![]() |
|
Een kennis van me die heeft 5 pleegkinderen die geestelijk ook niet helemaal goed zijn. Ze hebben ook behoeftes en vinden het niet meer dan normaal dat ze elkaar betasten enzo. Daarom krijgen alle meiden daar de prikpil, want t schijnt er niet in te gaan dat je elkaar niet zomaar kan betasten ofzo......Hoe ver ze hierin gaan weet ik eigenlijk niet precies.
||||||
Citaat:
*Ik heb de term "geestelijk gehandicapt" in jouw reply door "verstandelijk gehandicapt" vervangen, aangezien dat inmiddels de gebruikelijke term is geworden* Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens is er, toen het speelde, nooit sprake geweest van fysiek contact. Er heeft dus gelukkig nooit een poging tot aanranding of verkrachting plaats gevonden, aangezien ik niemand tot sex zou willen dwingen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 19:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt mij moeilijker als iemand écht ernstig gehandicapt is, als bijvoorbeeld geen enkele botspier werkt (botspieren zijn spieren die aan de botten zitten; hart en darmen zijn géén botspieren maar de spieren die je longen laten bewegen wel) en iemand dus niet kan bewegen en waarschijnlijk niets voelt en niet kan praten en ook nog eens aan een beademingsapparaat zit... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Heb wel eens iets gezien over een beer die blijkbaar jagers aanviel. Deze jagers raakten daardoor benen kwijt en/ of armen (als ze geluk hadden niet geheel eraan te gaan)
In dit (volgens mij) bericht op internet (rotten website?) werd ook wat verteld over de verzorging van deze gewonde jagers. De mensen die dan benen kwijt waren geraakt, waren in een takel geladen, zodat ze door het hele huis heen getakeld konden worden (bijvoorbeeld ook op het toilet getakeld konden worden) De verzorgster die veel van deze jagers verzorgde, had gezegd ook wel eens bij deze mensen in de takel te klimmen om ze te bevredigen in hun sexuele verlangens... oftewel, gewoon samen in die takel scheen het blijkbaar te kunnen... maar hoe het verder ging werd er niet in uitgelegd (het ging er in het artikel namelijk vooral over, dat er gejaagd werd op een bepaalde beer, dat deze beer al voor aardig veel gewonden had gezorgt en dat gehandicapten konden gaan jagen met allemaal apparatuur dat daarvoor was aangemaakt... hmmm, blijkbaar toch niet zoveel hulp van mijn kant, maar wellicht een kleine kijk in "de wereld van".
||
Citaat:
Ze zullen wel denken "geen polonaise meer aan mijn lijf", ik denk dat als je zo gewoon met liefde behandelt als partner zijnde dat ze dat veel fijner vinden... Sowieso als diegene niets meer voelt heeft de sex ook geen zin lijkt me. Als je als partner dan sex wil ben je wel erg triest... Das gewoon gebruiken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaibucks #1892 Verwijderd | 500 | 04-12-2013 22:35 | |
Seksualiteit |
Verstandelijk gehandicapten en flekszorg (seks) gothicje | 60 | 26-01-2007 11:14 | |
Algemene schoolzaken |
verstandelijk gehandicapten en flekszorg gothicje | 1 | 06-01-2007 17:08 | |
Seksualiteit |
Lichamelijke handicap en seks Verwijderd | 52 | 29-01-2005 13:25 | |
Liefde & Relatie |
handicap en relatie magicflower | 22 | 13-07-2003 20:38 | |
Seksualiteit |
Gehandicapten en Sex Naad | 27 | 23-02-2003 10:50 |