Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het ook niet pikken als hij vreemdgaat maar ik kan me voorstellen dat een stel zoiets afspreekt. |
![]() |
|
![]() |
Ikzelf vind het ook een beetje onbegrijpelijk
![]() ![]() Maar als ik nu zou akkoord gaan met zo een afspraak, en ik kom terug van vakantie en krijg te horen van m'n vriend dat hij gezoend heeft... ik denk dat ik toch wel goed jaloers zou zijn en op de tippe van m'n tenen zou lopen.(Zelfs al zou ik ook gezoend hebben) Het blijft toch steeds een beetje bedriegen niet? Iemand zoenen gebeurd meestal niet zoooomaar. Daar zit meestal iets achter! Maar dat is natuurlijk steeds maar mijn idee. Ik heb ook al eens gezoend met een jongen gewoon voor de avond, maar ik vond hem wel speciaal. Ja, kweet ik ben mor een rare. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze bedoelt dus dat wanneer je beiden apart op vakantie gaat dat je dan elkander vrij moet laten. Ik vind het dus gewoon grote onzin, want dan kan je niet meer spreken van een echte relatie. Maar als je het beiden niet erg vindt dan is er natuurlijk niets aan de hand. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan de ene kant vind ik het niet zo'n slecht idee, er zit immers niets méér vast aan een avondje zoenen in een discotheek, jaloers hoef je er niet om te worden. Aan de andere kant heb ik niet echt behoefte meer aan zomaar met jongens zoenen en als mijn vriend dat wel zou hebben, waarom zou hij dan bij mij zijn?
|
![]() |
|
lijkt me nix.. aan de ene kant wel spannend om zelf iets met iemand anders te doen, maar dat is klote als ik denk aan wat zij er van zal vinden als ze het ziet ofzo...
en al helemaal nix als ik haar met een ander zie zoenen... ik zou zo erg gaan flippen! dus neeeeeeeee, nix voor mij
|
Veel van jullie reageren toch wel zo van neeeeee, never!
En begrijp me goed, zo denk ik er ook over, maar als je bv in Spanje bent...Alles is mooier, je voelt je heerlijk door de zon, mist je lover wel en zou dolgraag iemands armen om je heen willen hebben....Ze zeggen toch wel eens dat alles mooier is op vakantie?
|
Ik zou het niet uit mijn hoofd kunnen zetten als ik wist dat hij vrij zou weetikveel watten op vakantie. Dan zou ik steeds denken aan een persoon die hij dan toen leuker vond ofso. Alsof hij de lust belangrijker vind dan de liefde in een zoen. Alsof hij niet kan wachten. najah; nee dus
|
![]() |
|
zeker niet. In mijn relatie is er sprake van echt liefde, we houden werkelijk van elkaar. Ik zou het niet aankunnen als hij met een anders meisje zou gaan zoenen op vakantie. Hij kiest haar niet voor niets uit en stel nou voor dat hij haar leuker gaat vinden. En tja, ik denk dat soms van het 1 het ander komt......
Ik vind dit echt een vorm van vreemdgaan. Je gaat niet zomaar met iemand zoenen terwijl je thuis een vriendin hebt. Alsof je niet even 1/2/3 weken kan wachten totdat je diegene met wie je het liefst zoent weer ziet. Erg slap vind ik 't dan van diegene die gaat zoenen met een ander. Als Stefan(vriendje) dat zou doen, en ik kom er op een manietr achter, dat we dan flinke ruzie zullen hebben en dat hij zich wel heel erg moet gaan bewijzen dat we nog bij elkaar horen te zijn.
|
![]() |
ik kan mij echt niet voorstellen dat ik behoefte zou hebben aan met andere mensen zoenen in mijn vakantie. sowieso zoen ik alleen met mensen waarvan ik hou of heel erg verliefd op ben. Of mijn vriend daar behoefte aan heeft....wee zijn gebeente als dat wel zo is!!!
![]() Maar wij gaan samen op vakantie, willen niet zonder elkaar op vakantie en zijn superklef, dus ach....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat is nou altijd het fucking probleem in vakantietijd? Behandel elkaar toch gewoon als normale, verstandige mensen. Als jouw vriend of vriendin gewoon eerlijk en normaal is gaat hij of zij niet vreemd. Doet hij of zij dat wel, dan is ze ook niet normaal en had je het sowieso moeten uitmaken.
|
![]() |
|
![]() |
Misschien als je net wat hebt en elkaar net kent kan ik het me nog wel voorstellen.. Je bent nog helemaal niet zeker van elkaar.., maar zodra je wat langer hebt vindt ik het ook echt niet meer kunnen, je hebt voor je vriend(in) gekozen en dan moet je niet ook nog eens een keer met andere meisje willen zoenen enzo..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 |