Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar nogmaals van die 2de topic weet ik buiten de Fipo niks, dus ik ben benieuwd naar Tofke_h's beweegredenen...
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig is er behalve pm altijd nog mail. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik ga Tofke_H niet mailen, dat ligt me net iets te verkeerd. Klinkt vreemd maar geloof me: liever niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De regels zijn gebaseerd op ervaring tijdens de jaren dat het forum bestaat; ze zijn steeds verbeterd, maar ze zullen nooit perfect zijn en nooit zal iedereen tevreden zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Even van het weer genieten, we gaan straks verder :> Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 14:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iets meer werk in het verwijderen van reacties...ik wil niet 'zeuren' (ik kies er tenslotte zelf voor om fb te zijn en de andere fb's ook, lijkt me), maar weet je hoeveel werk er nu al in gaat zitten? En weet je hoeveel 'iets' meer zou zijn...? De meeste 'wat minder drukke' fb's zitten op de 'wat minder drukke' fora en ik denk (weet het niet zeker) dat dat soort posts daar vaker verwijdert zullen worden. |
![]() |
||
Citaat:
En of het veel werk is.. als je een topic doorsurft doe je wijzig en delete.. je hoeft er geen topics speciaal op na te pluizen verder. Alleen heb je dan weer de vraag of een FB wel genoeg 'inzicht' heeft om te bepalen of iets wel of niet kan. Dat ligt per mens verschillend. Vicieuze cirkel anyone? Maar nu ga ik echt even ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Bij nader inzien maakt het me eigenlijk weinig meer uit of het beleid wel of niet verandert :> Het is best hinderlijk soms, maar aan de andere kant 'woon' ik niet op het forum (zoals sommigen) dus maak ik me een beetje te druk op zich. Daarmee meen ik nog wel wat ik heb gezegd, maar de discussie kan nog maanden aanhouden in principe, en dat is het ook weer niet waard. Op zich gaat het allemaal best tot nu toe (:
|
![]() |
||||||
Citaat:
![]() ![]() Leuk om daar mee te beginnen, wat eigenlijk wél het hoofddoel van dit topic is. Citaat:
![]() ![]() Ik weet heel zeker dat ik niet kijk naar wie een topic opent, zeker niet voor er een eventueel slotje op te zetten. Daarbij zet ik er bijna altijd een reden bij als het niet duidelijk mocht zijn. En als jij niet begrijpt waarom jou topics op Contact Gezocht is gesloten, dan ligt dat toch volledig aan jezelf, want andere schijnen dat wel te kunnen. (zie dit topic zelf) én mocht dat zo niet zijn, dan had je zeer gemakkelijk kunnen contact opnemen met mij. Alleen is het daarom niet te doen, het enigste wat jou bedoeling is, en zeker niet alleen die van jou, is het uitlokken van uitspraken van forumbazen, zodat je nog wat meer lol kan beleven achter je PC. Dat mijn PMbox vol geraakt kan ik toch moeilijk aandoen. Ik zit hier geen 24/7 zoals jij steeds maar weer mee komt aanzetten, en ik hou nu eenmaal een heel resume PMs bij als bewijs. Daarbij staat mijn mailadres ook in mijn profiel, dus je kon heel gemakkelijk proberen te mailen, ipv éénmaal te proberen PM'en. Andere proberen het soms een tiental keer op 2h tijd. Van je andere topic weet ik niets vanaf, ik weet alleen dat ik je gepruned heb, omdat ik in andere topics relpy's van je vond in de vorm van : "alleen seks ook goed?" en dat hoort niet thuis op Contact gezocht. Citaat:
Daarbij is het ontzettend kinderachtig om te zeggen dat een topic van een chatter niet veilig is, want als een forummer op de chat komt, dan wordt hij/zij langs alle kanten uitgescholden, zelfs een deel van de heren chatpolitie doen mee. Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 19:44. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
bannen zonder mail is sinds de komst van de banmanager eerder uitzondering dan regel. Ik denk dat dit iets is uit het verleden dat we nu wel kunnen laten rusten. De rest van de opmerkingen daar kan ik weinig mee omdat ik geen flauw idee heb wie de chatters zijn. Ik ken alleen maar de namen van mensen die blijkbaar irritant genoeg zijn om in mijn hoofd te bliven hangen...
||
Citaat:
so·ci·aal (bn.) 1 geneigd om in groepen te leven 2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk 3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving => humanitair, medemenselijk, menslievend Laat me nu toch al meer dan een jaar een beroep hebben waar sociaal centraal staat. In een sportclub zitten is toch ook sociaal. Ik doe aan sport. ![]() ob·jec·tief2 (bn.) 1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen Wat heeft het aantal posts met een eigen mening te maken ![]() Aantal posts: zie je PM box hoe snel een fb'er kan posten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
De vriendjespolitiek, nou daar ben ik het levende bewijs van dat dat niet helemaal klopt. Zelf heb ik ook wel zo mijn commentaar op een aantal dingen gehad en daar oa met tofke over gepraat waardoor ik iig tijdelijk niet echt in goede aarde viel bij bepaalde mensen, maar als er iets moest gebeuren en ik kaarte dat aan, dan gebeurde het. Punt. Dus over vriendjespolitiek van Tofke kan je weinig zeggen. En jij bent ooit lang geleden waarschijnlijk gebanned met een hele goede reden want ik maak de fb+ers hier mee als: bannen? Waarom, moet dat nou echt, kunnen we geen andere oplossing vinden. Met andere woorden, bannen is een noodoplossing voor als niets anders werkt. Vooral Tofke houd bannen op een noodoplossing. Dus die ban van jou is waarschijnlijk niet voor niets geweest en daarbij als je echt de reden had willen weten van het sluiten van je topic of voor je ban en pm had niet gewerkt had je wel iets meer moeite gedaan om Tofke te bereiken en had je in zijn profiel zijn e-mail of zelfs zijn msn opgezocht en om nadere uitleg gevraagd. Het chatter/forummer gedoe hou ik me niet mee bezig want ik kom nooit op de chat, vind ik ook niet echt interessant dus daar hou ik me verder stil over, maar de dingen die jij aankaart hier in dit topic vind ik naar mijn eigen beleving niet echt kloppen of op goede, stevige voeten staan...
|
Je moet je ook realiseren dat het beleid in de laatste tijd wel enige ontwikkeling heeft doorgemaakt. Je kunt oude koeien uit de sloot gaan halen maar die zijn meestal niet meer van toepassing op het banbeleid van nu. Als je klachten hebt over onterechte bans die je ooit hebt gekregen vind ik dat je die klachten moet boekstaven op redelijk recente zaken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
En Tampert, als je zo'n verhaal opzet ben ik wel benieuwd naar het huidige banbeleid... want zover ik heb gemerkt wordt er weinig anders gedaan dan 'vroeger'...
||
Citaat:
Vroeger waren er een aantal dingen minder verplicht dan nu voor de fb's in kwestie voor het lid echt een ban kreeg. De fb moet nu met goede redenen aankomen, aangeven dat er geen andere oplossing mogelijk is met goede argumentatie en er moet (en daar kom je niet onderuit) een waarschuwings pm en mail verstuurd worden naar het lid en wel zeer recent. Eerder wordt er niet gebanned. Vroeger waren een aantal van dit soort dingen niet meer zo verplicht als nu en kon men he took minder goed controleren. Nu hebben we de vernieuwde ban-man, waarin alles terug te zoeken is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus dat voorstel van jou is leuk, maar erg nutteloos.
||
Citaat:
En Teunster: Cliché opmerking. Ruk je UTP-kabel uit je PC. |
![]() |
||
Citaat:
En als je het echt niet met je ban eens bent en je hebt daar goede reden voor, dan zoek je een fb op die er iets mee te maken heeft, daar spreek je mee via msn, die speelt jou verhaal door aan de admins en dan word bekeken wat er gedaan wordt, maar vaak komt het hele team tot de conclusie: hij heeft geen poot om op te staan, heeft het zichzelf aangedaan, ban staat vast. Dan zou je natuurlijk je ban kunnen ontduiken, maar als men daar achter komt, ja, kassa, nog een ban. Maar als jij er zo zeker van bent dat fb+ mensen bannen omdat ze chagerijnig zijn... kom eens met een paar recente voorbeelden sinds het beleid goed draait?
||
Citaat:
Jij hebt kritiek op het beleid, maar zelf blijf je tegen beter weten in vloeken. Ontkracht je je eigen kritiek niet een beetje?
||
Citaat:
Je maakt iedereen voor heel wat uit, je vergelijkt fb's met de paus en je noemt een stukje van 5 zinnetjes een preek. Waar zit jouw logica? En ben ik nou enorm kwaadaardig dat ik er wat van zeg? Zeg nou eens eerlijk...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |