nou kijk, je zet hier gewoon verhalen neer die je je nog herinnertr van iemand die tegen zich eigen praat, of tegen een voorwerp, of iets van je eigen, waar dus eigenlijk totaal nerges over gaat.
ik doe er wel eentje voor :
ik : snap jij dit?
hij : hhm?
ik : of je dit snapt
hij : uh....weetikfeel
ik : ....wat weet je wel dan....
hij : nou dat jij aan het raaskallen bent
ik : dat doe ik niet
hij : komop geef het nou eens toe
ik : waarom zou ik?! ik...nee hoo eens even ik heb je al wel door hoor!
hij : *zucht* *mompelt* daar gaan we weer....
ik : jij zit natuurlijk alles om te draaien he? jij projecteert- hee zei ik dat intiligente woord?- jouw raaskaldinges gedoe op mij! en zo denk jij mij te kunnen pakken maar zo gaat dat hier niet!
hij : geef mij ff een kauwgom...
ik : euh oke
ik : oke hier
hij : jap je bent geweldig
ik : kind...ik weet het
ik : maar je mag dat wel vertellen hoor (ondertussen pakte ik een pen en begon te krassen in mn schrift, totdat mijn pen het nie meer deed)
ik : hee.....hee!
ik : wel verdorie.....ja, DOE MAAR ZOOW!! *k begon woest te krassen*
hij : koest..
ik : oke...maar...
hij : nee mond dicht.
ik : pen? wil je even weer beginnen met schrijven? want ik wou mn mooie tekening afmaken, en jij onderbreekt mij.
*kras kras*
ik : .....jij gehoorzaamt niet graag mensen he? ik zal je dat eens afleren! *slaat met pen op tafel*
leraar : hee doe eens rustig?
ik : eh oke.
ik : maar kijk
leraar : nee ik ga niet kijken
ik : spelbreker....
en ook nog een van mn vriendin die tegen dr slippers praat
zie je haar zo in het water staan
*floep, slipper glijd weg*
"hee! waar dacht jij heen te gaan? kom eens hier, ja goedzo. omdraaien....nee andere kant.....jap..zo ja... *probeert voet in slipper te proppen, slipper drijft verder weg* hee! wat zei ik je nou? zal ik jou eens gaan verdrinken? dat vind je zeker niet leuk he?! *duwt slipper onder water met psychopatische blik in dr ogen* zo. HAHAAHAHAHA *hysterisch lachje* zo en nu gaan we weer aan land. dan kan ik je eindelijk eens aandoen. hoppa! *smijt slipper op strand* zo en nu zal ik je......ik...*vermoeide kreun hijg* jaa.....jaAAA!!! ik heb je aan! zijn we eindelijk maatjes geworden!"
en hebben jullie die ook? zet ze hier neer