Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedoel je zoiets met non-pro Radeon 9500?
http://www5.alternate.nl/cgi-bin/go....fo/j9gu03.html Deze lijkt mij geen slechte keus. Is het eigenlijk ook mogelijk om tegelijkertijd met zo'n kaart een TFT en een CRT tegelijk aan te sluiten? Dus op meerdere schermen werken. |
![]() |
|
![]() |
op club3d.nl en at.com staat redelijk wat info over de 9500 non-pro
club3d -> http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=88 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, ik zou lekker een ATi nemen als ik de topicstarter was. NVidia is behoorlijk op z'n retour met een hele beroerde reeks a.k.a. de FX, gecheat met 3DMark en het gezanik jegens de maker van de Omega-drivers. Bah. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over dat laatste heb ik nVidia een mailtje gestuurd. Zeikerds dat ze zijn. En ATi juicht het juist toe, zo hoort het ook, zijn mensen die hun eigen tijd en kennis gebruiken ten behoeve van anderen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Hi Quincy, Thanks for taking the time to email me your concerns about our drivers. NVIDIA strives to delivers the utmost compatibility, stability and reliability in our unified driver architecture. As a result, a great deal of time and effort goes into the development and testing of our drivers to ensure performance and compatibility for every NVIDIA GPU-based product. For this reason, NVIDIA does not support driver modifications by third-parties, particularly when the modified driver is presented with the NVIDIA brand. While driver "tweaks" by others may promise additional features, in reality users may experience instability and incompatibility -- which not only compromises the experience NVIDIA intended, but may result in PC or hardware failure. NVIDIA is a strong supporter of the tech enthusiast community and will continue to strive to produce the best possible and feature-rich driver package that meets and exceeds the needs of our customers and partners. Thanks for your time and if you have any other questions - please feel free to email me. AH". Daarna heb ik een antwoord gestuurd met dat NVidia het A. schromelijk overdrijft over wat die Omega-drivers precies doen en B. dat ze een voorbeeld moesten nemen aan ATi die wèl hun "community" weet te waarderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ati pakte het veel beter aan. Hoewel hun optimalisaties twijfelachtig waren, waren het geen regelrechte cheats, maar hebben ze toch ruiterlijk toegegeven en de optimalisaties uit de nieuwe drivers versies verwijderd. nVidia moest zo nodig op futuremark gaan zitten kankeren, bah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
maar, wat bedoel je met 'beroerd' of slecht... geef eens een voorbeeld waarom ze slecht is ? heb je ze zelf getest .. of trek je conclusies enkel uit reviews ..
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Feit is dat die 8500 al een oude kaart is en gewoon niet kan meekomen met de rest. Zeker gezien het huidige aanbod kun je veel beter voor een goedkope Ti4200 gaan of een snellere DX9 R9500 Pro.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je zou ook zelf eens reviews kunnen opsnorren, hè? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |