Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft een PC-Games geörienteerd blad ga ik voor de PC Gameplay. Zoals Prime Evil al zei bestaat de PCGP-crew uit een aantal goede schrijvers die zowel humor als expertise bezitten. Plus dat hun schrijfstijl prettig leesbaar is, en daarnaast heeft het blad een goede lay-out.
Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 19:04. |
![]() |
|
PU ben ik nog lid van maar dat ga ik opzeggen zodra ik mijn budget kan opwaarderen naar de PC Zone (ben toch meer een PC gamer dus dan heb ik meer aan PC Zone dan aan PU)
|
Verwijderd
|
Ben paar jaartjes lid geweest van de PU maar vond het de laatste tijd (en dan praten we over ruim een jaar terug) te saai, te kinderachtig, te flauw, te info-loos.
De reviews waren vaak belabberd, de humor te gericht op 14-jarige pubertjes en verder was het allesbehalve professioneel. Die heb ik dus opgezegd (waar ik geen spijt van heb) ...Momenteel lees ik geen game-magazines meer. Wat ik wel een heel goed blad vond (en waarschijnlijk nog vind) is de Engelse PC-Gamer. Daar zitten goeie, lange en leuke reviews in (met veel extra info) waardoor je een veel beter beeld krijgt van een bepaald spel. Om een of andere reden is die Britse humor altijd veeeel beter dan de Nederlandse ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ach, wie weet neem ik ze dan wel gewoon allebei ![]()
||
Citaat:
ik kochty het oko niet voor cheats.. maar als het al te moeilijk is voor ze om de cheats goed over te tikke hoe fackin veel fouten staan er dan wel niet in rest van blad.. pu is echt kiddo blad
|
Verwijderd
|
Ik heb me een paar weken geleden aangemeld voor de PU (het nummer van 18 juli nog niet gekregen
![]() ![]() Daarnaast neem ik het blad ook omdat ik een gba, xbox en pc heb en er zijn weinig/geen andere bladen die deze drie consoles behandelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het valt me op dat dat daar meer mensen last van hebben, als je zoveel fouten maakt, hoe kunnen jouw posts dan geloofwaardig overkomen? Ik lees de pu ook niet meer specifiek voor het nieuws, meer voor de aardige reviews (incluis de humor). Als je echt het allerlaatste nieuws wil, dan check je toch sowieso internet (gamer.nl) en geen gamesblad. Die hebben het nieuws nog dezelfde dag dat het in het daglicht wordt gezet. Dan is zelfs de pcgameplay, pczone etc. achterhaald. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
moet je de typos in de pu maar eens gaan tellen ![]()
||
Citaat:
PC GAMEPLAY???Is ook goed boekje vind het iets beter dan pu en pc zone
|
![]() |
|
|