citaat:
groetejs chretienne ik krijg e nu misschien een baan! jippie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet eens mensen zijn 100% te vertrouwen, en die reageren niet voor zo'n grote deel instinctief als dieren. Oke, bij volwassenen is het ook iets anders, maar kinderen bijvoorbeeld. Een dier is, hoe tam en 'gehoorzaam' ook, en blijft een wezen dat voor het grootste deel instinct/reflex gebruikt, en dat kan je op geen manier verhelpen, verleren, corrigeren, dat KAN gewoon NIET. Een dier is onvoorspelbaar. Ik begrijp niet hoe mensen kunnen denken, dat je een hond ff op training zet en hij daarna 100% gehoorzaamt. Kom he, je gelooft toch zelf niet dat er NOOIT iets kan gebeuren, waardoor hij gewoon niet wilt/kan luisteren ! Dieren zijn geen slaven, en ook al zou je dat willen, het lukt je niet. Je hebt wel gelijk, dat dieren die in groepen leven meestal een dominant mannetje/vrouwtje hebben, maar ook die dominante heeft geen volledige controle over de dieren in zijn groep, hoor. Echt niet.
Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
vriendelijke groet chretienne
Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 00:22. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind zelf ook wel dat hondentraining nuttig is, minimaal voor mensen die er zelf geen ervaring mee hebben en de hond anders niet in staat zijn op te voeden, ik ging alleen op je statements in, want het leek er op dat jij denkt met hondentraining een hond te 'produceren' die in elke situatie luistert (= 100% te vertrouwen is), en daar ben ik het gewoon niet mee eens.
Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 18:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() f*ck toch up! vriendelijke groet chretienne
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ze heeft voor hem gekozen :s (over thuissituatie) Verwijderd | 36 | 22-09-2003 13:01 | |
De Kantine |
Wat vind jij een passend beroep voor de forummer boven je? Dminor | 498 | 28-08-2003 20:46 | |
Films, TV & Radio |
Charmed muziekvlinder | 389 | 05-08-2003 17:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #13!!!! ekki | 294 | 07-07-2003 17:58 | |
De Kantine |
Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Phileine | 57 | 11-06-2003 18:53 | |
De Kantine |
Wat wil je later worden? Anne | 49 | 02-11-2002 11:51 |