Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 09:19
MBrulez
MBrulez is offline
Ik had eerst een Live! player maar omdat die ging flippen in combi met Win XP en het mobo hebben we onze compu weggebracht in de hoop dat er een andere mobo in ging, nou 7 mobo's later nog steeds het probleem dus hebben ze er tijdelijk een safeway geluidskaart in gezet en wel de SW-PCI-5.1 nou denk je dan, das leuk een 5.1, fout gedacht komt er geen signaal uit bij de achteruitgang , nou daar zit je dan met je Cambrigde Soundworks FPS boxjes. er komt dus maar 1 line signaal uit voor voor maar als je het minijackie voor de luidsprekers achter erin stopt komt er dus achter geluid uit, en als je alleen de front minijack in de subwoofer stopt heb je wel uit 4 speakers geluid maar alleen link-rechts dus daar schiet ik ook geen ruk mee op. en onze onboard AC'97 heb ook alleen maar front dus daar hebbik ook geen ruk an, iemand anders nog ideeen over hoe dit probleem op te lossen???

nou hopelijk krijgen ze bij de compu boer snel een ander mobo of een terratec ofzo binnen, of een Live! is ook al goed
Oud 13-04-2002, 12:56
Orion84
Orion84 is offline
ligt et nie aan de software instellingen??
bij mijn SB live player 1024 kun je zelf kiezen of je 2 of vier speakers wilt gebruiken, misschien moet je dat bij die saveway kaart ook zelf effe instellen

(dit heb je waarschijnlijk zelf al geprobeert, maar als da nie zo is hoop ik je van dienst te zijn geweest)
Oud 13-04-2002, 20:24
MBrulez
MBrulez is offline
Citaat:
Orion84 schreef:
ligt et nie aan de software instellingen??
bij mijn SB live player 1024 kun je zelf kiezen of je 2 of vier speakers wilt gebruiken, misschien moet je dat bij die saveway kaart ook zelf effe instellen

(dit heb je waarschijnlijk zelf al geprobeert, maar als da nie zo is hoop ik je van dienst te zijn geweest)
nee aan de software instellingen ligt het niet want we hebben alle instellingen gehad en er kwam gewoon geen signaal uit
Oud 14-04-2002, 00:53
ick
ick is offline
AC'97 kan via de Line in ook BACKspeakers hebben... enkel geen subwoofer..

hoe weet ik niet, maar in me mobo boekje las ik dat 't kan!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 01:09
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
MBrulez schreef:
Ik had eerst een Live! player maar omdat die ging flippen in combi met Win XP en het mobo hebben we onze compu weggebracht in de hoop dat er een andere mobo in ging, nou 7 mobo's later nog steeds het probleem dus hebben ze er tijdelijk een safeway geluidskaart in gezet en wel de SW-PCI-5.1 nou denk je dan, das leuk een 5.1, fout gedacht komt er geen signaal uit bij de achteruitgang , nou daar zit je dan met je Cambrigde Soundworks FPS boxjes. er komt dus maar 1 line signaal uit voor voor maar als je het minijackie voor de luidsprekers achter erin stopt komt er dus achter geluid uit, en als je alleen de front minijack in de subwoofer stopt heb je wel uit 4 speakers geluid maar alleen link-rechts dus daar schiet ik ook geen ruk mee op. en onze onboard AC'97 heb ook alleen maar front dus daar hebbik ook geen ruk an, iemand anders nog ideeen over hoe dit probleem op te lossen???

nou hopelijk krijgen ze bij de compu boer snel een ander mobo of een terratec ofzo binnen, of een Live! is ook al goed

een live player en on-board geluid ?
dat is fucked..
stond on-board uit ?
en de live relt met somige via chipsets..

maar dit is toch garantie ?
laat je winkel ermee neuken(indien garantie)
Oud 14-04-2002, 13:01
MBrulez
MBrulez is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:

een live player en on-board geluid ?
dat is fucked..
stond on-board uit ?
en de live relt met somige via chipsets..

maar dit is toch garantie ?
laat je winkel ermee neuken(indien garantie)
tuurlijk stond de onboard uit, maar wij hadden last van de hardware matige bug in de chip van de live waardoor hij niet met bepaalde north- of south-bridges overweg ken maar nu hebben we ook achter geluid, k wee nie wat mn broer er mee gedaan heb maar alles doet t nu, maar tog bedankt voor de ideen
Reageren

Regels voor berichten