![]() |
|
Het grote electronische muziek-festival in de gentse feesten: drum 'n bass, electro, funk, techno,...
zwaar aan te raden, zelfs al hou je niet van dansmuziek. Arrogante snollen van overal ter wereld, daar doen we het voor. Vooral dag 1 lijkt me interessant: electro-dag! www.tendaysoff.be (zet geluid aan) Wie gaat? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OOhh haha urm mjah zal niet nodig zijn denk ik (mits ik anytime soon werk vind.. urm.. lees: mits ik anytime soon werk zoek)
Btw de site is: http://www.10daysoff.be |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je *moet* ook meegaan koetjeboe. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
l-dopa, chaos, MARKY ![]() edit: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oja, voor de geinteresseerden, http://www.mine.be/nl/dossiers/overv...?dossier=85751
kun je de sets streamen, niet allemaal, maar die van Felix Da Housecat is een echte aanrader |
![]() |
||
Citaat:
![]() en @monarchie: vandaag rijdt de koning moto, de kroonprins fiets en de andere prins rollerblade dwars door brussel. whaha moet je naar het journaal kijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik was hardstikke anwesig alleen in mezelf aan t genieten naar buiten brengen kostte moeite. jah? ![]() shit, ik ben aant happen
||
Citaat:
hehehe... ik was vree moe ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dat zou ik wel 'ns kunnen zijn.. ![]() no matter ik was toch van plan eerdaags weer terug te gaan, ik wil m'n moeder Gent laten zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() je moeder: "Exo, wtf laat jij je onderbroek bij dat meisje liggen, viespeuk" |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
5 days off 2006 Verwijderd | 5 | 23-06-2006 15:19 | |
Muziek |
Het nieuwe vadsige electro / IDM topic deel 5 Tom Violence | 500 | 09-02-2005 11:18 | |
Muziek |
Het volgende grote Electro/IDM topic NERD | 500 | 04-08-2004 12:34 | |
Lifestyle |
Daar is ie weer: Het LS-spel! Verwijderd | 500 | 14-06-2004 14:38 | |
Lifestyle |
Laat je kamer zien! Quiet | 260 | 15-03-2004 21:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
moeders met carriere liefisik | 36 | 24-01-2003 09:24 |