Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn bed: Bureau ![]() Nu ziet het er wel wat anders uit, deze foto´s zijn van een paar maanden geleden. En het is er ook wat opgeruimder ![]() Aan de andere kant van mijn kamer staan 2 kasten (1 dichte, 1 open), 2 rode kussens, blauw bankje en 2 tafeltjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ff wat foto's van vorig jaar...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu is mn kamer veel toffer. Kraaienpootjes aan de muur stenen met tekens erop (zelf gemaakt) Nieuwe posters enzow. Had ff geen zin om nieuwe te gaan maken ![]() Dat was het dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*Jaloers is op sommige kamers hier*
![]() Server @ klerenkast ![]() ![]() Puter.. ![]() Mijn rommelige bureautje.. ![]() Metallica poster flag uit Portugal ![]() ![]() TV + stereotorentje.. Mja.. de kamer wordt binnenkort opnieuw behangen, krijg nieuwe meubels en daarna post ik hier opnieuw wel ff pics ![]()
||
Citaat:
Met paint kan je 'uitrekken / hellen' doen en dan bijv 75% nemen.. dan wordt ie kleiner ![]() In kb's kan het nie met paint geloof ik.. (Of ze moeten nu BMP zijn.. dan moet je ze ff als JPG opslaan)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
12 vierkante meter, twee deuren, waarvan 1 naar een 2 persoons sta balkon *mja*. Bed+nachtkastje , kast, bureau (allen in hout), bureaustoel, koelkast, manetron op een tvkastje, tv, draagbare radio, Zeeuwse vlag, woefdramshirt en het periodieke systeem (je kan niet zonder he). Dat was t wel zo'n beetje, tja een studentenkamer is niet veel he.
En verder nog wat leuke dingetjes (een meter (ja voor bier) en nog wat dingetjes)
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 20:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bohhhh jij hebt echt een vette kamer. Nouja ik zelf zou het wel anders inrichten en ander kleurtje geven. Maar dat bed van jou, gaaf ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enne dat van die sex.....is nog nooit gebeurd hoor ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jóuw bibliotheek Verwijderd | 20 | 27-11-2007 17:26 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
Je kamer! Verwijderd | 30 | 07-09-2007 15:10 | |
Lifestyle |
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? Susanne | 66 | 09-04-2004 19:30 | |
Lifestyle |
Hoe ziet jou kamer eruit?? Paris | 49 | 07-05-2003 21:36 | |
Lifestyle |
Invloed levensstijl op je kamer luckyleo | 58 | 17-11-2002 19:02 |