Advertentie | |
|
![]() |
|
Studievereniging levert idd 10% korting op, als je die niet hebt:
zoeken via www.vergelijk.nl is heel handig. Die zoekt op alle online-boeken-sites en zet de prijzen op een rijtje!! Ook voor andere dingen dan boeken is dat overigens een hele handige site. |
![]() |
|
Ik verkoop boeken via http://www.studieboekenmarkt.nl (kopen kan dus ook - 2e hands)
|
ik koop en verkoop via www.bookmatch.nl
verder ook via mensen die een klas boven me zitten en via de Rotterdamse schoolboeken handel.
|
Ik ga eerst bij de Slegte kijken, aangezien ik boeken misschien 5 lessen gebruik en dan zet ik ze aan de kant in de kast omdat ik ze niet meer nodig heb. En daar vind ik die studieboeken toch iets te duur voor.
Hebben ze ze niet bij de Slegte, dan ga ik gwewoon naar de schoolbibliotheek en dan leen ik hem daar wanneer ik hem nodig heb.
|
Da's heel makkelijk: ik koop ze bij Donner, die zit bij mij in school, heerlijk makkelijk
![]() ![]() Voor het 1e jaar kon ik ze via Pisculentis (studentenvereniging van INHOLLAND Rotterdam) bestellen met 10% korting. Maar da's alleen voor de eerstejaars en kan nu dus niet meer. Toen was er ook nog een 2e hand studieboekenmarkt, maar die is er ook niet meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
VAN DIJK!!!!!! Veel plezier ermee, ik heb nog nooit mijn boeken optijd gekregen, zonder beschadigingen of dat ik de goeie boeken kreeg! Maar daar ben ik nu vanaf.
Ik regel zoveel mogelijk boeken via kennissen met dezelfde studie. Sommige boeken zijn 70 euro. Is toch wat veel. En anders bij Bol inderdaad of een boekhandel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Creationisme Meartje | 101 | 21-08-2006 15:32 | |
Beleidszaken |
doelgroep uitbreiden Rainbow4 | 26 | 24-01-2006 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Help de leesschuwe jongeren de winter door! Verwijderd | 59 | 06-01-2006 10:12 | |
Algemene schoolzaken |
Studieboeken voor Rechten VU Verwijderd | 9 | 14-07-2004 17:44 |