Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.gobnet.nl/beroepen/b048orx.htm
Pedagogische wetenschappen duurt ook 4 jaar volgens die site. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat bedoel je precies met dat ze othopedagogiek en onderwijs kunde eruit hebben gegooid en dat ze er 1 van hebben gemaakt? Ik heb dr nog niet zoveel verstand van, maja. Wat niet is kan nog komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snap je het zo een beetje? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of je pedagogiek echt moet zien als 'zorgen voor'. Je werkt niet echt heel veel met kinderen (ligt er natuurlijk wel aan wat je doet ed (als je onderzoeken doet werk je bv meer met kinderen dan wanneer je bij de gemeente werkt als beleidsmedewerker), meer over kinderen. Dat is ook waar ze bij de hbo-opleiding pedagogiek voor 'waarschuwen', als je echt met kinderen wilt werken raden ze meestal aan sph te gaan doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk kan dat, je hebt immers ook orthopedagogiek gehad (al wordt er volgens mij ook wel vaak pedagogische wetenschappen (das dus universitair niveau) gevraagd...).
Onderzoeken kan niet met sph (iig niet echt, geloof ik), helpen op een andere manier. Maar bij pedagogiek moet je dus specifiek denken aan werken met kinderen...tenminste, wat ik al zei, daar waarschuwen ze bij de opleiding dus heel erg voor. Veel mensen haken om die reden af...hebben ze mij iig verteld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Orthopedagoog Verwijderd | 9 | 07-04-2010 06:31 | |
Studeren |
stoppen studie? Verwijderd | 11 | 22-01-2008 20:11 | |
Studeren |
Leerkracht lager onderwijs of orthopedagogie? StephanieR | 9 | 23-03-2007 12:41 | |
Studeren |
psycho diagnostisch werk kliwie | 9 | 27-01-2006 10:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Algemene schoolzaken |
orthopedagogie-studenten gezocht Michael_oud | 0 | 16-07-2002 18:20 |