Advertentie | |
|
![]() |
|
Omdat veel van onze landgenoten enorm dialect type! Vooral mensen uit Antwerpen en Oost-Vlaanderen hebben dat hier op het forum. En inderdaad, ik vind dat je moet opletten op hoe je iets vertelt. Als je met "gullie" ed afkomt, dan kom je totaal niet serieus over!
||
Citaat:
||
Citaat:
nee, ff serieus. mij valt het niet echt op. volgens mij neem ik belgen net zo serieus als hollanders.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er nog nooit iets van gemerkt. En over commentaar op schrijfstijl enzo - je zou es in het topic over pesten is je eigens schuld moeten kijken. De heer Vreeg Fred E. (die wij allemaal zo graag mogen) rekent iedereen af die ook maar het miniscuulste foutje maakt dus ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Aja? Amaai zenne.
![]() Ik heb een jaar of anderhalf met Belgen gechat op www.studiobrussel.be. Ik heb me slap gelachen om hun dialect, maar na een tijdje was ik daar wel aan gewend en sindsdien versta ik de gemiddelde Vlaming veel beter. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel vs Hezbollah; Libanon wordt aangevallen Gatara | 500 | 21-07-2006 21:54 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 13:17 | |
Vrije tijd |
Wie wint de Tour de France 2005? peaceflower | 170 | 24-07-2005 04:45 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Islamofoob e r t a njunior | 500 | 15-12-2003 22:30 | |
Vrije tijd |
Frank Vandenbroucke weg bij Quick Step Boogie | 14 | 31-10-2003 10:56 |